You are not logged in.
No en oo kyllä minäkään, mutta toisaalta avasin tän tilin joskus 2014. Veikkaisin tosin, että found them first -artistien lista ei varmaan ole kovin pitkä.
Incredible Miracle
Olin edelläkävijä kolmen artistin suhteen: Bastille (jota en edes muista kuunnelleeni), Charli XCX (jota olen tosiaan kuullut jo paljon ennen kuin kukaan tiesi häntä) ja Jamie XX (jonka suhteen en pidä itseäni minkäänlaisena edelläkävijänä, koska hänet tunnettiin The XX:stä ennen soolouraa). Mitään näistä en kyllä ole kuunnellut kovin paljon.
Last edited by EndloseAngst (10.09.2015 15:57)
Charli XCX:ää kuuntelin ekan kerra Iggy Azelean musavideolla ja sitten hänen jotain sinkkubiisiä. Sam Smithiä viime BrittAwardsista Ylen Kakkoselta ja Bastillea ehkä aiemmin, jos se on se ranskalainen artisti, joksi luulen. Eli What's in my bagin uuden kauden trailerin eka kasvo. Ei tällä tablettimella oikein ennätä tarkistaa.
bzort glorf bööth
Näemmä lähipiirissäni kuunnellaan paljon Totoa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Last edited by E (19.10.2015 15:06)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ilman muuta internet pitäisi lopettaa ja kahdenkympin cd:t takaisin että köyhä artisti saisi vähän voita leivän päälle
on kyllä jees toi discover weekly -soittolista. löytää joka viikko jotain kiinnostavaa uutta musaa :peuk::peuk:
on kyllä jees toi discover weekly -soittolista. löytää joka viikko jotain kiinnostavaa uutta musaa :peuk::peuk:
Joo
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ydinaukio wrote:on kyllä jees toi discover weekly -soittolista. löytää joka viikko jotain kiinnostavaa uutta musaa :peuk::peuk:
Joo
yllättävän hyvä joo.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mulla oli n. neljän vuoden tauko spotifysta, koska 2012 loppu tuki os x 10.5.8:lle ja ohjelman toiminta loppui kuin seinään. Myöskään selainversiota ei voi käyttää koska sekään ei toimi ikivanhassa firefoxissa.
Löysin kuiteskin jonkun vanhan clientin, joka skulaa tällä käyttiksellä ja vanha tilikin ja playlistikin oli vielä näköjään tallella.
iha jees. olikin jo unohtunut mitä joskus tullu kuunneltua.
ydinaukio wrote:on kyllä jees toi discover weekly -soittolista. löytää joka viikko jotain kiinnostavaa uutta musaa :peuk::peuk:
Joo
Nyt tuntuu, että samat kappaleet pyörivät viikosta toiseen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ginipoika wrote:ydinaukio wrote:on kyllä jees toi discover weekly -soittolista. löytää joka viikko jotain kiinnostavaa uutta musaa :peuk::peuk:
Joo
Nyt tuntuu, että samat kappaleet pyörivät viikosta toiseen.
sama
Kuuntelin tossa jostain syystä Disco Ensemblen First Aid Kitia spotifysta ja tuntuu, että toi on ihan eri miksaus kuin mitä mun omistamalla cd:llä on Enpä ole sitä kyllä hetkeen kuunnellut, enkä jaksa sitä kaivaa esillekään vertailua varten. Jos sitä mulla nyt enää onkaan.
Last edited by turston (21.04.2016 17:35)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kuuntelin tossa jostain syystä Disco Ensemblen First Aid Kitia spotifysta ja tuntuu, että toi on ihan eri miksaus kuin mitä mun omistamalla cd:llä on Enpä ole sitä kyllä hetkeen kuunnellut, enkä jaksa sitä kaivaa esillekään vertailua varten. Jos sitä mulla nyt enää onkaan.
kansainvälisellä versiolla kai biisejä nauhoitettu uudelleen verrattuna suomen markkinoilla olleeseen. oon kans kuunnellut tota vuosia sitten, emoa jonneille
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
vaikka apple musicilla, google playllä, tidalilla, deezeriilä ja mitä näitä nyt on
youtubella varmaankin aika helposti ku ei tartte kirjautua tietsikalla minnekään sisään.
bzort glorf bööth
youtubella varmaankin aika helposti ku ei tartte kirjautua tietsikalla minnekään sisään.
näin olen itsekin sen korvannut
Oikean levyhyllyn ääressä joskus vuonna 2020 kun on joko a) vaimo kommentoimassa tai b) puhuva levyhylly.
bzort glorf bööth
Oikean levyhyllyn ääressä joskus vuonna 2020 kun on joko a) vaimo kommentoimassa tai b) puhuva levyhylly.
eiköhän molemmat
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Tämänviikkoisessa Discover Weekly -listassa oli Pavementia
Onneksi huomasin ajoissa ennen kuin lähti soimaan.
Sent from my iPhone 16
hiirimattona wrote:Oikean levyhyllyn ääressä joskus vuonna 2020 kun on joko a) vaimo kommentoimassa tai b) puhuva levyhylly.
eiköhän molemmat
Puhuva levyhylly ois paha: "Aina vaan Jim O'Rourkea tai Dead C:tä kuuntelet. Mulla ois täällä paljon hyviä levyjä sulle, mut onko pakko roudata noita surinapörinöitä ja kissanrääkkäyksiä tänne? Kerran kun jotain oikeeta musiikkia ostat, ni kerran käy soittimessa ja puolen vuoden päästä myyt jo pois. On sulla varmaan paskin musiikkimaku mitä oon nähny."
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Nyt on ollut hyviä Discover Weekly -listoja. Vielä kun tuolle voisi kertoa, että älä missään olosuhteissa tuo listalle Mac Demarcoa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Nyt on ollut hyviä Discover Weekly -listoja. Vielä kun tuolle voisi kertoa, että älä missään olosuhteissa tuo listalle Mac Demarcoa.
Väärä mielipide, Macia koko kansalle
Last edited by Kalossimies (02.10.2016 16:17)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kiitoksia tiedosta, pitääpä varmuuden vuoksi kuunnella koneelta selaimella kunnes fiksaavat tuon.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Spotify Y U suddenly restart my albums from the beginning?
Siis mikä juttu tää nyt on tai mitä tos playbackis on muuttunut. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa.
ei viddu tätä tapahtu tos joku päivä jatkuvasti, jotenkin alkoi asettumaan taas. alkoi ja loppui ilman mitään näkyvää ilmoitusta tai syytä. toivottavasti ei enää.
Urho Ghettonen wrote:Spotify Y U suddenly restart my albums from the beginning?
Siis mikä juttu tää nyt on tai mitä tos playbackis on muuttunut. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa.
ei viddu tätä tapahtu tos joku päivä jatkuvasti, jotenkin alkoi asettumaan taas. alkoi ja loppui ilman mitään näkyvää ilmoitusta tai syytä. toivottavasti ei enää.
just kun pääsin sanomasta niin taas vohoi vittu