You are not logged in.
OMHASVAHAKSHA wrote:RIP Daevid Allen (tajusin tän vasta tänään)
Huomasitko, että Gilli Smyth kuoli kuukausi sitten?
huomasin tämän samaan aikaan, taisi olla sama Wikipedia sivu jopa.
matti pulli
Rakastin pienenä sen Hevoshulluun piirtämiä sarjiksia, mulla on yhä ne kaikki tallessa. Yhdessä suosikeistani päähenkilö (Joonaksen päähenkilöt oli aina erilaisia ku muissa heppasarjiksissa) oppi joltain mummolta lorun, jolla sai hiljaiseksi erään nirppanokkaisen tytön. Se meni näin:
"Mua alkaa ottaa koppaan
se ken aina joka soppaan
pistää nirppanokkansa.
Toivoo Puuroprinsessa!"
Opettelin sen ulkoa ja kerran latelin sen kun olin naapurin tytön kanssa ulkona leikkimässä ja veljeni tuli siihen ärsyttämään. Se tehosi! Veli meni niin hämilleen, että häipyi. Naapurin tyttö oli tietysti ihan haltioitunut ja opetin lorun sille.
Mun on kauan pitäny kertoa tää tarina kirjeessä Joonakselle, mutta on näemmä liian myöhäistä. Lepää rauhassa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Herschell Gordon Lewis
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Matti Hagman.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pete burns
otetaan sit torstaina Anvilissa Petelle
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Nyt se lähtee! #sunnycarcenter #hämeenlinna pic.twitter.com/fRPIoCmBIm
— Hämeenlinna kaupunki (@HMLkaupunki) 27. lokakuuta 2016
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Voimia facebookkiin ihmisille. Omassa elämässä tämä kyltti ei näkynyt, mutta näytti tarkoittavan niin monelle niin paljon, että otan osaa.
bzort glorf bööth
nyt ne kaiken kauniin hautaa
kovin lyhytkatseista toimintaa. ei ole selvästi ymmärretty tolpan hassuttelufacepäivitysten työllistäviä ja kansantaloudellisia vaikutuksia. itseä ei ainakaan kiinnosta enää vittuakaan lähteä esim. tampereelle.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
täällä kauhistellaan isisin hävittämiä historiallisia rakennuksia, mutta ei ymmärretä suojella kotimaan merkittävimpiä kulttuurikohteita. sama jos pariisilaiset purkaisivat eiffelin tornin tai italiassa puskisivat pisan tornin kumoon
oisko joukkorahoituskampanjan paikka että saadaan tolppa talteen ja museoitua?
Ohhoh.
The cause was complications of a ruptured appendix.
On siinä kans sitten saatana tapa kuolla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pentti Siimes
how they run this show.
Pentti Siimes
ei hemmetti, rip
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ohhoh
how they run this show.
RIP ja kiitos hienoista levyistä.
bzort glorf bööth
so long leonard, kevyet mullat
Leon Russell