You are not logged in.
Pages: 1
Joku muukin menossa? Utö vähän kiinnostais, mutta soittavat ilmeisesti ekana.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
oon poikkeuksellisesti stadissa, mutta taidan jättää väliin, ja utö lämppäs noita taannoin lepiksessä eikä siitä jäänyt sen kummempaa intoa nähdä uudestaan. tampereella soittavat räjäyttäjien kanssa, jos olis räjät täälläkin niin en missaisi.
Ainiin tää. Tekis mieli, mutta perinteisesti tuskin jaksan.
Muistan jonkun jossain kehuneen tota Utön keikkaa. Hmm.
Jos tuon menisi katsomaan niin pitäisi keksiä tunniksi jotain ihan muuta tekemistä koska tää tyyppi soittaa tokana:
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
radiopuhelimien lämppäreitä on kyllä ennenkin kummasteltu (muistatko luppis joskus semifinalissa luunelonen tms.), ihme meininkiä
utöllä tais olla joku mudhoney-coveri vai muistanko väärin? ei kuitenkaan oikein iskenyt, muistaakseni.
radiopuhelimien lämppäreitä on kyllä ennenkin kummasteltu (muistatko luppis joskus semifinalissa luunelonen tms.), ihme meininkiä
Öö nytkun sanoit niin joo, se oli jotain ankeeta muskelirokkia?
Hullu Ukko ja Kotiteollisuus oli ihan alkuaikoina Radiopuhelimien lämppärinä jossain kans. Muistaakseni ne eivät silloin olleet ihan kamalan paskoja.
psykokarkki wrote:radiopuhelimien lämppäreitä on kyllä ennenkin kummasteltu (muistatko luppis joskus semifinalissa luunelonen tms.), ihme meininkiä
Hullu Ukko ja Kotiteollisuus oli ihan alkuaikoina Radiopuhelimien lämppärinä jossain kans. Muistaakseni ne eivät silloin olleet ihan kamalan paskoja.
eiks luunelonen ollut joku kolmas nainen -sivuproggis?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:radiopuhelimien lämppäreitä on kyllä ennenkin kummasteltu (muistatko luppis joskus semifinalissa luunelonen tms.), ihme meininkiä
eiks luunelonen ollut joku kolmas nainen -sivuproggis?
oli kai, mutta ihan hirveää joka tapauksessa.
Kolmas Nainen ei tosiaan lähtökohtaisesti ole semmonen juttu, että lähtisi hailsit ja peukut.
Radiopuhelimet sen sijaan on upea yhtye!
bzort glorf bööth
Kolmas Nainen ei tosiaan lähtökohtaisesti ole semmonen juttu, että lähtisi hailsit ja peukut.
Tuu keikalle!
hiirimattona wrote:Kolmas Nainen ei tosiaan lähtökohtaisesti ole semmonen juttu, että lähtisi hailsit ja peukut.
Tuu keikalle!
jos nyt hyppäisit junaan niin pääsisitkö perille discoon discoon discoon?
Tulin kaupunkiin ihan liian aikaisin ja nyt sitä joutuu kuuntelemaan tän kakkosbändin.
Ei ole ihan niin järkyttävän paskaa ku toi viteobiisi.
Tulpat syvemmälle ettei kuule sanoja.
Ei vittu
hyvää rapsaa
Kaveri pelasti yläkertaan, huh.
Onneksi en ollut ainoa kenen mielestä tuo oli ihan kauheaa. Sori artistille, vaikutat tyypiltä joka googlettaa omaa nimeään, mutta ei toi kyllä.
jaha, facebookissa live menossa
kvanttidisko
Paras bändi. Ja hienointa tän kohdalla on minusta jo pitkään ollut, että keikalla tuoreet biisit ja intensiteetti millä ne vedetään ovat aina parhaita. Sakramentti-Jaakko oli kiva kuulla, Ei mitään oli maaninen, mutta noin niinku muuten uusimman levyn biisit 5/5.
Utötä eräs kehu, olishan se pitäny käydä kuuntelemassa kun kuitenkin tuli tuo keskimmäinen juttu närästettyä läpi.
Tänään Tampere. Woo-hoo!
Tänne kyllä tänään.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Oishan tälle keikalle voinut tulla, jos olisi yöpaikka tarjoutunut!
bzort glorf bööth
Tänne kyllä tänään.
Jää valitettavasti välistä. Kesällä oli kyllä kova, mutta nyt kävi näin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Oishan tälle keikalle voinut tulla, jos olisi yöpaikka tarjoutunut!
Oishan täältä semmoinen järjestynyt jos olis tiennyt tarjota!
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
hiirimattona wrote:Oishan tälle keikalle voinut tulla, jos olisi yöpaikka tarjoutunut!
Oishan täältä semmoinen järjestynyt jos olis tiennyt tarjota!
Smaa,
Kenkä wrote:Tänne kyllä tänään.
Jää valitettavasti välistä. Kesällä oli kyllä kova, mutta nyt kävi näin.
Muutin mieleni. Kunhan saan nuorimmaisen unille niin kiiruhdan bussiin...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
rapsaa sitten.
Pages: 1