You are not logged in.
"No way could I kill a tree to hang baubles on it for a few weeks of the year.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."
*huokaus*
Siellä luulis olevan paljon kaljanläikyttelijöitä joita voi vetää krav magalla turpaan.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Laitan korvan taakse jos tulee tarve kuolla testosteronin lemun aiheuttamaan tukehtumiseen.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Siellä luulis olevan paljon kaljanläikyttelijöitä joita voi vetää krav magalla turpaan.
rammsteinii ja krav magaa sweet
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pikkasen tuo kommenttisi laahaa kieliopillisesti. Mutta asiasisällöstä pisteet.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."
*huokaus*
Luppakorva sikailee taas wrote:Siellä luulis olevan paljon kaljanläikyttelijöitä joita voi vetää krav magalla turpaan.
rammsteinii ja krav magaa sweet
...ihan jäi pikkasen mietityttämään mitä tässä haettiin ?
(perustelen koska haluan että minun postauksen jälkeen niin ei ole)
Krav Magaa tarjolla, onko ? Minä en ainakaan tuolla kattauksella paikalle vaivaudu.
Jos kritisoit Rammsteinia, niin anna mennä, kun julkaisin tämän threadin ei ollut tiedossa yhtäkään esiintyjää.
Ei muuten ei paha.
*huokaus*
Minä en ainakaan tuolla kattauksella paikalle vaivaudu.
Lauseenrakenteet on sulla jotenkin paljon epämääräisempiä, joten nyt pohdin viittaako tämä tapahtuman esiintyjiin vaiko Krav Magaan. Mikäli aiempaan, niin on syytä kysyä, miksi menit koko topicin perustamaan.
kun julkaisin tämän threadin ei ollut tiedossa yhtäkään esiintyjää.
Aika nopeeta toimintaa järjestäjän puolesta.
Last edited by rc-lungen (04.12.2016 13:13)
Uutisoinnin mukaan täällä ei Krav Magaa harrastettu, mutta misogyniaa vissiin senkin edestä.