You are not logged in.
Totaalista mediahaltuunottoa Tuukalta
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Apulanta-elokuva viikonlopun katsotuin Tuukka Temonen kapinoi silti virallisia tilastoja vastaan
Historia toistaa taas itseään. 20 vuotta sitten ääni- ja kuvatallennetuottajat (ÄKT ry) olivat sitä mieltä, että Lahden Levy-yhtiön levyt eivät kelpaa halvemman hinnoittelunsa takia Suomen viralliselle listalle. 20 vuotta myöhemmin isot levitysyhtiöt eivät halua ymmärtää, että elokuvia voi myös näyttää ihmisille ilmaiseksi."
On se kova
Last edited by Kalossimies (12.09.2016 13:32)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
pitää aina kapinoida, koska muuten ei tule edistystä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
pitää aina apinoida, koska muuten ei tule menestystä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
olispa niiden seuraava levy nimeltään triplasipuli
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
mistäs voi lukea keskustelua muutes?
varmaan temosen naamakirjasta tai en tiiä
Östermanin profiilissa näytti olevan.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Laulaja-lauluntekijän iloksi Iltamakasiini onkin suorittanut tutkivaa journalismia aterioimalla Hesburgerin Teit meistä kauniin -triplasipuliaterian. Raporttia seuraa.
sitä odotellessa
tää herättää niin kivasta keskustelua että kai se on pakko käydä syömässä triplasipuli, mutta onko niin iso ettei mahdu pienemmät hese-keikat topsuun?
"Temonen sanoi aiemmin Ylelle olevansa ylpeä elokuvan hampurilaisateriasta. Hänen mielestään se kertoo siitä, että Teit meistä kauniin on nostettu ikään kuin samalle viivalle Frozenin ja muiden Hollywood-jättituotantojen kanssa"
Finnkino vahvistaa: Teit meistä kauniin -elokuva poistuu teattereista torstaina
en taida ehtiä, mutta tulihan vedettyä triplasipuli joten leffa melkein siis nähty
Punkkarit!
bzort glorf bööth
En ollut aikaisemmin tällaisissa tapahtumissa käynyt, mutta täytyy sanoa, että viihdyin ihan hyvin. Tuosta kun vierestä kuunteli, niin tämä Apulantahan soitti oikein hienosti. Sitä oli paljon mukavampi kuunnella kuin niitä lukuisia mikroaaltouunin pehmentämiä artisteja, joille on vain lyöty mikki kouraan.
Apulannan Toni Wirtanen ja Sipe Santapukki pääsivät näyttämään sisustustaitonsa Porin Asuntomessujen Kodin Terra talo by Prisma:ssa.
Last edited by barton_funk (08.06.2018 10:39)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Paska bändi.
totta puhut
Siis nää on tehny oikeesti EPn nimeltä Make Nu Metal Great Again.
tuli tossa mieleen että oisivatko taas käyneet weezeriltä pöllimässä ideoita: https://en.wikipedia.org/wiki/Death_to_False_Metal
Last edited by jookcha (04.08.2019 19:59)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
KZ wrote:Siis nää on tehny oikeesti EPn nimeltä Make Nu Metal Great Again.
tuli tossa mieleen että oisivatko taas käyneet weezeriltä pöllimässä ideoita: https://en.wikipedia.org/wiki/Death_to_False_Metal
Onko Weezeriltä ideoitten pölliminen Apulannan "juttu?"
Siis nää on tehny oikeesti EPn nimeltä Make Nu Metal Great Again.
Joo. Piffiläiset oli vuoden ajoissa Loco-Ankkoineen. Crazy Town soitti männä viikolla On the Rocksissa. Kai se on myönnettävä että kovasti ihmiset nyt jaksaa nostalgisoida "sitä".
jookcha wrote:KZ wrote:Siis nää on tehny oikeesti EPn nimeltä Make Nu Metal Great Again.
tuli tossa mieleen että oisivatko taas käyneet weezeriltä pöllimässä ideoita: https://en.wikipedia.org/wiki/Death_to_False_MetalOnko Weezeriltä ideoitten pölliminen Apulannan "juttu?"
Muistelisin että ysärillä Pinkerton oli melkoinen raamattu näille.
Sit Kolme-levyllä on se joku piiloraita joka on 1:1 Pink Triangle tms.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kolme = yksi parhaista ja tärkeimmistä levyistä ikinä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ilmankos pidin sekä Weezeristä että Apulannasta
en ole kolmekybänen emoboy