You are not logged in.
Topicin selauksen perusteella teidän ei onneksi liene vaikeaa arpoa, kumpi jää lapsenvahdiksi
En ymmärrä tätä bändiä.
EDIT: oho, sv
Last edited by Alxity (21.11.2016 21:28)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Topicin selauksen perusteella teidän ei onneksi liene vaikeaa arpoa, kumpi jää lapsenvahdiksi
stratum wrote:En ymmärrä tätä bändiä.
EDIT: oho, sv
Hehe, olen mä alkanut ymmärtää sitten viime postaukseni. Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem men det gör jag, tror jag on parhaita biisejä ikinä. Ihan kiva bändi muutenkin ja viime kevään keikka Tavastialla oli aivan hyvä. Alkuperäinen innostus toki lähti siitä kun huomasi, että huomattiin noinkin epätodennäköisen bändin keikkailevan Oulussa silloin kun me satutaan olemaan siellä. Minulle se lapsenvahdin rooli taitaa kaikesta huolimatta langeta.
viime kevään keikka Tavastialla oli aivan hyvä.
Järkyttävän väsyny keikka, jonka kruunas Thomasin jeesustelut surffailusta ja keikan lopettaminen kesken, mikä ei jaksanu edes harmittaa. Jäi lähinnä huvittunu goddag och adjö -feelis.
Ihan vaan muistin virkistämiseksi:
Last edited by HannaEbola (24.11.2016 14:05)
Se leffasäestys oli erinomainen. Voisivat keskittyä noihin erikoisempiin juttuihin. Pop-keikalla kuullut uudet biisit olivat pääasiassa huonoja ja tylsiä. Mitä siihen Thomasin "jeesusteluun" tulee, niin mietipä itse jos olisit keulahahmo ja joku pelle hyppää kesken sun keikan lavalta suoraan naamalleen.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ihan ettei topängin viimeiseksi jää ylläoleva jurnutus, niin muistutellaas vielä tänne, että kyseessä on yksi parhaista bändeistä, mitä on. Piste. Joo, ei nää ole enää sama bändi kuin ysärillä ja minkäs sille mahtaa, jos plakkarissa alkaa olla 30 vuotta bändinä olemista. Nää saa tehdä mun puolesta ihan mitä haluaa, ja nää ovat siitä harvinaisessa asemassa omilla "markkinoillaan", että aika lailla voivatkin tehdä.
Itellä vähän hankala lähestyä näiden viime aikaisia tekemisiä just tuon edellisissä mainittujen kommenttien keikan vuoksi, mutta tämä allelinkattu spektaakkeli kyllä sai mut liikuttumaan ihan huolella. Helsingborgin sinfoniaorkesteri fiittaa ja koska Johnny oli karanteenissa, niin Sara Wilson tuuraa. Kunnon settilista ja Öbergin jutut 5/5.