You are not logged in.
Kävelin eilen levykaupan ohi ja nauratti uusimman levyn kansi.
Jos joku tilastonikkari haluaa tilastoida hiirimattonan tarinoita, niin Volbeatin joku cd oli eka cd, jonka möin levykaupassa.
bzort glorf bööth
pitkään pohdin mihin topsuun tän pistäisin, pitäis postaa ehkä kaikkiin
vitun hyvää
Last edited by E (10.09.2016 12:59)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
pitkään pohdin mihin topsuun tän pistäisin, pitäis postaa ehkä kaikkiin
Käppäsintä käppää hetkeen aikaan Hakkaa esiintymisen jäykkyydessä jopa Rebecca Blackin.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
no niin, rumbakin heräsi
Rumba olla vähe nolo. Ihan kiva biisi ei siinä. Mennään eteenpäin.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Samuli Putron uusi Valkoinen hetero -kappale kuulostaa Neljän Ruusun ylijäämämateriaalilta 1990-luvun alkuvuosilta. Putro laulaa: "Olen valkoinen hetero, mulle naiseksi alatko? Sillä niin olis hyvä ja niin olis oikein"
toistaiseksi kuulematta tämä
Last edited by Moronica (15.09.2016 13:45)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Samuli Putron uusi Valkoinen hetero -kappale kuulostaa Neljän Ruusun ylijäämämateriaalilta 1990-luvun alkuvuosilta. Putro laulaa: "Olen valkoinen hetero, mulle naiseksi alatko? Sillä niin olis hyvä ja niin olis oikein"
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Moronica wrote:Samuli Putron uusi Valkoinen hetero -kappale kuulostaa Neljän Ruusun ylijäämämateriaalilta 1990-luvun alkuvuosilta. Putro laulaa: "Olen valkoinen hetero, mulle naiseksi alatko? Sillä niin olis hyvä ja niin olis oikein"
Luulin että Samuli Putrolta olisi surkeat one-linerit jo loppuneet
vagifem-biisi telkkarimainoksessa
kari tapiiri ja raappana on näköjään duunanneet jonkun yhteisbiisin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kari tapiiri ja raappana on näköjään duunanneet jonkun yhteisbiisin.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Daniel Powter - Bad Day (Official Music Video) - YouTube
En o qllu jungledrummia mutta ei voi olla huonompi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Radiossa soi Silkinpehmeen joku uus biisi ja ajattelin tätä topicia.
Last edited by kuninkees (02.11.2016 11:39)
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Paula Koivuniemi & Michael Monroe - Famous Blue Raincoat
https://youtu.be/aH4NjqkE5wY
provosoiduin vähän
Last edited by jookcha (02.11.2016 16:18)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En yleensä vihaa musaa jonka kohdeyleisöön en selkeästi millään tavalla kuulu, ei riittäis aika/hermot jos suuttuis kaikesta minun mielestä huonosta. Mutta lauluyhtye Rajaton. Vittu mikä musiikillinen aivokasvain.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto saara aalto
JOOOO VOI VITTUUUUUUUUUUUUUUUHHHH
Saara "Ikuinen kakkossija" Aalto
älkää jaksako nihkeillä, saara on ihQ
älkää jaksako nihkeillä, saara on ihQ
Mukavasti alkoi backlash foorumillakin.. Siihen vaan feattaamaan Paperi T tai Kanye ja johan kiinnostaa jengiä..
bzort glorf bööth
Papru on riittävän lussu et varmaan lähtiskin.
Saara itsessään ei herätä fiiliksiä suuntaan tai toiseen, kuten ei muutkaan tämän skenen laulelijat. Lähinnä se, että uutisvirrasta 85% on saaraaaaaltoa on
Okei, se nyt sattuu olemaan suomalainen, woopdiduu, so not, yaba yaba ding dong.
Varpunen jouluaamuna
Joku trauma kai tähän liittyy, mutta oisko masentavimpia kappaleita ikinä?
Varpunen jouluaamuna
Suosikki joulubiiso just ton masentavuuden takia
Markku wrote:Varpunen jouluaamuna
Suosikki joulubiiso just ton masentavuuden takia
Bonnie Prince Billy laulamassa tota I see a darkness tyylillä niin meillä olis voittaja.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.