You are not logged in.
Otin vapauden perustaa ketjun tänne raskaampaan.
Bändin piti kuulostaa Sonic Youthilta, mutta kallistui kuitenkin enemmän noise rockin ja post-hardcoren suuntaan (?). Rocket People biisissä mun mielestä vähän krautrock tunnelmaakin. Ilman foorumistilisääkin voin sanoa diggaavani tästä. Joko on studiossa käyty?
Kauniita poikia bändi täynnä.
Seuraava hki-keikka 18.11., studiossa on käyty ja krautjutuista en tiedä muuta kuin että hapankaali best.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kuka teistä on bändin "paha poika"?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hyvä keikka oli hei jätkät! Janne laulo hiton coolisti, eikä Joelkaan huonommin vetäny. Turska ei saanu lopussa vahvaria pois päältä, mutta hyvältä kuulosti
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kuka teistä on bändin "paha poika"?
Kaikki ollaan ihan yhtä kilttejä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Seuraava hki-keikka 18.11., studiossa on käyty ja krautjutuista en tiedä muuta kuin että hapankaali best.
tajusin just että täähän on samana päivänä ku boris plays pink tavastialla
Luppakorva sikailee taas wrote:Seuraava hki-keikka 18.11., studiossa on käyty ja krautjutuista en tiedä muuta kuin että hapankaali best.
tajusin just että täähän on samana päivänä ku boris plays pink tavastialla
noi oranssin keikathan on alkuillasta ja vissiin kerkee borikseen ihan hyvin. lepiksessä toki samana iltana sit sur-rur, sokea piste ja echot.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Piris plays Bonk
Oikein hyvältä kuulosti eilen! En oo mikään metelin asiantuntija, mut näkemästäni kolmesta keikasta tällä pääsi eniten oikeuksiinsa.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Jos joku tämän bändin soittaja lukee, niin saapukaahan provinsseihin keikoille.
bzort glorf bööth
Aika kovasti yritettiin etsiä Kvarter/Uskovaiset/Deciders kolmikolle keikkaa Jyväskylä/Tampere/Seinäjoki akselilta tulevaksi perjantaiksi, eipä onnistunut. Että jos joku noita keikkoja haluaa järjestää niin tullaan mielellään.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Joku kerta
Kyselitte varmasti jo, mutta O'Haras Tampereella on nasta pieni ja intiimi mesta. Ulkomuistista laskisin tuolla kolmella bändillä olevan 13-14 soittajaa niin siihen vielä 10 tyyppiä katsojia ja on alakerta täynnä. Tai ainakin melkein.
bzort glorf bööth
Joku kerta
Kyselitte varmasti jo, mutta O'Haras Tampereella on nasta pieni ja intiimi mesta. Ulkomuistista laskisin tuolla kolmella bändillä olevan 13-14 soittajaa niin siihen vielä 10 tyyppiä katsojia ja on alakerta täynnä. Tai ainakin melkein.
Kyselty. Eivät koskaan palanneet asiaan.
Pistetääs tännekin. Decidersin 7" ilmestynyt.
Vitosen maksaa ja molemmat biisit kuultavissa täällä:
https://soundcloud.com/deciders
Joihinkin kauppoihin (Äx? Teen Wolf?) menossa lähiaikoina. Kaos Kontrolilta saa kans.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (15.03.2017 23:09)
Myyn
Eikös oo vähän tylsää, jos joka vuosi provinssin pääesiintyjänä sama bändi
Pitää otsaa seiska joksus
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Levy nautittu pariin otteeseen ja on kyllä oikein hyvä. Pakettikin sen verran tyylikäs, eli kiilasi kevyesti alkuvuoden seiskojen kärkeen.
bzort glorf bööth
https://www.facebook.com/events/335110570250948/
Aiotteko tukea suomalaisiin kohdistuvaa rasismia viikonlopun keikallanne?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sideffest on hyvän mielen tapahtuma musiikin ystäville ja on itsestäänselvää ettei paikalle toivota häiriköitä. Aiheettomat viestit on poistettu eikä niitä enää jatkossa hyväksytä. Tervetuloa nauttimaan hyvästä musiikista ja lämpimästä tunnelmasta!
klo 19
eiks myllyjä varten oo omat bändit ja skenet?
Kyllä niitä muutama kävi. Painuivat lähes kaikki vittuun heti kun alkoi sataa. Jollain rajakkioletetulla hörhöllä oli loppuillasta bäkkärinä toimineeseen korsuun tosi kova hinku, kun huomasi että siellä on alkoholia.
Huomenna ois taas menoo Oranssilla: https://www.facebook.com/events/1523856754327982/
Tää lienee vika keikka nykyrosterilla koska meitsi keskittyy perhe-elämään jatkossa. Kandee siis tulla kattoon!
Älä päästä painiks sitä
Huomenna ois taas menoo Oranssilla: https://www.facebook.com/events/1523856754327982/
Tää lienee vika keikka nykyrosterilla koska meitsi keskittyy perhe-elämään jatkossa. Kandee siis tulla kattoon!
Tosi hyvä bändi!
bzort glorf bööth
ILRn bongaukset on nykyään niin vähissä, että pakkohan se on tulla ihmettelemään.
Haluaisin pitää rauhallisen koti-illan mutta teette asian vaikeaksi minulle.
Sent from my iPhone 16