You are not logged in.
Justified
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Justified
Yksi kaikkien aikojen suosikkisarjoistani. Pysyy hyvin kasassa loppuun saakka. Pitäisi katsoa uudestaan joskus.
Reiska on kyl aika hulvaton hahmo.
Varikset komentavat
The OA:ta katsoin jakson. En tiedä jatkanko. Ei herättänyt mitään kiinnostusta. Ehkä mä kuitenkin koitan vielä tokaa jaksoa tässä joku päivä.
Gothamin kakkoskauden loppua katselen ja ajattelin koittaa tuota norjalaista Miehitetyt-sarjaa. Kiinnostava aihe. Saas nährä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
rectify loppuun neljän jakson maratoonilla. paras sarja. helvetin koskettava ja voin suositella ihan jokaiselle.
Netflixistä Tokyo Midnight Diner
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Alotin saikkupäivän kunniaksi Band of brotherssin uusintakierroksen.
Tänään vikat jaksot. Jumalauta kun toi on hienosti tehty sarja.
Varikset komentavat
Se on kyl hyvä, vähän lopussa meinaa virta loppua mutta kuitenkin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Aloitin sitten heti perään The Pacificin uusintakierroksen.
Varikset komentavat
Mulla se tökkäsi heti alussa, ei vaan jostain syystä toiminut.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mulla se tökkäsi heti alussa, ei vaan jostain syystä toiminut.
Koita käynnistää modeemi uudestaan.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
kaakku wrote:Alotin saikkupäivän kunniaksi Band of brotherssin uusintakierroksen.
Katsoin neljä ekaa, sitten jäi. Kaikki hyvät brittinäyttelijät tapettiin heti. Jatkan ehkä joskus, jos jaksan.
noiseidea wrote:Mulla se tökkäsi heti alussa, ei vaan jostain syystä toiminut.
noiseidea wrote:Mulla se tökkäsi heti alussa, ei vaan jostain syystä toiminut.
Älä ala hasauttelija viisastella, mä oon ottanut yhteyttä internetiin oikealla modeemilla joskus.
Eli näin:
kaakku wrote:kaakku wrote:Alotin saikkupäivän kunniaksi Band of brotherssin uusintakierroksen.
Katsoin neljä ekaa, sitten jäi. Kaikki hyvät brittinäyttelijät tapettiin heti. Jatkan ehkä joskus, jos jaksan.
Oon ehkä tätä joskus aikaisemminkin jauhanut, mutta mulla se loppua kohden lässähti siihen kun hyvät tyypit kuoli matkan varrella pois ja tilalle tuli jotain normiseppoja.
Hulli on ollut todella hauska, yksi jakso vielä tsiigaamatta.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
The Pacific ei ollut tarinan ja hahmojen osalta yhtä viihdyttävä kuin Band of Brothers, mutta synkkänä sotakuvauksena mun mielestä hyvin onnistunut. Band of Brothersin olen katsonut kai 3 kertaa. The Pacificin vain kerran, mutta varmasti tulee katsottua joskus uudestaan.
Aloittelin norjalaista Nobel -sarjaa. Afganistan / NATO / salaliitto -meininkiä, vaikuttaa ihan ookoolta.
Kattelen vähän jälkijunassa True Detectiven kakkoskautta. Täähän on oikein hyvä. Ja komiaa äänisuunnittelua taas.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
tigrushka wrote:kaakku wrote:Tänään vikat jaksot. Jumalauta kun toi on hienosti tehty sarja.
Oon ehkä tätä joskus aikaisemminkin jauhanut, mutta mulla se loppua kohden lässähti siihen kun hyvät tyypit kuoli matkan varrella pois ja tilalle tuli jotain normiseppoja.
Voee. Taitaa jäädä katsomatta.
Et saa luovuttaa!
Et saa luovuttaa!
Smaa. Kuudes jakso (Bastogne) on minusta koko sarjan paras. Seiskakin on tosi hyvä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
noiseidea wrote:Et saa luovuttaa!
Smaa. Kuudes jakso (Bastogne) on minusta koko sarjan paras. Seiskakin on tosi hyvä.
kahellaan
Hulli on ollut todella hauska, yksi jakso vielä tsiigaamatta.
joo tää!
Jon Glaser on kyllä huima, Delocated on forever klassikko ja tää uus sarja JoN Glaser Loves Gear vaikuttaisi samantasoiselta, varsinkin kalastusjaksoon päästyä
Tässä joku epämääräinen linksu, on toiminut mutta spämmialert https://solarmovie.sc/movie/jon-glaser- … ching.html
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kimmon kolmoskausi
"Se on Hertsi. Herttoniemen Hertta, lahtarieukko, tappanu enemmän ku mitä meni Raatteentiellä."
Last edited by bernardblack (05.01.2017 18:18)
Kimmon kolmoskausi
"Se on Hertsi. Herttoniemen Hertta, lahtarieukko, tappanu enemmän ku mitä meni Raatteentiellä."
Olin sillon alkuun aika skeptinen tän suhteen, mut mitäs tässä nyt enää nuivailemaan eli helvetin hyvähän tää on ja tuntuu parantavan juoksuaan kaiken aikaa. Tai siis, jätetty ne yhdentekevät ihmissuhdejutut veks ja keskitytty sekoiluun kuten pitääkin. Tuntuu jääneen kauheen vähälle huomiolle tää sarja, kattooks esim. foorumilla kukaan muu (hiiris?)
bernardblack wrote:Kimmon kolmoskausi
Olin sillon alkuun aika skeptinen tän suhteen, mut mitäs tässä nyt enää nuivailemaan eli helvetin hyvähän tää on ja tuntuu parantavan juoksuaan kaiken aikaa. Tai siis, jätetty ne yhdentekevät ihmissuhdejutut veks ja keskitytty sekoiluun kuten pitääkin. Tuntuu jääneen kauheen vähälle huomiolle tää sarja, kattooks esim. foorumilla kukaan muu (hiiris?)
mä katon!
bernardblack wrote:bernardblack wrote:Kimmon kolmoskausi
mä katon!
Ekan tuotantokauden katsoin kokonaan innoissaan. Toka kausi jäi jostain syystä kesken ja nyt innostuin taas kolmannesta kaudesta.
Yllättävän vähän tosiaan huomiota saanut, vaikka on suosituimmat tähdet mukana ja ei ole pelkkä areenan sarja.
bzort glorf bööth