You are not logged in.
Tommi Liimatta & The Hot Contents tässä terve.
Lohdutamme, että vaikket pääse huomenna iltaseiskalta ennakkoaistimaan Rokokoo Computeria (Bar Loosister, Hämeentie 50, Helsinki), levy on kuultavissa SoundCloudissa vuorokauden ajan: torstaista klo 20 perjantaihin klo 20.
Noin!
kuuntelussa!
Ihan hyvä oli ensikuuntelulla! Kiinnostavampi ku Tropical Cocktail. Aika vilpitön jopa, ei niin kiero.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
kuuntelen just, mut pitäis mennä nukkumaan. alun perusteella sanon kuitenkin että ostoon menee. eka soolohan on suunnilleen parasta ikinä, tokaa en juuri muista (pitäis varmaan kaivaa esille), mutta yllättävän hyvältä kuulostaa tää uusi
ja kymmenen vuoden päästä sitten taas seuraava
eilen paras näkemäni nollapiste-keikka
lammas-levyiltä soitetut biisit toimivat niin hyvin että täytyy nuokin levyt viimeinkin tsekata. vahvat duke-ajan genesis-vibat.
kuuntelen just, mut pitäis mennä nukkumaan. alun perusteella sanon kuitenkin että ostoon menee. eka soolohan on suunnilleen parasta ikinä, tokaa en juuri muista (pitäis varmaan kaivaa esille), mutta yllättävän hyvältä kuulostaa tää uusi
ja kymmenen vuoden päästä sitten taas seuraava
Eka biisi kuulosti hyvältä, toka hieman tylsemmältä ja sitten nukahdin. Johtui varmaan enemmän muista kuin levyyn liittyvistä syistä. Pitää varmaan kuitetenkin yrittää uudestaankin eli ostoon taitaa mennä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Arvio: 4/5
Minkäs levy sai arvosanaks?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
psykokarkki wrote:Arvio: 4/5
Minkäs levy sai arvosanaks?
wow
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ei mutta erittäin hyvältähän tämä kuulostaa. Liimatassa onkin ollut jännää tuo viime vuosien tunnustuksellisuus. Se ehkä alkoi jo Aksel Sunnarborgin hymyllä, vaikka ainakin itse oivalsin sen eräänlaiseksi Jeppiksen "jatko-osaksi" vasta Jeppistä lukiessani. Onhan Liimatta aina ainakin biisejä kirjoittanut ensimmäisestä persoonasta, mut oon katsonut tän lähinnä tyylikeinoksi. Toki oon miettinyt, miten paljon tää omien kaappien availu avautuu muille kuin heille, jotka yhdistävät pisteitä vaikka Jeppikseen ja sitä ympäröineisiin haastatteluihin tai niille jotka ylipäätään tuntevat Liimatan tuotantoa. Tietty itse on vaikea kuunnella levyä muusta kuin just tästä "asiantuntijanäkökulmasta". Mutta samapa tuo, hienolta omakuvalta vaikuttaa Peruskauhu ja Lähtökahvit :peuk:
Last edited by Kalossimies (13.09.2016 15:38)
itse levy kiinnostaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Levy kiinnostaa, Jeppis 2 ei pätkääkään.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tänään ilmestyy Dylanin 36 levyn ja Pink Floydin 27 levyn monipakkaukset - mutta osataan sitä meilläkin täällä Diu Dau Recordsissa, jahka saamme jostakin demagnetointisauvan ja kasettitehtaan oikeasti pyörimään.
Luvassa on jo pelkästään vuoden 1994 Absoa viitisen tuntia (treeni, jami, demo, kinastelu & live). Siitä jatketaan vuoteen 1995.
Portfolio-nauhat 1-6 (1991-1993) sijaitsevat jo Spotifyssa.
trigger warning liian kylmä kaloille
Absot ja Liimatta soolona rulaa.
Noin.
He jotka haluavat, voivat vetää tuosta aasinsillan ja kommentoida Krav Magaa. Ja minua. Odotan Mielenkiinnolla.
Kiitos jo etukäteen.
"No way could I kill a tree to hang baubles on it for a few weeks of the year.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."
*huokaus*
vinskaa pukkaa kesäkuussa svartilta: ei ilmestynyt / neulainen jerkunen 2LP ja muovi antaa periksi 2LP
ainakin muovi pitänee ostaa, punaisena.
1. Muovi
2. Suljettu
3. Nimi muutettu
4. Neula
5. Mahla
6. Sinetti
7. Simpukka
8. Musta hiekka
9. Olos
10. Lampaat
11. Iiris
Saisivat vääntää noi demot vinyylille. RYMissä Demo II arvio 4.76 (eio eka demo paras )
Absot ja Liimatta soolona rulaa.
