You are not logged in.
Tappajien takaa-ajo
ihan ok. bll cosby vakavana.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tappajien takaa-ajo
Mä tykkäsin, huomattavasti enemmän kuin Long Good Fridaystä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
barton_funk wrote:Tappajien takaa-ajo
Mä tykkäsin, huomattavasti enemmän kuin Long Good Fridaystä.
Mä tykkäsin huomattavasti vähemmän kuin Long Good Fridaysta .
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
yllättävän tylsä, ei oikein lähteny tämä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ … poster.jpg
yllättävän tylsä, ei oikein lähteny tämä.
Itsellä ehkä maailman parhaimpia elokuvia !!!
jookcha wrote:https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ … poster.jpg
yllättävän tylsä, ei oikein lähteny tämä.Itsellä ehkä maailman parhaimpia elokuvia !!!
onhan tossa ainekset ja lähtökohdat kohdallaan ja jarman nyt kiinnostaa aina. ei vaan sit jostain syystä kuitenkaan koskettanu sen syvemmin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kyllähän ton darrassa katteli. pl.
pl.
ei oikein lähteny
juuh
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
olihan tää hieno mutta ne äidin tissi-oidipaalilässytykset vähän latisti.
ihan ok
pl
Merkitty
Ei ollut yhtään pelottava. Lähinnä huvittava.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
La grande bellezza uudelleen. vittu miten hyvä elokuva, about täydellinen. all time toptenissä on varmaan 3-5 lars von trierin elokuvaa, pari bunuelia ja TÄMÄ
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Vuoden hämmentävin, väkivaltaisin ja rasistisin mainstream-leffa. Tätä on näemmä verrattu Pelastakaa sotamies Ryaniin, itelle tuli mieleen lähinnä Forrest Gump irtoraajoilla ja suolenpätkillä. Mel Gibsonin viihdyttävin, manipuloivin ja kilahtanein elokuva.
Last edited by interuptor bastardo (24.11.2016 22:53)
Siis tämä on voittanut jotain palkintoja ja meinannut viedä palmedooritkin ainakin tunnin ylipitkä draamakomedia joka ei naurata tai kosketa.
La grande bellezza uudelleen. vittu miten hyvä elokuva, about täydellinen. all time toptenissä on varmaan 3-5 lars von trierin elokuvaa, pari bunuelia ja TÄMÄ
Sama, mut ekaa kertaa. Olipa kyllä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ … rdmann.jpg
Siis tämä on voittanut jotain palkintoja ja meinannut viedä palmedooritkin ainakin tunnin ylipitkä draamakomedia joka ei naurata tai kosketa.
Juu, vähän sama. Tosin yllätyin kuinka nopeasti tuo 2h 40min meni, liekö Orionissa mukana ollut viinipullo vaikuttanut asiaan
:peuk::peuk:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
^tänään just ajattelin että toi pitäis kattoa joskus
^tänään just ajattelin että toi pitäis kattoa joskus
FilmStruckin Criterion Channel
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
:peuk::peuk:
Aivan hyvä. PSH
Ihan pl ruotsalaista kulttikäppää. Hienot morriconemaiset musat
olipa hyvä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
en ollu nähny tätä ennen ihan jeppis :peuk:
nääh.
sit läppäriltä areenasta tuli kahtottua mannerlaatta ja sans soleil. molemmille
Moronica wrote:La grande bellezza uudelleen. vittu miten hyvä elokuva, about täydellinen. all time toptenissä on varmaan 3-5 lars von trierin elokuvaa, pari bunuelia ja TÄMÄ
Sama, mut ekaa kertaa. Olipa kyllä
nautin tästä, katoin tänään ekan kerran.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.