You are not logged in.
eipä kyllä
Kyllä vielä jonkun verran kiinnostaa. Edellinen levy on tosin jäänyt aika vähälle kuuntelulle, vaikka sieltäkin löytyy useampi hyvä biisi.
Edellinen..no en nyt tiedä. Mun mielestä joskus 2008 heitetty kännilaatta oli taiteellisesti merkittävämpi. Vois kai tän tsekata kun tulee muutakin wheathatiin kuin 32bittistä skippaavaa heittoa..
things suck on the west coast. there's no AKLSJDLIHEIU in blaaarghsome.
tai siis en dissaa keijoo, en vaan oikein diggaa bädnist enää ja oon kuussa ja kännissä
Last edited by Bricolage (29.07.2010 03:09)
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Edellinen..no en nyt tiedä. Mun mielestä joskus 2008 heitetty kännilaatta oli taiteellisesti merkittävämpi. Vois kai tän tsekata kun tulee muutakin wheathatiin kuin 32bittistä skippaavaa heittoa..
tai siis en dissaa keijoo, en vaan oikein diggaa bädnist enää ja oon kuussa ja kännissä
Ehkä ilmaisin itseäni hieman huonosti. Our love to admire oli pettymys kahden loistavan levyn jälkeen ja selkeesti näiden huonoin levy. Aikoinaan intoilin tästä bändistä kuitenkin niin kovasti, että kyllä näiden julkaisut tulee vielä läpi tsekattua.
Bricolage wrote:Edellinen..no en nyt tiedä. Mun mielestä joskus 2008 heitetty kännilaatta oli taiteellisesti merkittävämpi. Vois kai tän tsekata kun tulee muutakin wheathatiin kuin 32bittistä skippaavaa heittoa..
Ehkä ilmaisin itseäni hieman huonosti. Our love to admire oli pettymys kahden loistavan levyn jälkeen ja selkeesti näiden huonoin levy. Aikoinaan intoilin tästä bändistä kuitenkin niin kovasti, että kyllä näiden julkaisut tulee vielä läpi tsekattua.
No hei, nuo mun ilmaisut on useamman promillen sävyttämiä.. Kyllä mäkin tsekkaan sen uuden mutta se Our Love to Admire oli matalista odotuksista huolimatta aika kurja levy mun mielestä ja se sävyttää odotuksia tänkin suhteen.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Toivon että olisi oikein hyvä mutta on kuitenkin ihan paska
Varikset komentavat
Tyylikkään murjottamisen aika on ohi paul shanks, nykynuoriso on chillwaven pauloissa. Näitten bandwagonista tuli Asikkalan puiset rattaat. Tai oli alusta asti, niinku daa. Sitä saa mitä tilaa, paitsi Englannissa jossa yksityistetään kirjastoja.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Lähipiirissä vissiin toi Antics-lp teki ison vaikutuksen moneen. Slow Hands ja se "Rosemary, heaven restores you in life" -biisi tais olla mieleen, ja sitten se missä jätkäty näki muutaman vuoden päähän tulevaisuuten ja lauloivat että You should be in Myspace
Tyylikkyyden viboja en saanut vaikka yritin. Tein huomioita huonoista lyriikoista ja siitä että kitarat soundasi välillä Zen Cafelta. Eka levy tuli hommattua joskus, ja joskus pitää pahoitella kanssaihmisille sitä kun sydän ei vaan syki useinkaan post-punkin ja tämmösen tahtiin. No, myönnetään että kun ekan kerran lkuulin bändiä, niin luulin että näiden genre on ihan vaan pop. Vokalistin lauluäänen samankaltaisuus Ian Curtisiin verrattunakin tuli ilmi vasta kun joku siitä huomautti.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Festarirundilla kun näitä sillon joskus ~2003 näin niin oli aika selkeetä et se tyylikkyys oli se juttu. Kirjaimellisesti "eivät kestäneet päivänvaloa" kun Roskildessa oli aikanen spotti.
1. "Asikkalan, Asikkalan puiset rattaat on niin huonoja kulkemaan" pyöritellään olkapäitä ja käsiä, tehdään "junaliikettä"
2. "Niin näin alamäessä..." osoitetaan käsillä alaspäin ja "...ylämäessä ei ollenkaan" ylöspäin
Olipas tylsä toi uus levy. Eikä todellakaan tullut yllätyksenä.
Pelkkää alamäkeä debyn jälkeen.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Turn on the bright lights edelleen vitun kova!
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Paul Banksin toinen soololevy ilmestyi tässä ihan just ja löytyy myös Spotifysta. Tällä kertaa ihan oikealla nimellään. Muutaman kerran oon pyöräytellyt läpi ja aika samanlaiset fiilikset tulee kuin ekasta soolosta. Hyviä koukkuja välillä mut sit löytyy myös lähes ärsyttävän puolelle meneviä biisejä. Vähän pirteämpää menoa ehkä kuin debyllä. Välillä kyllä lainaa vähän liiankin räikeästi Interpolilta juttuja. No Mistakes lähtee ihan samalla tapaa kuin Obstacle 1.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ootsä sitkee sissi, kun jaksat vielä jotain Paul Banksin soolorieskoja tsekkailla.
how they run this show.
Mikäs siinä, eka soolo oli ihan jees ja viimeisiltä kahdelta Interpolin levyltä löytyy myös iso kasa hyviä biisejä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Pitkästä aikaa Turn on the Bright Lights soittimessa, on tää kova. Jämäkkä, kaihoisa, voimakas.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pitkästä aikaa Turn on the Bright Lights soittimessa, on tää kova. Jämäkkä, kaihoisa, voimakas.
Kaks ekaa biisiä on maailman parhaat, sit lässähtää
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
noiseidea wrote:Pitkästä aikaa Turn on the Bright Lights soittimessa, on tää kova. Jämäkkä, kaihoisa, voimakas.
Kaks ekaa biisiä on maailman parhaat, sit lässähtää
eikös kolmas biisi ole nyc? hyvä biisi.
Interpol yrittää kuulostaa siltä Interpolilta josta ihmiset pitää. Pientä läpsyttelyn makua, mutta onhan toi sellanen 3-/5 biisu.
how they run this show.
ai nääkin on vielä olemassa
sama reaktio kun näin et on uus levy. enpä jaksa kuunnella. oishan se toisaalta kiva, että näiden hyvät biisit joskus sois jossain näissä anvileissa ja kalmoissa ja mitä näitä nyt on.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
panda bear on remixaillu näitä
El Pintor - aivan täysin turha.
Last edited by noiseidea (31.03.2015 15:45)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ajattelinpa että näitten eka pitkäsoitto on mun mielestä edelleen älyttömän hyvä levy, jonka laitan tasaisin väliajoin soimaan. Interpolista tykkääminen taitaa nykyään kuitenkin olla jotenkin noloa?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
kaikki on noloa paitti motörhead