You are not logged in.
ei maksettu mainos, mutta semmoinen huomio tyypeille, jotka ehkä joskus fanittanut tätä bändiä (kuten meitsi) mutta mielenkiinto sittemmin hälvennyt. itse olen uskollisesti hankkinut ainakin vinyylit ja yleensä kertakuuntelun jälkeen jättänyt hyllyyn, mutta tää uus, metsässä ei hemmetti, ostakaa ihmeessä, parasta mitä on aikoihin kuultu. ja jos ei bändi ole tuttu niin sitä parempi, nyt on kova levy ja huikeeta soundia, pistäkääs viestiä artsylle saman tien
uusinta en oo viel kuullu, mut kyl nuo aiemmatkin viimeaikojen tuotokset ovat olleet "kovassa kuuntelussa" ja tullut tykättyä.
Levy kuulosti hyvältä. Pitäis toi kuuma linja hommaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kiitos hehkutteluista, itsekin olen älyttömän innoissani tästä! Hitaasti vaan on lähtenyt liikkumaan...mutta eipä näillä kiire ole!
Kokoonpanona siis tällä levyllä Antti Tolvi / Tero Niskanen / Roope Eronen / Arttu Partinen ja melko elektroninen yleismaisema.
privaa ardouche at gmail niin hierotaan kauppoja!
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Joo tää tarvii josakin välissä hankkia.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Levyä tässä koitan vielä tyrkytellä. Levykaupoista pitäisi nyt ainakin seuraavista löytyä:
Joensuu: Levy-Eskot
Tampere: Sammakka, Aikakone (ehkä nyt myös jo Laukontorin Antikvariaatti)
Helsinki: Digelius, Hakaniemen Äx (muihin Äxiin liikahtaa kai tällä viikolla)
+ Henk.koht. stäshi löytyy Kirjasto 10:stä päivittäin, privaa jos kiinnostaa ardouche at gmail
with confetti in my hair
Kiinnostava yhtye! Henkilökohtaisesti pidän tuota Metsässä-albumia sangen jännittävänä, ihan noiden klippien perusteella.
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Edellämainittujen paikkojen lisäksi kävin hiljattain Keltaiseen Jäänsärkijään viemässä. Nettikaupoista Nousiaisen Jukan pyörittämässä Jukan Musiikissa on myös nyt listattuna!
with confetti in my hair
Noni, oijoi! Onpa kova meno tällä uudella Avarus levyllä!!
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Meni kyllä ihan suorilta parhaaksi Avarus-levyksi tämä tää. wyrd lazer folk musik.
Wou, ilo kuulla!
Mainittakoon vielä, että kyseessä on tosiaan livetaltiointi suoraan äänipöydästä. Eli koko keikka sellaisena kuin se tapahtui, ei editointia eikä päällekkäisäänityksiä. Plus ei oltu tolla porukalla ikinä soitettu, eikä oltu mitään sovittu ennen tätä kyseistä keikkaa soittimista / musasta / mistään...
with confetti in my hair
Wou, ilo kuulla!
Mainittakoon vielä, että kyseessä on tosiaan livetaltiointi suoraan äänipöydästä. Eli koko keikka sellaisena kuin se tapahtui, ei editointia eikä päällekkäisäänityksiä. Plus ei oltu tolla porukalla ikinä soitettu, eikä oltu mitään sovittu ennen tätä kyseistä keikkaa soittimista / musasta / mistään...
En oo vieläkään kerennyt saamaan tätä itselleni (oma kopio asemointiduunista odottelee Tampereella), mutta odotukset alkavat olla suuret!!!
soundin arvio:
Koko levy nyt bandcampissa!
with confetti in my hair
ei herranjumala miten hyvä toi levy on just kuuntelin vinyyliltä
ihan uskomaton trippi, jossa tasot vaihtelee mutta juoni pysyy kiinnostavana loppuun asti. juma mitä tykitystä :psykee
joko pitchfork kuullu ja antanu tälle kympin?
paljoks maksaa vinyyli kympist haettuna?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Pyysköhän artsy siitä jotain 12-14? Kerran ehtinyt soittimeen, ei paljoa vielä jäänyt käteen. Pitää ehdottomasti tutustua lähemmin.
Juuh elikkäs, olipa hillittömän kova keikka. Alkuun tuntui peruspulputukselta, mutta sitten tää lähti ihan totaalisen omille kosmisille poluille jonnekin oman aikakäsityksen tuolle puolen. Kosmisen värikäs jekkukissa nostaa päätään planeetan takaa ja sanoo MEOWRY MOURRRRR, Cthulhu nousee ja sanoo "hei jätkät, missäs täällä olikaan se käymälä" samalla kun yuggothin katkarapuolennot lentää pitkänä jonona kanniskellen mukanaan syntetisaattoreita. Tai jotain
Jep, oli hyvä. Missasin ekan viisi minuuttia. Varsinkin vika kolmannes oli levottoman kovaa menoa.
Ite tykkäsin keskikohasta, jossa basso pumppas varhaisempaa TD-pulssia (tai sit ei mut kuiteski) ja sit oli vaikka mitä muuta, ja sit jossain kohtaa oli oletettavasti Tolvin hienoa Riley-juttua, jota muut koristeli ympärillä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ite tykkäsin keskikohasta, jossa basso pumppas varhaisempaa TD-pulssia (tai sit ei mut kuiteski) ja sit oli vaikka mitä muuta, ja sit jossain kohtaa oli oletettavasti Tolvin hienoa Riley-juttua, jota muut koristeli ympärillä.
Tolvi oli kyllä liekeissä.
ladatkaa youtubeen !!!
Onko kellään footagea?
nyt soi VIHDOINKIN tämä paljon kehuttu Metsässä LP
panhuilut poikineen
nyt soi VIHDOINKIN tämä paljon kehuttu Metsässä LP
panhuilut poikineen
tässähän tämä mestariteos taas, lopun panhuilujameineen
Matrixin haltuunotto jatkuu, livetaltiointi Newcastlesta vuodelta 2013, mukana menossa tällä rundilla J.Tolvi!
with confetti in my hair
Matrixin haltuunotto jatkuu, livetaltiointi Newcastlesta vuodelta 2013, mukana menossa tällä rundilla J.Tolvi!
Hyvä setti.
Tuanoi saatana.