Noin.
He jotka haluavat, voivat vetää tuosta aasinsillan ja kommentoida Krav Magaa. Ja minua. Odotan Mielenkiinnolla.
Kiitos jo etukäteen.
Quotataan kravmaga-jäbän viesti vielä tähän huvikseen kun oli tossa hollilla
nefilim wrote:Absot ja Liimatta soolona rulaa.
Noin.
Kiitos jo etukäteen.
Quotataan kravmaga-jäbän viesti vielä tähän huvikseen kun oli tossa hollilla
Tän hepun foorumi-run oli kyllä hämmentävä mutta väkevä. :salut: Minnehän mahtoi kadota?
1. Muovi
2. Suljettu
3. Nimi muutettu
4. Neula
5. Mahla
6. Sinetti
7. Simpukka
8. Musta hiekka
9. Olos
10. Lampaat
11. Iiris
Ihan kohtuullinen listaus, mutta Simpukka-amppeli on aivan liian alhaalla. Levyllähän on useampikin bändin parhaimmistoon kuuluva biisi. Hieman epätasainen levy, mutta mikäpä Absojen hyvistä levyistä ei olisi (siinä vaiheessa, kun alkoivat tehdä tasapaksuja levyä muuttuivat tylsiksi) Mutta kuka on S.Lyhty? Viittä vaille sadetta on oikeastaan aivan täydellistä lyriikkaa
<@DBGene> senkin karkki
Eikös tuota S. Lyhtyä ruodittu aiemmin? Jossain haastattelussa oltiin kai sanottu Tommi Liimatan serkuksi. Tiedä häntä pitääkö paikkaansa. Viittä vaille sadetta eroaa tekstinä aika olennaisesti Absojen siihenastisesta tuotannosta, ollen kovin henkilökohtainen ja hauras. Siihen nähden en ihmettelisi mikäli Liimatta olisi halunnut julkaista sen pseudonyymillä.
Eikös tuota S. Lyhtyä ruodittu aiemmin? Jossain haastattelussa oltiin kai sanottu Tommi Liimatan serkuksi. Tiedä häntä pitääkö paikkaansa. Viittä vaille sadetta eroaa tekstinä aika olennaisesti Absojen siihenastisesta tuotannosta, ollen kovin henkilökohtainen ja hauras. Siihen nähden en ihmettelisi mikäli Liimatta olisi halunnut julkaista sen pseudonyymillä.
Onhan sitä ruodittu. Mun on vaikea uskoa, että se olisi Liimatan teksti, koska en ainakaan itse ole törmännyt siihen, että Liimatta olisi koskaan myöhemmin (tai aiemmin) kirjoittanut samantyylistä. Mutta eihän se toki mahdotonta ole...
<@DBGene> senkin karkki
Siltihän on myös tämän Lyhdyn sanoittama. Ylipäätään jotenkin tosi jännä "diili", jos Nollapiste olis tosiaan ihan tarkoituksella halunnut julkaista kaksi bändin ulkopuolisen tyypin sanoittamaa biisiä. Toki Aakehan on tehnyt ne laulamansa biisit itse (joista Joutomaa on ihan top5-Abso-biisejä), mutta se on ehkä eri juttu. Tai niinku, tuntuu jotenkin tähän bändiin sopimattomalta jutulta, ainakin tuota aikakautta katsoen. Lammaslevyjen feattailut sitten asia erikseen.
Vaan empäs kuule tiijjä, kunhan tässä horisen itekseni
Siltihän on myös tämän Lyhdyn sanoittama. Ylipäätään jotenkin tosi jännä "diili", jos Nollapiste olis tosiaan ihan tarkoituksella halunnut julkaista kaksi bändin ulkopuolisen tyypin sanoittamaa biisiä. Toki Aakehan on tehnyt ne laulamansa biisit itse (joista Joutomaa on ihan top5-Abso-biisejä), mutta se on ehkä eri juttu. Tai niinku, tuntuu jotenkin tähän bändiin sopimattomalta jutulta, ainakin tuota aikakautta katsoen. Lammaslevyjen feattailut sitten asia erikseen.
Vaan empäs kuule tiijjä, kunhan tässä horisen itekseni
Jotenkin mulle syntyy noista sanoituksesta vaikutelma, että sanoittaja olisi ehkä voinut olla nainen. Seurusteliko Liimatta tuohon aikaan? Oisko se voinut kirjoittaa nuo jonkun kanssa?
<@DBGene> senkin karkki
Veikkaan että kyseessä on sama samu kuin jeppis kakkosessa
RYMissä Demo II arvio 4.76 (eio eka demo paras )
Pohjautuu juha82:n ja kahden muun hepun mielipiteeseen tämä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.