You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Is there anything that you are unashamedly fannish about?
Last edited by Pope (26.07.2014 09:13)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Netflixissä näköjään kolomas kausi. Jatketaas taas "tätä". Onko tässä 2-3 vuotta edellisen jakson kahtomisesta menny. Mitähän niissä edellisissä jaksoissa ees tapahtu
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mä voin kertoa mihin kakkoskausi loppu, jos se auttaa. Mulla on enää kolomannen kauvven viimene jakso kattomatta.
EDIT: Wikipediasta: On 2 July 2014, the BBC announced that a full-length special episode of Sherlock will begin filming in January 2015, with a series of three episodes to be filmed later in the year.[79] The episodes are expected for release in 2016.
Luulin, että nelejäs kausi alakais iha kohta.
Mä voin kertoa mihin kakkoskausi loppu, jos se auttaa. Mulla on enää kolomannen kauvven viimene jakso kattomatta.
EDIT: Wikipediasta: On 2 July 2014, the BBC announced that a full-length special episode of Sherlock will begin filming in January 2015, with a series of three episodes to be filmed later in the year.[79] The episodes are expected for release in 2016.
Luulin, että nelejäs kausi alakais iha kohta.
Näinhän sitä saattaisi luulla
Jatkuvasti fantasioin että tsekkaisin kolme ekaa putkeen mutta ikinä ei oo yhtä ylimääräistä päivää moiseen hubaan.
Kerro vaan! Katoin ekaa jaksoa 10min, alkoi väsyttää ja otin 4h päikkärit. Joku toinen päivä uusi yritys.
how they run this show.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Oispa Hobitti-trilogia ollut 8 tuntia Benedictiä noissa motion capture-vehkeissä, eikä semmone kasa paskaa. Kolmatta osaa en oo kyl nähny.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Paras kohtaus.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Ens vuoden alussa aloittavat kai neljännen kauden filmaukset. Kaksi kautta vielä ainaski tulossa. Ja tosiaan läditelsusta 1.1. toi speciaali episode.
http://c1.thejournal.ie/media/2014/01/4 … 00x500.jpg
Paras kohtaus.
Watsonin polttarit muutenkin ja se känninen Sherlock-teema
Mut onhan toi 18 euron hinta ihan vitun naurettavaa spedeilyä.
Liput varauksessa. 18 hinnalle toki
how they run this show.
Liput varauksessa. 18 hinnalle toki
Smaa
Hassuttelija wrote:Liput varauksessa. 18 hinnalle toki
Smaa
Acedia wrote:Mä voin kertoa mihin kakkoskausi loppu, jos se auttaa. Mulla on enää kolomannen kauvven viimene jakso kattomatta.
Kerro vaan! Katoin ekaa jaksoa 10min, alkoi väsyttää ja otin 4h päikkärit. Joku toinen päivä uusi yritys.
Kolomaskin kausi katottu viimein!
how they run this show.
Jaahas, uus jakso olisi BBC:n iPlayerissä odottelemassa. Vois melkein yytsiä huomenna aamulla
Edit: tosin tulee YLEltä 17.1., joten ehkä vois odotella sinne.
Last edited by leposi (03.01.2016 15:29)
Uuh Joensuun Tapiossa just väijytty
Uuh Joensuun Tapiossa just väijytty
smaa mutta Kuopion Scala. AAAAAAAAAH
Netflix vissiin ostsnut Pohjoismaiden oikeudet neljänteen kauteen. Tammikuussa BBC tuuttaa ulos. Toivottavasti tulee täälläkin sit nopsaan.
Kuten tein kolmannenkin kauden kohdalla, ennakkotilasin neljännen kauden boxin.
Katsoin juuri ekan ja tokan kauden uusintana. Reichenbach Fall -episodi jaksaa osua ja upota: vaikka olen katsonut sen jo miljuuna kertaa, en itkemättä selviä Martin Freemanin roolisuorituksesta Sherlockin kuolemaa surevana Watsonina.
Last edited by tigrushka (10.12.2016 10:04)
Reichenbach Fall -episodi jaksaa osua ja upota: vaikka olen katsonut sen jo miljuuna kertaa, en itkemättä selviä Martin Freemanin roolisuorituksesta Sherlockin kuolemaa surevana Watsonina.
Smaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Olipas surullismielisen paska jakso
Tää toka jakso jo huomattavasti parempi, mutta silti taas vähän pliisu, väkinäinen ja turhan synkkä. Ja vähän menee ajoittain jo yli tuo Sherlockin ajatusten yksityiskohtainen lukeminen. Tulee tällä kaudella jo vähän sellainen "tää on jo nähty" -olo. Viihdyttävä jakso joka tapauksessa 3½ / 5