You are not logged in.
Ihmeotukset ja niiden olinpaikat
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Ihan Ok. Ei mitään mistä pitäsi meuhata, tho...
"No way could I kill a tree to hang baubles on it for a few weeks of the year.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."
*huokaus*
Orionissa tuli nähtyä eilen Don Lettsin The Punk Rock Movie. Pidin.
pl
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
"No way could I kill a tree to hang baubles on it for a few weeks of the year.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."
*huokaus*
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ihan ok, mutta juoni oli ehkä hieman ohkainen tai en tiiä.
Turbo Kid
Isäni on Turbomies
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
viime vuosina usein tullut katsottua vain osittain, mutta nyt se tuli niin aikaisin, ettei toivoakaan katsoa livenä, siksi katsoin boksilta ja kokonaan:
ja sanokaa mitä sanotte, maailman paras leffa, 5/5
Mean Streets
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pl
wow
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Alien
oispa tän ohjannu joku kunnon spede, komeeta ja ihan jänskää mut kissa oli ainoo hahmo jossa oli syvyyttä. kissalle toki
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
AINA YHTÄ HYVÄ.
pl
Tämä nyt viimeinkin. En päässyt tunnelmaan, jotenkin kauhu ei lähtenyt kunnolla liikkeelle. Ehkä pitää katsoa uudelleen jossain vaiheessa. Julie Christie
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^Avautui mullekin vasta tokalla kerralla ja Orionissa katsottuna...
pl
sit eilen orionissa varmaan vuoden kovimpia double billeja:
pakko se on tälleki heittää peukut
Last edited by jookcha (18.12.2016 13:44)
Arrival
Älä päästä painiks sitä
ei ole kestänyt aikaa tämä.
ihan pl. fullerin puhetyyli