You are not logged in.
omassa hyllyssäni ei ole yhtään Youngia eikä muita patuja.
tanssimusiikin edelleen vetreiden pioneerien ja uranuurtajien papparokkistatusta keskenään
Jätän myös tämän tähän
EDIT: ja sori huonosta provosta aiemmin
Last edited by Alxity (23.04.2016 22:45)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Papparokista en tiijä, mutta semmonen ÄIÄ-rokki rupes ärsyttään joku vuos sitten niin paljon, että heitin esim. kaikki Lynyrd Skynyrdit mäjelle
aqzu wrote:omassa hyllyssäni ei ole yhtään Youngia eikä muita patuja.
aqzu wrote:tanssimusiikin edelleen vetreiden pioneerien ja uranuurtajien papparokkistatusta keskenään
Jätän myös tämän tähän
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
aqzu wrote:Alxity wrote:psykokarkki wrote:Kenkä wrote:aqzu wrote:stratum wrote:Mikähän on korrelaatiokerroin levyhyllyn papparokin esiintymistiheyden ja asumisetäisyden Alxitysta välillä?
Asun noin kolkyt metriä lähempänä Alxitya (10,1km vs 10,07km) ja omassa hyllyssäni ei ole yhtään Youngia eikä muita patuja. Ehkä poikkeus vahvistaa säännön...
Eiköhän nää New Orderit ja Pet Shop Boyssit aika pappavetoista rokkia nykyään ole.
tätä olin tulossa
Tainnut Young kyllä viime vuosina tehdä enemmän uusiakin kuuntelijoita kerännyttä kamaa kuin esim. mainitut New Order tai Pet Shop Boys, vaikka aiemmin aloittanutkin (toki New Orderin uusin ainakin oli ihan hyvä levy). Ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin ensimmäisen Neil Young-levyni minulle suositteli nyt vasta syämensä papparokille lopullisesti sujauttunut foorumisti.
No nyt kyllä - herrat papat alkaa täällä vertailla kanadalaisen rämpyttäjäpatun ja tanssimusiikin edelleen vetreiden pioneerien ja uranuurtajien papparokkistatusta keskenään - jätän tähän vaan PSB:n tässä kuussa ilmestyneen levyn jytkytysraidan ja annan sen puhua puolestani:Burn.
sitä vaan meinattiin, että kyllähän papatkin on ihan relevantteja edelleen
Kyllähän papat mutta ei papparokki.
Unohtui mainita noista papoista Ranskan lahja synatiluttelulle Jean-Michel Jarre, joka tekee tällä hetkellä uransa kiinnostavinta musiikkia sitten ysärin alun - viime vuoden Electronica 1 on timangia, ja parin viikon päästä ilmestyvää kakkososaa odotan innolla! Tämäkin tarkennus tosiaan vielä siihen, että itselle on olemassa papparokki -niminen musiikkilaji ja sitten on pappaikäisten tekemä hemmetin hyvä ei-papparokki.
Tämäkin tarkennus tosiaan vielä siihen, että itselle on olemassa papparokki -niminen musiikkilaji ja sitten on pappaikäisten tekemä hemmetin hyvä ei-papparokki.
Onko Youngin kaikki levyt sitten papparokkia vai vain osa? Tekikö se papparokkia jo parikymppisenä vai missä vaiheessa genre muuttui papparokiksi? Siinä vaiheessa kun siitä tuli isä? Tai grungen kummisetä? Onko grungekin papparokkia nykyään? Muuttuuko artistin aiemmat levyt tyyliltään papparokiksi jos artisti julkaisee joskus papparokkilevyn?
<@DBGene> senkin karkki
aqzu wrote:Tämäkin tarkennus tosiaan vielä siihen, että itselle on olemassa papparokki -niminen musiikkilaji ja sitten on pappaikäisten tekemä hemmetin hyvä ei-papparokki.
Onko Youngin kaikki levyt sitten papparokkia vai vain osa? Tekikö se papparokkia jo parikymppisenä vai missä vaiheessa genre muuttui papparokiksi? Siinä vaiheessa kun siitä tuli isä? Tai grungen kummisetä? Onko grungekin papparokkia nykyään? Muuttuuko artistin aiemmat levyt tyyliltään papparokiksi jos artisti julkaisee joskus papparokkilevyn?
Youngin osalta subjektiivinen totuuteni ja vastaus ensimmäiseen kysymykseen on: kyllä.
