You are not logged in.
Lauantaina 1.10. Sture21:ssä Boring as Fuck
KVARTER
USKOVAISET
DECIDERS
Liput 6e.
Sturenkatu 21, Helsinki
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
WOW, tännehän ehkä pääsee. On iltavuoro, mutta otin vapaaksi, koska Bill Bailey Kulttuuritalolla. Sieltä vois jatkoille tänne.
ELKÄÄ SOITELKO LIIAN AIKAISIN SIIS
WOW, tännehän ehkä pääsee. On iltavuoro, mutta otin vapaaksi, koska Bill Bailey Kulttuuritalolla. Sieltä vois jatkoille tänne.
ELKÄÄ SOITELKO LIIAN AIKAISIN SIIS
Ennen 22:30 ei soita yksikään.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Hkissä taas ihan naurettava määrä josakin määrin samaa jengiä kiinnostavia keikkoja samana päivänä. Mutta siis Sturessa verrattain myöhäiset soittoajat, Oranssilta, Kutoselta ja Korjaamolta ehtii ihan hyvin näkemään ainakin kaksi viimeistä bändiä. Deciders soittaa luultavasti ekana.
mitäs kaikke muuta, oma topikki taas 1.10.2016 helsingille, kuten oli joskus jollekin päivälle johon sattui kaikki mahdollinen. mut jos oon stadissa tuolloin niin tämä kyllä vahvaan harkintaan
mitäs kaikke muuta, oma topikki taas 1.10.2016 helsingille, kuten oli joskus jollekin päivälle johon sattui kaikki mahdollinen. mut jos oon stadissa tuolloin niin tämä kyllä vahvaan harkintaan
Oranssillla punkkifestit, Korjaamolla Äänen Lumon ilta ja Kutosella Sur-sur ja Sokea Piste. MUT SIIS KAIKISTA NÄISTÄ EHTII STUREEN.
Ja hei added bonus: ei narikkaa! Eli pääsymaksu oikeasti tuo 6e.
+1 joku mahdollinen rotsi-ruoka-ekskursio joka tosin kai siirtyy koska ei saatu naisia paikalle vai miten tää nyt meni
+1 joku mahdollinen rotsi-ruoka-ekskursio joka tosin kai siirtyy koska ei saatu naisia paikalle vai miten tää nyt meni
Ei siirry, järjestyy. Take away mahis foorumilaisten tuomana kiinnostaa.
Deciders soittaa luultavasti ekana.
Koska en kuitenkaan varmana jaksa loppuun saakka
Tää lähestyy. Ihan naurettava määrä kaikkea rientoa taas samana päivänä.
Sturessa ei narikkaa, eli lippu vain tuo 6e
Huomenna
Levymusat klo 21 alkaen ja Deciders ekana sit joskus.
laittakaa hiiris listalle ja soittakaa lisää keikkoja, itse en nyt sitten pääsekään paikalle.
laittakaa hiiris listalle ja soittakaa lisää keikkoja, itse en nyt sitten pääsekään paikalle.
Tullaan sun 50v synttäreille (vai joko ne meni?) soittamaan.
psykokarkki wrote:laittakaa hiiris listalle ja soittakaa lisää keikkoja, itse en nyt sitten pääsekään paikalle.
Tullaan sun 50v synttäreille (vai joko ne meni?) soittamaan.
vuoden päästä, tervetuloa
Luulisi managerin pääsevän keikoille jatkossakin ilmatteeks kun oli niin merkittävällä tavalla vaikuttamassa yhtyeen syntymiseen.. eiq mitäs eiq joo..
bzort glorf bööth
Luulisi managerin pääsevän keikoille jatkossakin ilmatteeks kun oli niin merkittävällä tavalla vaikuttamassa yhtyeen syntymiseen.. eiq mitäs eiq joo..
Tullaan sun 30v synttäreille soittamaan.
bzort glorf bööth
Eiks mentäis vaan suosiolla seuraaville tai sitä seuraaville?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
rclunkeeni oli se yleisöstä katsottuna oikealla heilunut sälli.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Turstonin kaulakoru oli syötävä. MAAILMAN KUUMIN BÄNDI DECIDERS
Eikö Decidersilla ole vielä omaa topsua? Ootko rc-lungen se sinipaitainen pitkä kitaristityyppi? Turstonin kaulakorulle
Eiku se on ILR Olin se mylvivä kitaratyyppi.
Nimenvalintatopichan oli jo ja siirrettiin "vierailta katseilta" jemmaan. Joku muu saa nyt perustaa virallisen bänditopsun.
tehkääpä pojjaat musavideo ni sit voidaan harkita topikin perustamista
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Niin oliko dj:t täkäläisiä? Jäi vaivaamaan että mikä se älytön "Mökkihöperöitä"-piisi oli...
Kaks ekaa bändiä näin ja ihan kyllä molemmista diggasin. Vilpittömästi voin sanoa, että kitaristin laulutulkinnat oli yksi parhaista elementeistä Deciderssissä. Uskovaisten rumpalilla oli taasen todella tyylikäs soittotatsi.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Niin oliko dj:t täkäläisiä? Jäi vaivaamaan että mikä se älytön "Mökkihöperöitä"-piisi oli...
Kaks ekaa bändiä näin ja ihan kyllä molemmista diggasin. Vilpittömästi voin sanoa, että kitaristin laulutulkinnat oli yksi parhaista elementeistä Deciderssissä.
tänks!
nyt rupes toi mökkihöperöitä-biisi kummittelemaan omassakin päässä.
hyvä keikka, millon seuraava?
Mangojauhe goddamn.