You are not logged in.
tamperelaisille tiedoksi:
En löytänyt tästä internet-tapahtumaa eli EVENTTIÄ niin kerron tässä nyt, että RÄJÄYTTÄJÄT RÄJÄ ELEKTRIK MILLENIUM MEGA ERIKOIS MULTISHOW TÄNÄ PERJANTAINA eli 20.5. TELAKALLA TAMPEREELLA! VAIN TÄLLÄ KERTAA MUKANA KAIKKI SEURAAVAT YHTÄ AIKAA: seitsemää syntetisaattoria (n.20 000:tta kosketinta) kaikilla viidelläkymmenellä-kuudella raajallaan soittaa RISTO YLIHÄRSILÄ! Keytaria ja UFOX-Thereminiä sekä CASIOARMADAA hallitsee GUGGENSIZER! Funktiogeneraattoria ja Revox-magnetofoni-vaiheensiirtoa justoikeinkäyttää PECKA "no music" PECKERSSON! Visuaaleista vastaa ja ei vastaa vastaansanomattomasti VHS-KLUBI putkiteeveineen ja avaruusajan kuvainsekoittajineen! myös itse
R I V O P A R O N I on näyttäytyvä!!! LISÄKSI paikalla on myös RÄJÄYTTÄJÄIN ydin-trio MILLENIAALISESSA (sähköviinan) VEDOSSA!!! Unohdinko vielä jotain? ENSI KERTAA saatavilla myös PIRAATTI-CD:tä uudesta RÄJÄ ELEKTRIK MILLENIUM TUPLAPITKÄSOITOSTA!!!
MILLENIUM!!!!!!!!!!!!!ON MILLENIUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mikäs tässä oli vikana?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Saattopa olla vuoden levy tässä.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
-2LP release date is July 15th.
-2CD release date is July 15th.
jahas, eli cd myöhästyy ja vinyyli aikaistuu, varasin just pari päivää sitten molemmat kun ajattelin että cd:n saa jo etuajassa
^ onneksi ilmestyi viikon etuajassa, huikea levy, harmi vaan toi flow-keikka jo kahdelta iltapäivällä, what the fcuk
toisessa levypussissa lp-kokoon suurennettu cdr-kuva
tää on kyl huikee levy, veikkaan että saattaa mennä korkealle vuosiäänestyksessä, vaikka aika monta kovaa kilpailijaakin löytyy
toisessa levypussissa lp-kokoon suurennettu cdr-kuva
tää on kyl huikee levy, veikkaan että saattaa mennä korkealle vuosiäänestyksessä, vaikka aika monta kovaa kilpailijaakin löytyy
samat fiilikset, täs ollaan kyl jollain korkeemmalla sfäärillä mut toisaalta ei olla vaan cisse rules 4 ever
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
On hyvä. Pitänee lisätä mukaan Meronia & PO -tilaukseen
Joo kyllätäs on hyvä paketti kyseessä. Tikkamies
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tässä levyssä on tasoja, huikee albumi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
kaikessa soi...
jos joku ei vielä huomannut niin tää MÖTKÖ on ollut mulla tehokuuntelussa eilisestä alkaen, ja kyllähän tää on ihan järjettömän kaistapäinen ja siksi niin hieno albumi. haluaisin erityisesti nostaa kakkoslevyltä semmoisen biisikolmikon kuin: hidas blues, rivo paroni, krapularobotti
levyhän on varsin psykedeelinen, mutta enimmäkseen ei ihan sillä perinteisimmällä tavalla eli ennemminkin samaan tapaan kuin joku mccartney II, mutta hidas blues on ehkä lähimpänä sitä perinteistä. kosmisen hieno rauhallinen biisi, joka tuo vähän mieleen spacemen 3:n. ja sitten perään rivo paroni, joka on kyllä semmoinen wtf ettei paremmasta väliä. mukavan holtiton meininki, KAATAKAA VIINAA PARONIN SUUHUN. ja sit perään vielä krapularobotti, aivan kahjoa mutta ehkä siksi niin toimivaa, toi biisi kolahti jo ensi kuulemalla.
tietääkö muuten joku mitä siinä ranskankielisessä biisissä lauletaan, jossain vaiheessa ainakin kuulostaa että olisi otettu sanoja faust tapesilta tai en tiiä, mukavat kraut-vibat muutenkin ja ehkä tuolla biisillä räjä menee lähimmäksi circlen tonttia, tavallaan.
