You are not logged in.
Tästä on menny jotenki fiilikset ja en oo pystyny kuunteleen moneen vuoteen vaikka hyllysä on useampikin levy. Ei kannattas rokkarien ruveta politiikkaan ku antavat itestään vaan ääliön vaikutelman
en oo onneks seonnu tarpeeks tai oikeestaan ollenkaan Velton politiikkaan, olen pysynyt loitolla (eivätkä ole uutisetkaan paljoo niitä jakaneet, ainakaan etusivuilla, eli melkeimpä ainoalla uutissivulla jota edes vilkuilen...)
pakko kai tääkin nyt laittaa kun jytisee
Täällä on näköjään mainittu se, kun vuonna 2012 Veltto & Weirdtanen lämmitteli Comusta. Minusta se oli yksi uskomattomimmista keikoista, mitä olen nähnyt. Veltto puhui sekavia ja esitti pari biisiä. Yleisö tuijotti suu auki epäuskoisen näköisenä. Veltto sanoi, että monilla on varmaan jotain hänen puoluekantaansa vastaan, mutta että koskaan hän ei ole ollut minkään puolueen jäsen. Ihmettelin tätä, koska onhan hän ollut yhden puolueen johtajakin (Ekologinen puolue Vihreät). Myöhemmin tarkistin asian. Hänet valittiin puolueen puheenjohtajaksi, vaikka hän ei ollut sen jäsen.
Ei ole herran persusekoilujen myötä kiinnostanut ottaa selvää.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ei ole herran persusekoilujen myötä kiinnostanut ottaa selvää.
Mitä nämä persusekoilut hänen kohdallaan?
rc-lungen wrote:Ei ole herran persusekoilujen myötä kiinnostanut ottaa selvää.
"Virtanen toimi kansanedustajana vuosina 1995-1999 ja uudelleen vuosina 2007-2015 edustaen ensin Ekologista puoluetta (myöhemmin Kirjava Puolue Elonkehän Puolesta) ja sitten Perussuomalaisia."
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
rc-lungen wrote:Ei ole herran persusekoilujen myötä kiinnostanut ottaa selvää.
persuilua ja rasismia, perussettiä.
OMHASVAHAKSHA wrote:rc-lungen wrote:Ei ole herran persusekoilujen myötä kiinnostanut ottaa selvää.
mutta laittakaa nyt ne sekoilut tänne. ei riitä sekoiluksi, että on vaan ollut jonkun puolueen jäsen. vai onko automaattisesti rasisti, jos on ps:ssä?
psykokarkki wrote:OMHASVAHAKSHA wrote:rc-lungen wrote:Ei ole herran persusekoilujen myötä kiinnostanut ottaa selvää.
mutta laittakaa nyt ne sekoilut tänne. ei riitä sekoiluksi, että on vaan ollut jonkun puolueen jäsen. vai onko automaattisesti rasisti, jos on ps:ssä?
Emmää itse asiassa tiiä mikä Velton rasismiaste mahtaa olla (kun ei sen jutuista ylipäänsä tahdo mitään ymmärtää), enimmäkseen sen tykittelyt taitaa kohdistua ruotsalaisiin ja suomenruotsalaisiin.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
muistelen että jotain idioottimaisia lausuntoja sillä on ollut, mutta niistä on jo aikaa sen verran etten enää muista. viimevuosina ei ole otsikoissa enää näkynyt.
muistelen että jotain idioottimaisia lausuntoja sillä on ollut, mutta niistä on jo aikaa sen verran etten enää muista. viimevuosina ei ole otsikoissa enää näkynyt.
ehkä siis häpee noita lausuntojaan - tai sanoi huit hait koko polittikalle
tässä nyt vielä vähän velton meininkejä: Tämä Veltto Virtasen temppu Tampereen valtuustossa nostatti kiukun: Kuka ihme äänestää häntä?
eli tunti kokouksessa, palkkio taskuun ja ulos, asoista viis. varamiehenä itse terhi kiemunki joka varmaan kuittaa sitten vielä lisäpalkkion veronmaksajien piikkiin kun tulee paikkaamaan poislähtenyttä
Veltto Virtasen poistumisten syyt eivät kelpaa Marin ottaa yhteyttä juristiin
on toi veltto kyllä semmonen hupiukko ettei kiinnosta enää edes kuunnella sen musaa, ronkpukki on tosin ihan ok kipale, saattaa löytyä kännykästäni vielä tai en tiiä.
Minulle on tullut jotenkin sellainen vaikutelma, että Veltto pitää itseään ja koko elämäänsä vitsinä.
Minulle on tullut jotenkin sellainen vaikutelma, että Veltto pitää itseään ja koko elämäänsä vitsinä.
ja siinä sivussa sitten muidenkin elämiä juuh.
Veltto Virtanen harkitsee oikeustoimia Sanna Marinia vastaan Marin: Seison yhä sanojeni takana
voi vittu mikä kusipää tosta veltosta on tullu, naurettava/säälittävä itkijä-uhriutuja, vois huru-ukko jäädä jo eläkkeelle, toivottavasti ei saa yhtään ääntä vaaleissa