You are not logged in.
Brian Enon uusi levy Reflection on Spotifyssa. Onkohan se ensimmäinen vuoden 2017 aikana ilmestynyt levy?
Eno tosiaan ilmesty tänään
..ja The Flaming Lipsien uus parin viikon päästä
Hyvinhän tää alkaa
C U L T U R E - JAN 27, 2017
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
biisi ylös ja miljoona viewssii per päivä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Cloud Nothingsin parin viikon kuluttua ilmestyvä levy kiinnostaa, mutta bändi ei tietenkään tule Tukholmaa lähemmäksi maaliskuun Euroopan rundillaan Tuntuu että kaikki tuon kokoluokan bändit jättää nykyään Suomen välistä. Syytän tästä Sipilän hallitusta.
Agallochin raunioista syntyneet Pillorian ja Khorada julkaisevat kai keväällä esikoislevynsä. Haughmin luotsaamaan Pillorianin eka maistiainen tulevalta levyltä kuulosti ihan lupaavalta.
Siirrän tämän tänne:
Tuli eilen amazonissa vastaan Flaming Lipsin kohalla, kuulosti niin hyvältä ku testasin paria biisiä, että tilasin sitten tämänkin kun julkasupäivä oli tänään (ja myös Flon edellisen levyn, joka ilmesty 2015)
Hulda Huiman levy.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Hulda Huiman levy.
kovvoo kammoo
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Luppakorva sikailee taas wrote:Hulda Huiman levy.
kovvoo kammoo
Tiesin et tulen tykkäämään mut kylläpä tää on ihanaa musaa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Eniten odotuksia taas kerran omille levyille. Viime vuoden levyt sujahti ohi jopa itseltäni.
bzort glorf bööth
Eikös tuo Puhelinten Rokkiräjähdys uusinta pitäs tulla tänä vuonna?
joo vois viimeinkin tulla + siinä kai tulee jotain julkaisemattomia livepläjäyksiä myös.
KZ wrote:Eikös tuo Puhelinten Rokkiräjähdys uusinta pitäs tulla tänä vuonna?
joo vois viimeinkin tulla + siinä kai tulee jotain julkaisemattomia livepläjäyksiä myös.
No nyt kiinnostaa. Mulla on joku vissiin radiosta tullut koko keikan pituinen kassutallenne noilta ajoilta, skarppi soundi ja todella kova keikka.
E: eiku tossahan on myös jotain K.O.:n biisejä. Heti kun saan dekin kuntoon niin tän vois digitoida.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (14.01.2017 23:33)
bernardblack wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Hulda Huiman levy.
kovvoo kammoo
yllätti, kova levy
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Luppakorva sikailee taas wrote:bernardblack wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Hulda Huiman levy.
kovvoo kammoo
yllätti, kova levy
Pitäis kuunnella. On varmaan aika hyvä. Hopeajärven uutta odotan myös innolla.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
ray charlz wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:bernardblack wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Hulda Huiman levy.
kovvoo kammoo
yllätti, kova levy
Pitäis kuunnella. On varmaan aika hyvä. Hopeajärven uutta odotan myös innolla.
Mistä tulikin mieleen Kansakunnan Ylpeys ja niiden tuleva levy!
tänne vielä että litku klemetin levy kova!
Minkä '67 levyn 50-vuotis-superjytky-boksin haluaisit näkevän päivänvalon?
Smiley Smile. Siihen saattaisi kyllä helposti tulla vähän liikaa samaa tavaraa kuin Smile-boksiin. Mutta mukaan ainakin julkaisematon live/feikkilive Lei'd in Hawaii.
Severi Suhonen Ala-Tölviöstä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ehkäpä magical mystery tour, kun piperistä on jo monenmoista julkaisua.
Terry Rileyn Reed Streamsista kunnon uusintapainos kaikilla tuon ajan mahdollisesti julkaisemattomilla nauhoituksilla olisi ihan kiva.
Van Dyke Parksin Song Cycle tai The Byrdsin Younger Than Yesterday.
KZ wrote:Minkä '67 levyn 50-vuotis-superjytky-boksin haluaisit näkevän päivänvalon?
Van Dyke Parksin Song Cycle
Tämä.
KZ wrote:Minkä '67 levyn 50-vuotis-superjytky-boksin haluaisit näkevän päivänvalon?
Terry Rileyn Reed Streamsista kunnon uusintapainos kaikilla tuon ajan mahdollisesti julkaisemattomilla nauhoituksilla olisi ihan kiva.
En tunne levyä, mutta RYM ja Spotify sanoo '66 joten
Luppakorva sikailee taas wrote:KZ wrote:Minkä '67 levyn 50-vuotis-superjytky-boksin haluaisit näkevän päivänvalon?
En tunne levyä, mutta RYM ja Spotify sanoo '66 joten
Hmm, nauhoitettu 1966 mutta liekköhän ehtinyt kauppoihin tuon vuoden puolella, nauhoituspäivät 4-5.11.1966. Jotkut toiset lähteet listaavat tuon 1967 levyksi.
Tai sit 20v-juhlajulkaisu, Fallin Levitate, sitä on ollu aika huonosti saatavilla.
tai jos viimeinkin bend sinister, jota odotettu vuosikaudet, kolkytvuotispäivät tosin meni jo viime vuonna
Toukokuussa ilmestyy uus Hawkwind Into The Woods.