Joo aivan lopussa tulee Faustin J'ai mal aux dents! Mahtavaa
Kantsurallin up in the ass of Timo -sample huvitti
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
On muuten pidemmän päälle aika hyvä levy! Aluksi toi pajatsoelektro jotenkin konseptina ja soundina tympi, mutta loppupeleissähän tää on just hyvää HULINAA!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ilmeeni kun kuuntelen tätä hassua levyä just nyt:
ilmeeni aina kun kuuntelen tätä levyä:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sanotaan vielä kans että toi taannoinen Telakan-keikka oli hiton hieno. Ehkä tää menee vähän silläkin argumentilla että "HYVÄ NYT ETTÄ SENTÄÄN JOKU", mutta jotenkin toi kokonaisspektaakkelimaisuus, joka kuitenkin pysyy kasassa just ja just jesarilla ja pikaliimalla, on konseptina äärimmäisen väkevää meininkiä. Toki Tavasian 20 telkkarin karaoke-show oli vielä massiivisempaa, mutta ylipäätään se, miten se karnevaali ja teatraalisuus on säilynyt ja kehittynyt bändillä tässä muutaman vuoden aikana on ollut yks piristävimpiä ja kiinnostavimpia juttuja kotimaisessa musaskenessä. Oon mä tainnut tästä aiemminkin jauhaa, mutta on jotenkin häkellyttävää, miten luontevasti Räjä on kehittynyt siitä rapagaragesta vähän sofistikoituneempaan rokkiin ja sitten vielä tällaiseen futupoppiin, ja silti säilyttänyt sellaisen hulluuden ja arvaamattomuuden. On tää vaan hyvä bändi :peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
ilmeeni kun kuuntelen tätä hassua levyä just nyt:
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/ … 18649c.jpg
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
sanotaan nyt tässä vielä, että Street Spiritin pelimannien viime lauantain keikka Kaustisella olikin Street Spiritin pelimannit feat. nimimerkki jukka
just kova erikoiskeikka vaikka itse sanonkin!
sanotaan nyt tässä vielä, että Street Spiritin pelimannien viime lauantain keikka Kaustisella olikin Street Spiritin pelimannit feat. nimimerkki jukka
just kova erikoiskeikka vaikka itse sanonkin!
s/t-kasetin lp-versio ilmestyy 23.9. ja on jo ennakkotilattavissa
pannan vaikka tänne:
Ilmeni, että tuo minun "Jukka Nousiainen" LP on, kuten tekijänsäkin, hieman viallinen. Napsuu, poksahtelee, jopa hyppii joillain soittimilla. Tavallaan voi olla ihan mielenkiintoistakin tuollainen kokeellinen iloittelu, mutta minusta te jotka olette maksaneet mulle rahaa, ette ansaitse prässivikaista vinyylilevyä ja saatte tilalle niin viattoman tuotteen kuin mahdollista. Kaiverrutan tuon uusiksi ja toimitan uuden levyn niille n. 900:lle joilla tällainen viallinen on. Onneks ei lopu tää tekeminen kesken!!
semmosta, en ehtinyt vielä edes hankkia tätä. lauantaina olis muuten räjäyttäjät korjaamolla
Kuuntele ennen julkaisematon biisi: Jukka Nousiainen laulaa Keltaisen talon puolesta
Tamperelaismuusikko Jukka Nousiainen loihti Keltaisessa talossa kehutun soololevynsä. Siellä sai alkunsa myös Jukka ja Jytämimmit -yhtye. Pian radan varressa nököttävä puutalo kuitenkin puretaan. Videolla Nousiainen esittää pihassa ennen julkaisemattoman kappaleensa Köyhät kyykkyyn. Se on vihainen huuto kehitysvimmaa ja markkinavoimia vastaan.
köyhät kyykkyyn ja koksua nenään nyt räjäytetään
Mukava pätkä oli tuo KulttuuriCoctailin poraus joukkoon Tampereella asuvia muusikoita.
bzort glorf bööth
Mukava pätkä oli tuo KulttuuriCoctailin poraus joukkoon Tampereella asuvia muusikoita.
joo
En ehtinyt himaan ajoissa mutta taidanpa illan päälle Areenasta tsekata
Lauantaina sitten Radiopuhelimet ja lämppärinä Räjä, rön rön taas mennään