You are not logged in.
Deciders alkaa tällä hetkellä olla ns. "rokin saralla" melkolailla sellaista musaa mitä olen useaan otteeseen halunnut aiemmin soittaa, mutta en vain ole jostain syystä päätynyt soittamaan. Eli meteliä on taas pidetty, oli aika palkitsevan kova meno äsken treeneissä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
bzort glorf bööth
Deciders alkaa tällä hetkellä olla ns. "rokin saralla" melkolailla sellaista musaa mitä olen useaan otteeseen halunnut aiemmin soittaa, mutta en vain ole jostain syystä päätynyt soittamaan. Eli meteliä on taas pidetty, oli aika palkitsevan kova meno äsken treeneissä.
Tähän smaa.
Tässä muutenkin toteutuu moni bänditoiminnan hyvä asia, mikä aiemmissa bändeissä on usein jäänyt vähän puolitiehen. Huonoja treenejä on välillä, sille ei mitään voi, mutta pääsääntöisesti on hauskaa ja samalla siitä toiminnasta saa tosi paljon irti.
Last edited by rc-lungen (20.09.2016 00:00)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Laitoin j-babsukalle fb-taskupuhelun ja minuutin verran pyöräilynoisea! Kun aika minusta jättää, saa julkaista
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
armashenrikin ja Laatun kanssa tullut nyt harrastettua kitara+kitara/basso+viulu/laulu-metelöimistä!
Uusi biisi/video
Video uuteen biisiin. Levy tulee marraskuussa.
Kävimme soittamassa mökillä ja parilla keikalla. Mukavaa oli.
bzort glorf bööth
hyvät jamiskuukkelit lauantaina, tai siis äänitykset. kaks kertaa neljän piisun setti läpi ja paremmat puoliskot kehiin, parit vokaalit kans. päivässä kasaan, oli iha vitu jepa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jamibändi muuttui ihan oikeaksi bändiksi kun kitaristi alkoi tekemään biisejä. itse soitan tässä rumpuja. bändin vaikutteita: thin lizzy, doobie brothers, toto, eric clapton yms
toi on siis treenisdemo viime viikonlopulta.
Last edited by ydinaukio (25.10.2016 16:49)
Hasitan levyn ilmestymisen erään hienon kotimaisen labelin toimesta, jonka nimen lausumisesta oli jotain läppää jossain topsussa ja on yhä epäselvä pitääks lausua suomalaisittain vai enkuks.
bzort glorf bööth
Pari viikkoa sitten ilmoitettiin että "liity bändiin". Kavereita bändeistä Merries, Lokit ja mm. Sofa Pets. Vissin yks Hopeajärveläinenkin saattaa joskus käydä ja mitä ilmeisimmin treeneissä saattaa pyöriä muitakin kavereita laulamassa taustoja yms. Aiemmassa ohjelmistossa näitten mainittujen kavereiden tekemiä biisejä. Nyt oon tehny itse pari biisiä tota varten, kun sanottiin että biisejä saa tosiaan tuoda. Ihan tollasta nynnyindievoimapoppiosastoa. Aiemmatkin sitä samaa. Jeejee.
Last edited by rc-lungen (25.10.2016 20:48)
Uutta kotimaista iskelmää
http://woodensherpa.bandcamp.com/album/local-eccentric
Last edited by KZ (05.11.2016 15:32)
Uusi levy ilmestyi eilen.
Nyt on koko viikonlopun ajan rämpytelty uutta kitararokkia. Referensseinä Teenage Fanclub ja Guided by Voices. Hyvää tulee.
armashenrikin ja Laatun kanssa tullut nyt harrastettua kitara+kitara/basso+viulu/laulu-metelöimistä!
salatreenis Supon salaa vuokraaman toimitilan vierestä. nykyään meil on rumpalikin ja puhetta on tullu basisti vieraastakin. musiikin suunnasta en tiedä. ainoastaan haptinen ulottuvuus ehdottaa americanaa. bänditoiminta on ihan jees. kiva ku saa rämpyttää. kestipä siinä kymmene vuotta että tähän on tultu.
murmur wrote:armashenrikin ja Laatun kanssa tullut nyt harrastettua kitara+kitara/basso+viulu/laulu-metelöimistä!
salatreenis Supon salaa vuokraaman toimitilan vierestä. nykyään meil on rumpalikin ja puhetta on tullu basisti vieraastakin. musiikin suunnasta en tiedä. ainoastaan haptinen ulottuvuus ehdottaa americanaa. bänditoiminta on ihan jees. kiva ku saa rämpyttää. kestipä siinä kymmene vuotta että tähän on tultu.
onks bassoa? vois kiinnostaa, mutta ei oo soitinta.
armashenrik wrote:murmur wrote:armashenrikin ja Laatun kanssa tullut nyt harrastettua kitara+kitara/basso+viulu/laulu-metelöimistä!
onks bassoa? vois kiinnostaa, mutta ei oo soitinta.
basistista on kyl oikeastaan jo sovittu.
mut siis tää just parastaparastaparasta lahjakkaiden kynäilijöiden armashenrikin ja Laatun kanssa on ollu helppo itsekin pikkuhiljaa alkaa säveltää ja saada sitä lukkoa vihdoin vähän auki
Aloin just miettimään et onkohan mulla edes mitenkään aikaa. Kiinnostaa kyllä kuulla, et mitä sieltä tulee!
Uus bändi: https://soundcloud.com/kaulat
Mukava olisi käydä soittamassa tai treenaamassa, mutta ei kiinnosta maksaa 50 matkoista. No soittaa sitten keikoilla.
bzort glorf bööth
Latasin yhden viimesyksyisen jamin soundcloudiin:
Muikkari itelle et huomiseksi työmusaksi toi, mistä tuli mieleen että Pahat Kengät oli pistäny pari uutta biisiä bandcampiin, ne jatkoksi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Pätkä tulevalta sooloseiskalta: https://soundcloud.com/arttu-partinen/artsyseiskateaser
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Kulttuuriuutiset kävivät keikalla, mistä löytyy keikkakuvaus:
https://kulttuuriuutinen.com/2017/01/24 … -rallissa/
Tässä näytepala itse keikasta: