You are not logged in.
Niin, ehkä tännekin olisi syytä ilmoittaa, että foorumijohdannaisbändi Street Spiritin pelimannit esiintyy nimellä Tollundin pelimannit Siltasessa to 24.11.
!!!
https://www.facebook.com/events/1671463836497047/
Showtime: Jean Ramsay klo 22, Tollundin pelimannit klo 23
Vilpittömyyteen pyrkimistä ja suoruumisfolkia Siltasessa ensimmäistä - ja toivottavasti ei viimeistä kertaa!
TOLLUNDIN PELIMANNIT on projektiluontoinen kokoonpano, joka esittää pohjoisamerikkalaisia trad-kappaleita suomeksi sekä Niko Aslak Peltosen tulkitsemia omia runojaan musiikkisäestyksellä. Laulut ja runot ovat väljästi vesi- ja apokalypsiteemaisia ja ilmentävät syvää tyytymättömyyttä ympäröivään todellisuuteen, halua päästä lopultakin vakaalle, kuivalle maalle.
Tollundin pelimannien ohjelmisto kasattiin alun perin kesän 2016 Kaustisen kansanmusiikkijuhlille, joilla ryhmä soitti kahden päivän aikana viisi keikkaa. Siltasessa se esiintyy ensimmäistä ja ainakin tässä muodossa ehkä viimeistäkin kertaa Helsingissä.
JEAN RAMSAY on helsinkiläinen laulaja-lauluntekijä, joka operoi country- ja folktraditioiden väljässä viitekehyksessä, mutta omalla jäljittelemättömällä äänellään. Hänen laulunsa sukkuloivat subliimista tragikoomiseen ja takaisin, eikä niiden kutsuminen humaaneiksi ole korulause, vaan yksinkertainen toteamus. Niin sooloartistina kuin muussakin toiminnassaan musiikin ja kulttuurikritiikin parissa Ramsayn tekemisiä voi kai sanoa leimaavan ennen kaikkea pyrkimyksen täydelliseen vilpittömyyteen suurella sydämellä.
https://www.facebook.com/jeanmagnuswilliamramsay/
https://soundcloud.com/jean-ramsay
Last edited by murmur (18.11.2016 10:50)
En pääse koska treenit, MUTTA ottakaahan hei nauhalle
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
En pääse koska treenit, MUTTA ottakaahan hei nauhalle
en lupaa soitetaan siis vasta klo 23.
Luppakorva sikailee taas wrote:En pääse koska treenit, MUTTA ottakaahan hei nauhalle
Aika kovat soittoajat noin niin kuin keskellä viikkoa! Tuohon aikaan en ole enää treeneissä, olen ihan rehdisti nukkumassa
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
murmur wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:En pääse koska treenit, MUTTA ottakaahan hei nauhalle
Aika kovat soittoajat noin niin kuin keskellä viikkoa! Tuohon aikaan en ole enää treeneissä, olen ihan rehdisti nukkumassa
juuh.
Aion olla ihan rehdisti keikalla.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
jaa täähän on ihan kohta, pitäisköhän jaksaa raahautua paikalle.
joo, tämähän oli oikein mainio. se vikana kuultu jordanvirta-biisi jäi vielä soimaan päähän.
Joo, oikein mainiota oli. Ainoa miinus siitä että nimi oli vaihtunut.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
niin mistä tää uusi nimi tuli? vai oliko siksi jos/kun se toinen viulisti ei ole forkkalainen? (tai jos on niin nikki esiin )
muuten olen sitä mieltä että tästä noisiksen uudesta keikka-arvostelustandardista saattaa tulla lähes legendaarisen flow-raportin kaltainen klassikko:
Keikka oli aikas aivan ihan hyvä.
niin mistä tää uusi nimi tuli? vai oliko siksi jos/kun se toinen viulisti ei ole forkkalainen? (tai jos on niin nikki esiin )
tietenkin sillä on nikki! Taitaa olla kyllä ns. kolmen postauksen mies (EDIT: 29 postauksen mies!)
kollektiivin nimi muutettiin viattomien suojelemiseksi, mutta:
JOS KOKO FORKKA VAATII NIIN VAIHDAMME ENTISEN NIMEN TAKAISIN
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
EMME PYYDÄ VAAN VAADIMME
kiva kun olitte!
itseäni jäi harmittamaan muutamat huonolta kuulostaneet biisien alotukset (omalta osaltani), mikkiin laulaminen on vieläkin tosi outoa ja yllättävää. haluun laulutunneille mut siis kivaa oli!