You are not logged in.
[quote:ac482ee212="Pistooli-pepe"]Olis vissiin tulossa Suomeen kesällä. Näin vihjailtiin. Toivottavasti klubikeikka, Suomen paskafestareille en mene kyllä kirveelläkään.
Amen to that! Vieläkin muistelen ällistyneenä, kuinka helvetin hieno taannoinen Tavastian keikka olikaan...[/quote:ac482ee212]
En mennyt silloin, vituttaa.
[quote:1329ece551="upsetter"][quote:1329ece551="Pistooli-pepe"]Olis vissiin tulossa Suomeen kesällä. Näin vihjailtiin. Toivottavasti klubikeikka, Suomen paskafestareille en mene kyllä kirveelläkään.
Amen to that! Vieläkin muistelen ällistyneenä, kuinka helvetin hieno taannoinen Tavastian keikka olikaan...[/quote:1329ece551]
En mennyt silloin, vituttaa.[/quote:1329ece551]
Näin pääsi käymään.
Mutta nyt en missaa!!! (paitsi jos on vain festareilla)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mä olin siellä Tavalla ja pakko sanoa että kyllä menisi festareilla ihan totaalisen hukkaan kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mä en osaa edes kuvitella tilannetta jossa se voisi jotenkin toimia jossain Provinssissa, tms.
Pelottava ajatus.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Hienoa homma jos jonnekin klubille tulevat (mieluiten heinä- tai elokuussa). Pitänee yrittää päästä katsomaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Olis vissiin tulossa Suomeen kesällä. Näin vihjailtiin. Toivottavasti klubikeikka, Suomen paskafestareille en mene kyllä kirveelläkään.
Mistäs tämä huhu on muuten peräisin, ja sisältääkö se mitään vinkkiä ajankohdasta?
[quote:a1897c92fd="upsetter"][quote:a1897c92fd="Pistooli-pepe"]Olis vissiin tulossa Suomeen kesällä. Näin vihjailtiin. Toivottavasti klubikeikka, Suomen paskafestareille en mene kyllä kirveelläkään.
Amen to that! Vieläkin muistelen ällistyneenä, kuinka helvetin hieno taannoinen Tavastian keikka olikaan...[/quote:a1897c92fd]
En mennyt silloin, vituttaa.[/quote:a1897c92fd]
Sama.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:a6d90ce621="arttu"]Mä olin siellä Tavalla ja pakko sanoa että kyllä menisi festareilla ihan totaalisen hukkaan kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mä en osaa edes kuvitella tilannetta jossa se voisi jotenkin toimia jossain Provinssissa, tms.
Pelottava ajatus.[/quote:a6d90ce621]
Todettu festareilla, ihan hukkaan meni. Mut onneks todettu myös Vicar Streetillä missä oli ihan parasta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
en vieläkään oo kunnolla kuullu tätä -spåm
[quote:21fbadf35b="HUIG"][quote:21fbadf35b="arttu"]Mä olin siellä Tavalla ja pakko sanoa että kyllä menisi festareilla ihan totaalisen hukkaan kaikilla mahdollisilla tavoilla. Mä en osaa edes kuvitella tilannetta jossa se voisi jotenkin toimia jossain Provinssissa, tms.
Pelottava ajatus.[/quote:21fbadf35b]
Todettu festareilla, ihan hukkaan meni. Mut onneks todettu myös Vicar Streetillä missä oli ihan parasta[/quote:21fbadf35b]
Jpp smaa, paitsi Tavastialla oli parhutta. En edes kattonut Electric Picnicissä kokonaan kun ääni vaan huoju ja muutenkin jengi vaan puhu. Tosin Tavastiallakin aivan minimaalisesti häiritsi pullojen kilinä, mutta muutoin -keikka.
en ole kolmekybänen emoboy
Tavastia oli mahtava... Ja jengi oli tosi hiljaa. Paljon hiljempaa kuin osasin toivoa. Vastaavaa olen nähnyt vain 6. linjalla Lännen-Jukan keikalla...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Iteki jätin Picnicin keikan kesken, rupes vituttamaan se kälinä. Vicar St ihan loistava - liput oikeuttivat tuoleihin sellaisista nelinistuttavista pöydistä. Ei siis tarttenu istuu rivissä kököttäen, mut näki kaiken eikä kukaan hälissyt.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:0bfe2d8672="arttu"]Tavastia oli mahtava... Ja jengi oli tosi hiljaa. Paljon hiljempaa kuin osasin toivoa. Vastaavaa olen nähnyt vain 6. linjalla Lännen-Jukan keikalla...