Näin tarkemmin ajatellen oma tarkennettu papparokki-lajitteluni rajoittuu tällä hetkellä oikeastaan vain Neil Youngiin. Mutta hänen tuotantonsa toki on sitten papparokkia kokonaisuudessaan, joten sillä saa jo genreen täytettä. Ja joo, kerran papparokkaroitunut on ikuisesti papparokkari - pätee siis myös menneisyyden suuntaan.
Toki olen kuullut Neil Youngilta vain puolikkaan Harvestista (koska eihän sitä angstia kestä), mutta tiedän olevani oikeassa.
Toki olen kuullut Neil Youngilta vain puolikkaan Harvestista (koska eihän sitä angstia kestä), mutta tiedän olevani oikeassa.
trans kannattaa toki tsekata ensin
aqzu wrote:Toki olen kuullut Neil Youngilta vain puolikkaan Harvestista (koska eihän sitä angstia kestä), mutta tiedän olevani oikeassa.
trans kannattaa toki tsekata ensin
Uskotko että muuttais jotain?
Jos kantri on papparokkia niin sitten varmaan pitäisi laskea myös The Band mukaan. Toisaalta niillä on jossain biisissä torvia mukana eli menee kuitenkin jatsiin?
<@DBGene> senkin karkki
Trans on hyvä levy, mutta ei tietysti pärjää Neilin parhaimmille levyille 70-luvulla. Kuitenkin TOP3 kuuluu Neilin 80-luvun tuotannossa.
bzort glorf bööth
tää on forkan firallinen #vainpappajutut ketju
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
oikeastaan kaikki joilla on "levyhylly" on pappoja jo lähtökohtaisesti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
^millane? Paljo maksaa? Paljo mahtuu yhteen?
-nimim. "työn alla"
Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.
Last edited by Firon (20.11.2016 16:12)
Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.
En kyllä ikinä lähtis noita koteloita pois jättämään. Jotenkin tuntuis ettei siinä enää sitten olisi mitään kunnon fyysistä esinettä...
<@DBGene> senkin karkki
Firon wrote:Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.
En kyllä ikinä lähtis noita koteloita pois jättämään. Jotenkin tuntuis ettei siinä enää sitten olisi mitään kunnon fyysistä esinettä...
Mä nakkasin joitain vuosia sitten valtaosasta CD-levyjä jewel caset mäkeen ja pistin muovitaskuissa laatikoihin. Helppo plärää, ei vie niin paljoa tilaa eikä vähentänyt fyysisen esineen tuntua.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Alxity wrote:Firon wrote:Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.
Mä nakkasin joitain vuosia sitten valtaosasta CD-levyjä jewel caset mäkeen ja pistin muovitaskuissa laatikoihin. Helppo plärää, ei vie niin paljoa tilaa eikä vähentänyt fyysisen esineen tuntua.
Mulla on sama systeemi. Kansivihkot menee noihin kivasti ja levyhylly on nykyään sängyn alla vetolaatikossa
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Luppakorva sikailee taas wrote:Alxity wrote:Firon wrote:Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.
Mulla on sama systeemi. Kansivihkot menee noihin kivasti ja levyhylly on nykyään sängyn alla vetolaatikossa
No käy kai se sitten noinkin. Itse en moiseen ole kuitenkaan valmis.
<@DBGene> senkin karkki
Luppakorva sikailee taas wrote:Mä nakkasin joitain vuosia sitten valtaosasta CD-levyjä jewel caset mäkeen ja pistin muovitaskuissa laatikoihin. Helppo plärää, ei vie niin paljoa tilaa eikä vähentänyt fyysisen esineen tuntua.
Eihän niitä sitte voi vieraat ihastella
Antaa vieraalle albumin käpälään eli back to the 90's ja valokuva-albumit.
bzort glorf bööth
Alxity wrote:Firon wrote:Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.
Mistäs noi muovitaskut?
Luppakorva sikailee taas wrote:Alxity wrote:Firon wrote:Tämä. Noin 180 - 190 jewel caseä mahtuu yhteen torniin. Järkevämpää olis kai säilyttää vaan kansivihot ja levyt jossain, mutta ei tässä touhussa muutenkaan ole paljon järjen kanssa tekemistä.
Mistäs noi muovitaskut?
Mmmm, ehkä Proctectedilta, en muista varmaksi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Vinyylihylly täys, jotain pitäs keksii. Onko vastaus Ikea ja Billy?
Ei kai... eihän tuo Billy vinyylejä kestä? Kallax lienee se Expeditin vastine, eli se.
Kallaxia hommattu