You are not logged in.
Nojoo, toi Urbaani ahdistus nyt ei kuulosta kovin kummoiselta...
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Joo on varmaan ollut aina emmää sitä, ehkä näitä on ny jostain syystä ajautunu mun kuuluville poikkeuksellisen paljon viime aikoina tai jotain. Joidenkin "ton skenen" bändien kädenlämpöisyys ja ihan täys oman otteen puute suhteessa siihen miten paljon jengi hehkuttaa niitä tekee musta vähän ja emmä tiedä mikä "toi skene" laajemmin edes on, joku suomigarage tms.
oon kyllä ihan tykänny miettiinistä tosin kuin mistään muusta näistä suomipunk-revivalisteista. miettiinillä ihan oikeasti hyviä riffejä ja biisejä, kun taas nää tusinanimiset bändit on jotain niin löysää kakkaa, että täytyy ihan naamaa vääntää.
Täytyypä kuunnella kunnolla joitain muita biisejä Miettiiniltä josko confused helpottaisi.
Tusinanimiset bändit on varmaan just se skene mitä hain takaa.
Ei ole oikein lähtenyt itsellenikään nämä levyt. Ekan seiskan hittibiisi oli ihan hyvä kun pääsi yli siitä epäselvästä laulusta, mikäli muistan oikein.
bzort glorf bööth
luin jonkun jutun jossa tätä artistia hehkutettiin suurinpiirtein jonain suomalaisen räpin pelastajana ja mietin, miksi en ikinä ole kuullutkaan tyypistä. mitä vittua, täähän kuulostaa ihan joltain tommy lindgreniltä
olin samaista tyyppiä tulossa postaamaan kun kaveri hehkutti tätä, pitänee käyttää tota comebackina jatkossa kun artisti mainitaan
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Jukka Nousiainen
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jukka Nousiainen
Tästä aiheutuva joukkokiima on kyllä käsittämättömimpiä ilmiöitä kotimaisen musiikin saralla ikinä.
Moronica wrote:Jukka Nousiainen
Tästä aiheutuva joukkokiima on kyllä käsittämättömimpiä ilmiöitä kotimaisen musiikin saralla ikinä.
En oo myöskään tajunnu vielä tän neroutta.
^sama
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Itse tajuan, mutta toisaalta en ole kokenut koskaan rock-musiikin kuolemaa, kyllästymistä kitaramusiikkiin, kyllästymistä rokkiin tai muuhun bluesista ja kantrista ja tämmöisestä syntyneeseen musaan tai jotakin muuta tämmöistä. Hienoja kappaleita, toimivat levykokonaisuudet, lyriikat toimivia ja koskettaa myös paikoitellen omaa elämää, haisuja vanhoista suosikeista ja sellaisista, jotka ovat tuttuja jo lapsuudesta ja kun en tiedä käsittikö tässä ihmettely pelkän soolotuotannon vai myös Jukan bändit, mutta kuten foorumi osoittaa niin mielestäni Rambling Boys ja Räjäyttäjät ovat aivan erinomaisia bändejä.
bzort glorf bööth
jukan soolokama on hyvää tälle teinille, mutta räjäyttäjiä en ymmärrä enkä muita sen bändejä oo edes yrittänyt
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
en ole kokenut koskaan rock-musiikin kuolemaa, kyllästymistä kitaramusiikkiin, kyllästymistä rokkiin
sama
Mä ymmärrän hyvin miksi Jukka Nousiaisen melodiat ja tyyli uppoaa suomalaisiin, vaikka ei toi ole ihan sellaista mitä ite täysillä diggailen. Ekalla soololevyllä oli muutama hyvä rokkibiisi, tokaa en ole hirveästi jaksanut kuunnella.
Itse tajuan, mutta toisaalta en ole kokenut koskaan rock-musiikin kuolemaa, kyllästymistä kitaramusiikkiin, kyllästymistä rokkiin tai muuhun bluesista ja kantrista ja tämmöisestä syntyneeseen musaan tai jotakin muuta tämmöistä. Hienoja kappaleita, toimivat levykokonaisuudet, lyriikat toimivia ja koskettaa myös paikoitellen omaa elämää, haisuja vanhoista suosikeista ja sellaisista, jotka ovat tuttuja jo lapsuudesta ja kun en tiedä käsittikö tässä ihmettely pelkän soolotuotannon vai myös Jukan bändit, mutta kuten foorumi osoittaa niin mielestäni Rambling Boys ja Räjäyttäjät ovat aivan erinomaisia bändejä.