No niin, käännellään nyt sit sitä Lännen-Jukka-veistä haavassa...[/quote:0bfe2d8672]
Tuuks Tavastialle?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:ead0da619f="upsetter"][quote:ead0da619f="arttu"]Tavastia oli mahtava... Ja jengi oli tosi hiljaa. Paljon hiljempaa kuin osasin toivoa. Vastaavaa olen nähnyt vain 6. linjalla Lännen-Jukan keikalla...
No niin, käännellään nyt sit sitä Lännen-Jukka-veistä haavassa...[/quote:ead0da619f]
Tuuks Tavastialle?[/quote:ead0da619f]
Jep! Lippu hankittu ajat sit...
Tule nykimään hihasta. Mulla on kitukasvuinen keesi...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Antony vois tehä Hard-onsin kanssa kimppalevyn. Antony & the Hard-ons!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei mut hyvää musaahan toi Antony & J on, ei siinä mittää...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Kulttuuritalolla 4.6.? Jumalaut!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:20dc7ea71a="jookcha"]Kulttuuritalolla 4.6.? Jumalaut!
Mistäs tää tieto on peräisin? Ja mistäskoskas lippuja saa??[/quote:20dc7ea71a]
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?p=103042#103042
http://www.roughtraderecords.com/
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Antony vois tehä Hard-onsin kanssa kimppalevyn. Antony & the Hard-ons!
anthony and the don johnsons?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:021a122fa6="Jean-Babtiste"]Antony vois tehä Hard-onsin kanssa kimppalevyn. Antony & the Hard-ons!
anthony and the don johnsons?[/quote:021a122fa6]Sovitaan, että kukaan ei lisää tohon sitä ... juttua, niin ei mee tappelux
Pitäiskö tää nyt sitten tsekata? Oon pitänyt jonain brittilehtiä lukevien hipsterien hölynpölynä. Ei niin, että tässä ehtisi kauheasti uutta, noita vanhojakin lopjuu koskemattomina.
Mutta. Mistä liikkeelle, kun hetki lyä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mutta. Mistä liikkeelle, kun hetki lyä?
Koko I Am A Bird Now -levy on neroutta.
Eka levy löytyy EMusicista, mutta se ei mun mielestä ole kyllä ihan yhtä hyvä, vaiks on siinäkin huippubiisejä, kuten Cripple and the Starfish.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:00ec6d866e="noiseidea"]Mutta. Mistä liikkeelle, kun hetki lyä?
Koko I Am A Bird Now -levy on neroutta.
Eka levy löytyy EMusicista, mutta se ei mun mielestä ole kyllä ihan yhtä hyvä, vaiks on siinäkin huippubiisejä, kuten Cripple and the Starfish.[/quote:00ec6d866e]
Joo ehdottomasti I Am A Bird Now.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kuten Cripple and the Starfish.
Mun Antony-ensirakkaus.
[quote:e04b120a2d="noiseidea"]Pitäiskö tää nyt sitten tsekata? Oon pitänyt jonain brittilehtiä lukevien hipsterien hölynpölynä. Ei niin, että tässä ehtisi kauheasti uutta, noita vanhojakin lopjuu koskemattomina.
Mutta. Mistä liikkeelle, kun hetki lyä?[/quote:e04b120a2d]
Anthonyn kanssa on aika helppoa, kun vain kaksi levyä takana. Uudempi I Am a Bird Now on se hienompi. Itse en kyllä pysty kuuntelee Arskaa hirveästi kerralla, se patetia on niin raskasta ja mahtipontista. Mutta pienissä annoksissa upea ja livenä toki varmasti vielä upeampi!