You are not logged in.
en löytänyt ketjua aiheesta, eli tämä klassinen, minkä yhden levyn ottaisit autiolle saarelle?
itse olen lopulta tullut siihen tulokseen, että valintani on piitlesin white album ja TÄTS IT
Varmaan Anthology of American Folk Music.
bzort glorf bööth
Wagner's Vision: Bayreuth Heritage. 50 CD:n boksi.
post-alfa eiq malarian pelko eiq mitäs pitääkin miettiä, vaihtaisin varmaan vastausta joka päivä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Varmaan Anthology of American Folk Music.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
fun house
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Älä päästä painiks sitä
Saako levysoittimen mukaan myös? Jos ei, niin valintani on Electric Ladyland
sovitaan että levyn kuuntelu onnistuu. no itsekin vetäsin heti tuplalevyn (ja pakotettuna valitsisin kakkoslevyn siitä) mutta jos ei mitään mezboxeja sentään vaan lähinnä albumiksi luokiteltavia, kiitos
Stefan - Panhuilujoulu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Acid mothers temple: Pink lady lemonade - You're from inner space
Koska en varmaan kyllästy tuohon kappaleeseen ikinä. Se on kuin rockin hare krishna-mantra.
Ja jos saarella sattuis kasvaa kannabista, niin tämä on aika vakiosoundtrack.
John Coltranelta joku levy, vaikkapa Love Supreme. Tai Steve Reichin Music for 18 Musicians.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Stefan - Panhuilujoulu
:salut:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Acid mothers temple: Pink lady lemonade - You're from inner space
Koska en varmaan kyllästy tuohon kappaleeseen ikinä. Se on kuin rockin hare krishna-mantra.
no nyt tuli vastaan ekaa kertaa jonkun kehu tuostakin kappaleesta... skippaan aina levyillä ton pois, ja keikoilla ollessa olleet ne kyllästyttävimmät kohdat... ja niiiiiiiiin äääärimmäisen pitkääääksi venyyytettttynä.... mutta eipä mittää, kiwa että maistuu, joillekki
en tiä mitä ottaisin ite autiosaarelle, melko vaikee valinta... jos olis hirvee kiire ja pakkolähtö just nyt, ni kaipa tosta lähtis sit Tibetan Monks Ritual cd matkaan, joku noista, tarkka nimi ei juuri nyt tiedossa... ja jos alkais kyllästyttään, ni sit kuuntelis aaltojen loisketta ja trooppisia lintuja ja hyönteisiä.
MITÄ VITTUA, pink lady lemonade ihan jumalbiisi, ekaa kertaa kuulen jonkun moittivan, olen suorastaan järkyttynyt
Aerial M:n As performed by... levyä voisin kyllä kuunnella ikuisuuksiin. Samoin jim O'Rourken Bad Timingia.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
MITÄ VITTUA, pink lady lemonade ihan jumalbiisi, ekaa kertaa kuulen jonkun moittivan, olen suorastaan järkyttynyt
Tämä!
no nyt tuli vastaan ekaa kertaa jonkun kehu tuostakin kappaleesta... skippaan aina levyillä ton pois, ja keikoilla ollessa olleet ne kyllästyttävimmät kohdat... ja niiiiiiiiin äääärimmäisen pitkääääksi venyyytettttynä.... mutta eipä mittää, kiwa että maistuu, joillekki.
Enpä tiennyt, että tällanen mielipide on edes mahdollinen tässä ulottuvuudessa
ohoo!!! Baby Lemonade onkin siis suuri suosikki! No olkoon... jos olisin vielä nuori, kävisin keikoilla ja joisin, menisin kappaleen ajaksi baarin puolelle. Siis eihä se siis niin hirveetä ole etteikö vois kuunnella, mut AMT:n muuhun tuotantoon verrattuna "hieman ankea" tahi paremminkin "tylsä" (sori, ite oon tylsä, tierän), esim La Novia kymmenen kertaa parempi... mut kyl onhan BL:ssäkin impromölykohdat (ja eri versioita riittäisi kai kokonaiseen boxiin) kohdillaan...
Enpä tiennyt, että tällanen mielipide on edes mahdollinen tässä ulottuvuudessa
Kenties emme olekaan kaikki samassa ulottuvuudessa... ;b
En oo itekkään koskaan oikein tajunnu tota pink lady lemonaden hehkutusta mut aika sama kun bändiä tulee kuunneltua ehkä kerran vuodessa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pavement - Wowee Zowee
Pavement - Wowee Zowee
Joo, tuo olis kyllä hyvä valinta kun ei tulis koskaan kuunneltua puhki. Skip skip ekan biisin jälkeen
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Oisko se sit Neil Youngin Le Noise. entiä. Rasittava kysymys
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Röyhkän Paha maa tai Joy Divisionin Unknown Pleasures tai Stoogesin Funhouse tai joku muu..
Rasittava kysymys
Joo
metsäkukkia54 wrote:Pavement - Wowee Zowee
Joo, tuo olis kyllä hyvä valinta kun ei tulis koskaan kuunneltua puhki. Skip skip ekan biisin jälkeen
Oho, eipä ole itselläni tullut tarvetta skippailla biisejä tuolta levyltä. En sitä tosin harrasta juuri muutenkaan. Ostin Wowee Zoween sen ilmestymisvuotena ja siitä lähtien se on ollut eniten kuuntelemani albumi. Tuohon palaan aina.
Alxity wrote:metsäkukkia54 wrote:Pavement - Wowee Zowee
Oho, eipä ole itselläni tullut tarvetta skippailla biisejä tuolta levyltä. En sitä tosin harrasta juuri muutenkaan. Ostin Wowee Zoween sen ilmestymisvuotena ja siitä lähtien se on ollut eniten kuuntelemani albumi. Tuohon palaan aina.
Wowee Zowee tuntuu kyllä jäävän pahasti muitten Pavementien varjoon, mutta huonompiakin levyjä 90-luvun puolenvälin indierockista löytyy. Ei siinä että sieltä suoranaisesti huonoja levyjä löytyisi (ja ennenkuin joku alkaa Sebadoh-korttia vilauttelemaan, niin hajotkaa itseenne, vitun kova bändi ja tät's it).
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Alxity wrote:metsäkukkia54 wrote:Pavement - Wowee Zowee
Jep. Mä en oikein ole koskaan Pavementista suuremmin intoillut ja tuonkin levyn kuuntelemisesta on aikaa. Voi silti olla, että nykyään osaisin arvostaa paremmin.
Mun autiosaaren levy olis ehkä joku sellainen, mistä on tullut synkeimpinä epätoivon hetkinä haettua toivoa ja lohtua. Youngin On The Beach ehkä tai kenties Slowdiven Souvlaki. Tai Cohenin eka tai Songs Of Love And Hate. Tai Caven Boatman's Call. Tai Roy Harperin Stormcock. Loven Forever Changes vois myös toimia.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki