You are not logged in.
Minna Turunen on kyllä vittu edelleen suomen seksikkäin nainen. Saispa perspillua
En tiedä, mikä perspillu on, mutta se kuulostaa kiinnostavalta. Ja tosiaan se Turunen on jotenkin syntisen kuuma. Eli allekirjoitan.
Minna Turunen on kyllä vittu edelleen suomen seksikkäin nainen. Saispa perspillua
Mulle täysin tuntematon suuruus ennen tänpäiväistä lööppiä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pitäisköhän toi "Riot on!" jaksaa väijyä tänään?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Pitäisköhän toi "Riot on!" jaksaa väijyä tänään?
Näkemättä paskaa, tai jotain. Veikkaan, että traileri on parempi kuin elokuva.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:85a5a97273="Ulvis"]Minna Turunen on kyllä vittu edelleen suomen seksikkäin nainen. Saispa perspillua
Mulle täysin tuntematon suuruus ennen tänpäiväistä lööppiä.[/quote:85a5a97273]
[quote:315af94bf3="Katkennut petsari"]Pitäisköhän toi "Riot on!" jaksaa väijyä tänään?
Näkemättä paskaa, tai jotain. Veikkaan, että traileri on parempi kuin elokuva.[/quote:315af94bf3]
Aika sama, näkemällä. Paska dokkari, paskaa fiktiota.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:fa75ff7f0a="upsetter"][quote:fa75ff7f0a="looramerri"]Mä en kestä kun on Minna Turunen ja Miina Turunen.
[/quote:fa75ff7f0a]
Oon tehny työhommia kummankin kanssa. [/quote:fa75ff7f0a]
Sekoititko ne?
Onko väärin, että kiihotuin edellisestä puheenvuorosta?
[quote:3821d27053="looramerri"][quote:3821d27053="upsetter"][quote:3821d27053="looramerri"]Mä en kestä kun on Minna Turunen ja Miina Turunen.
[/quote:3821d27053]
Oon tehny työhommia kummankin kanssa. [/quote:3821d27053]
Sekoititko ne?[/quote:3821d27053]
Noup, onneks oli muutama vuosi väliä...
Ulvis koodannu sivut?
[quote:d4aaa72919="börjeslandet"][quote:d4aaa72919="Katkennut petsari"]Pitäisköhän toi "Riot on!" jaksaa väijyä tänään?
Näkemättä paskaa, tai jotain. Veikkaan, että traileri on parempi kuin elokuva.[/quote:d4aaa72919]
Aika sama, näkemällä. Paska dokkari, paskaa fiktiota.[/quote:d4aaa72919]
No vilkaistaan nyt kuitenkin. Muuan kaveri oli aikoinaan ko. lafkassa palkollisenakin, toimenkuvana taisi olla horoskooppien laatiminen WAP-palveluihin. Nämä Riotin jätkät ovat muuten ns. AROMIPESÄ-spämmäyksen takana, jos tiedätte mitä tarkoitan (toivottavasti ette)....
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kakkosella tissejä, nelosella läskejä. Over and out.
Sent from my iPhone 16
4D?
Ei petä koskaan...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Missasin Riotin tisut
(Olipas muuten huono, tai ainakin tosi tylsä)
riot pyörii tossa taustalla. onhan se välillä ihan viihdyttävä.
Nyt katotaan Conania eikä Riotia!
riot pyörii tossa taustalla. onhan se välillä ihan viihdyttävä.
I KILLED MY RIOT-BABYYYY!!!
Sent from my iPhone 16
Paskan puolellehan se Riot kääntyi rapian puolen tunnin jälkeen ja vastaanotin hiljeni. Olen liian tosikko ja eltaantunut tuollaiseen kreisiin, suorastaan aivan vitun inseiniin, sutinaan ja hedonismiin.
---
Kyllä minulla ainakin lähtee päivä mukavasti käyntiin näiden chättijuontajien kanssa:
Paskan puolellehan se Riot kääntyi rapian puolen tunnin jälkeen ja vastaanotin hiljeni. Olen liian tosikko ja eltaantunut tuollaiseen kreisiin, suorastaan aivan vitun inseiniin, sutinaan ja hedonismiin.
Tuossa meiningissä kiteytyi kaikki joka oli stadissa ja tuolla alalla mätää siihen aikaan. Jollain vitun keinolla nuo peelot onnistuivat uskottelemaan itselleen etteivät toimi periferiassa vaan että Helsinki on maailman napa...
Kyllä tuli jotenkin onnellinen olo että tuo vuosituhannen vaihde on ohi ja ettei itse ole enää IT/uusmedia(onko sitä enää olemassa?)-alalla täyspäiväisenä, se kun näyttää usein tulevan ikävästi täyspäisyyden tielle.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Siis otitteko te sen Riotin tosissanne? Big mistake...
[quote:ffc72093af="kri"]riot pyörii tossa taustalla. onhan se välillä ihan viihdyttävä.
I KILLED MY RIOT-BABYYYY!!!
[/quote:ffc72093af]
Tuosta tuli aika WTF fiilis. Tavallaan oli tosi teennäistä, mutta enpä sit tiedä.
Siis otitteko te sen Riotin tosissanne? Big mistake...
Tuonkaltainen toiminta nyt ei vaan innosta, oli se sitten faktaa tai fiktioita.
---
Mutta tämäpä innostaa:
http://www.yle.fi/teema/musiikki/popula … 12809.html
(jos asia on ketjussa jo mainuttukin, niin reminder lienee silti paikallaan)
Oisko pyskkiksen hiljalleen aika hoitaa se digiboksi himaan?
---
Oisko pyskkiksen hiljalleen aika hoitaa se digiboksi himaan?
olis varmaan... kattox kukaan pilvilinnaa eilen?
Kaikki nyt Aromipesän tietää, mutta mikä on "aromipesäläppä"? Täh? Oonko tyhmä ja urpo?
Kaikki nyt Aromipesän tietää, mutta mikä on "aromipesäläppä"? Täh? Oonko tyhmä ja urpo?
Oisko ollut justiinsa vuonna 2000 kun txt-viestichätit olivat uusinta uutta, niin nämä jampat puskivat sinne kolmessa vuorossa Aromipesä-aiheista viestiä.
---
Oisko ollut justiinsa vuonna 2000 kun txt-viestichätit olivat uusinta uutta, niin nämä jampat puskivat sinne kolmessa vuorossa Aromipesä-aiheista viestiä.
aromipesäläpät oli suunnilleen ainoa syy katsella aikanaan chättejä, eiq mitäs