You are not logged in.
Mitähän vittua, aikas hämmentävän kova popiksi. Ei vaan koviksista huolimatta 100% kokonaisuus, mutta silti peukfulsupport
en ole kolmekybänen emoboy
Ja parasta et nää biisit nostattaa ni pystyy bailaa eikä tää oo semmonen yhyy ero-levy. Kevyttä
en ole kolmekybänen emoboy
Sanni on niin ihana
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hyvä levy Toi Että mitähän vittua jotenkin ärsytti kun julkaistiin, mutta ei enää, hyvä biisu se o.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Hyvä levy Toi Että mitähän vittua jotenkin ärsytti kun julkaistiin, mutta ei enää, hyvä biisu se o.
juuh että mitähän vittua grower, joskin huomasin ton just ennen lätyn ilmestymistä :peuk: nyt on tosin jäänyt singlet vähemmälle kuuntelulle uusia kipaleita kuunnellessa.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Sinkku-biisiä ei oo mainittu, mulla se menee levyn biiseistä aika kärkeen
huima tuokin!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
koti-ikäväää ääää äää
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ku Kanye Kanyee, en pysty :roller::punkkuu::sydan::psykee::psykostepbileet:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
sinkku just nyt parasta tältä, suosikki vaihtuu päivittäin
sinkku just nyt parasta tältä, suosikki vaihtuu päivittäin
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Moronica wrote:Niin sulonen levy!
Vahvasti tää.
Komp!
Muutaman kerran olen kuunnellut. Jotenkin vaikea levy mulle vissiin ja johtuu varmaan siitä etten oikein ole tahtonut saada kosketuspintaa biiseihin tai levyn kontekstiin tai jotain. Mutta arvostan. Paitsi Paperi- T:n kanssa tehdystä biisisistä en vieläkään osaa oikein innostua.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Muutaman kerran olen kuunnellut. Jotenkin vaikea levy mulle vissiin ja johtuu varmaan siitä etten oikein ole tahtonut saada kosketuspintaa biiseihin tai levyn kontekstiin tai jotain. Mutta arvostan. Paitsi Paperi- T:n kanssa tehdystä biisisistä en vieläkään osaa oikein innostua.
Paprun fiitti huonointa koko levyssä.
Iha jees biiso imo.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
no kyllähän tota on ennenkin nuoret naiset popversioineet, esim. taiska...
no kyllähän tota on ennenkin nuoret naiset popversioineet, esim. taiska...
nyt Helsingin Sanomien Jussi Lehmusvesi pyörtyy. EIKÖ KUKAAN AJATTELE LAPSIA
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mä ajattelisin lapsia ennemminkin siinä vaiheessa kun puheeksi tulee toi Sannin tuottaja, jota kaikki tuntuu rakastavan, vaikka nyt ilmeni että onkin yllättäen seksistinen kusipää.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
eipä ollu kummonen biisi
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
Joo tässä kappaleessa ei kyllä ole mitään muuta jännää ja huomionarvoista kuin tuo nimi...
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
No onko MUSAVIDEOTA?
bzort glorf bööth
No onko MUSAVIDEOTA?
ei kai vielä mut 69 on vaan numero ei tarvi stressaa
Forkan vähäinen kiinnostus uutta Sanni-levyä kohtaan on JÄRCYTTÄVÄN ALHAINEN ottaen huomioon millaiset joukko-orgiat täällä oli käynnissä viime levyn ympärillä
Ekat kolme biisiä ainakin ihan pl kamaa, kovat progemetallifiilikset kahdessa ekassa biisissä Hank Solon heivaaminen helevettiin ja korvaaminen Jurekilla kyllä oikea veto, koska tosi hyvän ja kurantin kuuloista musaahan tämä on. Sannin tekstit toki suht hirveitä, mut nyt kävi näin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
No ku ei oo ehtiny vielä kuunnella läpi! Sen mitä ehdin ni kuulosti hyvältä mut ehkä vähän turhan turvalliselta. Palaan asiaan!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"