You are not logged in.
Cirutun Walcott. Otin pois kapteeniuden, eli varmasti on pelikunnossa ja tekee viisi maalia. Lukakulla mennään ja Aguero varana. Pitkästä aikaa tuplavaihto. Pitkään arvoin Coutinhon ja Firminon välillä. Päädyin Firminoon. Heti kadutti.
Peelottaa toi Sanchez taas. Kai sen jossain vaiheessa vois kikkailla jengiin. Tähän saakka pärjätty hyvin ilman.
Sanchez onnistui kapteenina, mutta Aguero vielä paremmin. Poolin keskikenttäukoista en oo osannut valita (eikä rahat riitä yhdellä vaihdolla), joten säästin transferin tällä viikolla. Antonio pitää heivata ulos ainakin.
Mitäs ihmettä sitä nyt tekisi? Hazard (ja ehkä Costa) pitäisi ostaa, mutta se tietäisi KdB:n myymistä, mikä ei kauheasti houkuta. Puolustuskin on kasa paskaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hazard meni ostoslistan kärkeen nyt kyllä.
Edit: vituttaa sillai, että majutauolla ei huvittais tehdä hätiköityjä vaihtoja. Loukkaantuu kuitenkin. Aaarfg. Ja tilastot puhuu sen puolesta, että ens matsissa pakko vetää tehotonta.
Last edited by leposi (05.11.2016 21:49)
Hazardin hinta nousee varmaan ainakin 0,3 milliä tässä breikin aikana. Poolin kk-ukkoja pitää varmaan hommata lisää jossain vaiheessa. Puolustus kyllä mullakin kusee. Vaikeeta on.
Huh, onpa vaikea valita kapteenia tällä kierrokselle.
Kahdella viimeisellä kierroksella jäänyt molemmilla 21 pistettä penkille. :biggrin::center:
Edit: eiq tältä kiekalta jää 24 pojoa, koska Phillipsin bonukset vielä päälle.
Last edited by leposi (22.11.2016 01:18)
Meneepä surkeasti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Yritin poiketa linjasta ja mennä ainakin vähän aikaa ilman Agueroa. Eka viikko ei mennyt ihan putkeen. No, ensi viikon treidit pitäisi nyt onnistua kun on vähän rahaa pankissa.
Coutinho kapteenina meni myös pieleen, tosin eipä Firminolla olisi saanut kuin 4 pojoa enemmän. Nihkein kausi ikinä.
Last edited by teekki (27.11.2016 15:09)
Nihkeää on kyllä ja suoraan sanottuna alkaa myös mielenkiinto olla aika vähissä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pitkään arvoin Coutinhon ja Firminon välillä. Päädyin Firminoon. Heti kadutti.
Enää ei kaduta. Hyvin arvottu
Ei tartte kauheesti miettiä minkä vaihdon tänään tekee. Cirutun Aguero. Tai onhan tossa pari vaihtoehtoa. Vituttaa vaan, että pakko toimia nopeasti.
Last edited by leposi (03.12.2016 20:17)
Vihdoin hyvä kierros. Kerrankin Spurs-ukot osasivat silloin, kun ovat minun fantasyjengissä. Lisäksi Agueron poistreidaus viikko sitten ei haittaa enää yhtään.
Alexis
Hyvään saumaan tuli Vardy viimein ulostettua
![]()
Iheanacho Viime pelissä yksi piste, tänään kasomossa. Myös Hazard ja Evans sivussa, mutta onneksi penkillä leveyttä riittää.
:o
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Sen verran päin persettä meni taas viime kierros, joten en päässyt edes cupiin mukaan. Näin tais käydä ekaa kertaa ikinä.
Santanan santana. Tässähän joutuu nysväämään. Jätkät ottaa kiinni.
Last edited by leposi (29.12.2016 11:19)
leposi wrote:Santanan santana. Tässähän joutuu nysväämään. Jätkät ottaa kiinni.
Tekisi mieli laittaa wildcard tulille nyt.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ostin Zahan sisään yhdeksi kierrokseksi. Meinasin jopa kaputtaa, mutta sitten jänistin ja laitoin Phillipsin ja sitten jänistin lisää ja valitsin Sanchezin.
Urho Ghettonen wrote:leposi wrote:Santanan santana. Tässähän joutuu nysväämään. Jätkät ottaa kiinni.
![]()
Tämäkin meni tietysti täysin pieleen, kun en muistanut tarkistaa, että jo tänään pelataan. Minulle
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ginipoika wrote:Urho Ghettonen wrote:leposi wrote:Santanan santana. Tässähän joutuu nysväämään. Jätkät ottaa kiinni.
![]()
Tämäkin meni tietysti täysin pieleen, kun en muistanut tarkistaa, että jo tänään pelataan. Minulle
Melkein sama. Muistin että pelataan, mutten että näin aikaisin. Jäi sitten WBA:n ja Stoken miehet penkille... ja Mané tai Firmino kaputtamatta Costan sijaan. Noh, seuraavalle kierrokselle on sitten sentään kaksi vaihtoa
Last edited by kumpiseta (02.01.2017 15:40)
Ostin Zahan sisään yhdeksi kierrokseksi. Meinasin jopa kaputtaa, mutta sitten jänistin ja laitoin Phillipsin ja sitten jänistin lisää ja valitsin Sanchezin.
Vaihdoin myös Pickfordin Valdesiin ja eiköhän Valdes olei heti poissa. No Heaton nollaa Cityn. Zahankaan lähtöä Afrikan kisoihin en muistanut. Luin vasta asiasta vaihdon jo tehtyä. Luulin, että lädeilee ko majujakin alla. Olleetkin sit jotain epävirallisia, orkl.
Gintsun taktiselle wild cardille
Last edited by leposi (02.01.2017 19:38)
Gintsun taktiselle wild cardille
![]()
Voeeee
Defoe oli jo liipasimella, mutta onneksi pidin vielä jengissä. Myös kierroksen treidi eli Matt Phillips ja McAuleykin jo mukavasti pisteillä.
:pint:
Baines jäi ostamatta, Phillips kolmantena vaihtopenkillä... täysi farssi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Melkein sama. Muistin että pelataan, mutten että näin aikaisin. Jäi sitten WBA:n ja Stoken miehet penkille... ja Mané tai Firmino kaputtamatta Costan sijaan. Noh, seuraavalle kierrokselle on sitten sentään kaksi vaihtoa
First 11 (+C) vs bench 32 - 27 Oishan tuo voinu huonomminki mennä
AAAAAAAAARGH
AAAAAAAAARGH
Molemmat tuplavaihdon jäbät tehny maalin.
Turha aaaargh Costan vuoksi. Häipyispä Kiinaan.