Aika lailla sama. Minusta Jukan sanoituksia on ihan hauska kuunnella. Sellaista nuoremman polven manserokkia, jossa kuuluu vaikutteet, mutta ei kuitenkaan suoraa plagiontia (mikä taas esim. Arttu Wiskarissa Leevi and the Leavingsin suhteen itseäni hieman rasittaa, vaikka muutoin ihan kohtuullisen hyvä sanoittaja hänkin kai on). Soitosta voinee kai sanoa vähän samaa, mutta sitä en osaa niin tarkkaan analysoida. Mutta ymmärrän kyllä jos ei jollekin uppoa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
en ymmärrä kumpaakaan ylläolevaa viestiä
hynni-sapetus
sanni, stöö ja nousiainen kaikki oikein hyviä. tekispä yhteislevyn.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
hynni-sapetus
sanni, stöö ja nousiainen kaikki oikein hyviä. tekispä yhteislevyn.
Tää kyllä kiinnostais, vaikka en siitä Sannista niin välitäkään.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En tajua miten kukaan voi oikeasti pitää Steven Wilsonin 4 1/2 hyvänä levynä. Menin jossain mielenhäiriössä jonkun hehkuttavan arvostelun perusteella ostamaan ja vittu miten tylsää ja hengetöntä teknillistä progepienoismallinäpertelyä. Tai no viimenen biisi nyt oli vähän parempi, mutta kuitenkin. Myyn. Ostakaa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
En tajua miten kukaan voi oikeasti pitää Steven Wilsonin 4 1/2 hyvänä levynä. Menin jossain mielenhäiriössä jonkun hehkuttavan arvostelun perusteella ostamaan ja vittu miten tylsää ja hengetöntä teknillistä progepienoismallinäpertelyä. Tai no viimenen biisi nyt oli vähän parempi, mutta kuitenkin. Myyn. Ostakaa.
Wilson on kai hypetetyin ja jumaloidoin progeosaston hemmo nykystin. Ärsyttää. En oo kuullu yhtään soololevyä. Ei kiinnosta. Porcupine Treestäkin meni maku jo joskus 10 vuotta sitten ja lopetin levyjen oston.
car seat headrest
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
sama
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
The Flaming Lipsiä en ole vieläkään oikein tajunnut. Soft Bulletin ja Yoshimi löytyy hyllystä ja viimeks tänään tota Yoshimia kuuntelin ja aika neutraali olo jäi. Soft Bulletinin avausbiisi on hyvä, mutta muuten en muista levystä mitään.
Soft Bulletin sai munan pystyyn joskus teininä, se oli yhen kesän sounträk mut enää en jaksa + myöhäisempi matsku on rasittavaa ja aikaisempi skip skip
Sonic Youth -vouhotus.
Siis ymmärrän kyllä että se voi olla jonku mielestä hyvää, mutta että niin hirveesti aiheuttaa keskustelua ja vouhotusta. Tää on jonku tietyn aikakauden teinien juttu jota en vaan tajuu.
Sonic Youth -vouhotus.
Siis ymmärrän kyllä että se voi olla jonku mielestä hyvää, mutta että niin hirveesti aiheuttaa keskustelua ja vouhotusta. Tää on jonku tietyn aikakauden teinien juttu jota en vaan tajuu.
Kuuluu fanitukseen. Ihan yhtä kiivaasti voisi keskustella mistä tahansa muusta artistista.
Last edited by rc-lungen (28.06.2017 10:56)
hezma wrote:Sonic Youth -vouhotus.
Kuuluu fanitukseen. Ihan yhtä kiivaasti voisi keskustella mistä tahansa muusta artistista.
ehkä tässä nyt on se, että sonic youth on tietyllä tavalla se tärkein indierokkibändi aika monelle, ja tää forkka on aina ollut pääosin indierokista pitävien temmellyskenttä. toki vuodet kuluu ja maut muuttuu ja monipuolistuu, mutta luulisin että suurin osa porukasta on ainakin joskus tuota fanittanut.
suurin osa porukasta on ainakin joskus tuota fanittanut.
Niinnotää. En pysty samaistumaan
psykokarkki wrote:suurin osa porukasta on ainakin joskus tuota fanittanut.
Niinnotää. En pysty samaistumaan
Se onpi tän foorumin rikkaus ettei enää oo yhtä kapean nuiva meininki.
OG forkalla mulle NAURETTIIN prince ja cheap trick ketjujen perustamisesta kuunnellaan sitä brittipoppii
vuodet kuluu ja maut muuttuu ja monipuolistuu
Ei monipuolistu, suppenee. Omalla kohdallani siis.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.