You are not logged in.
Gold Soundz > Range Life
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Eri
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pavementin biiseistä tehdyille runoanalyyseille Mee ny Oskari...
Tää on nyt taas tätä
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Pavementin biiseistä tehdyille runoanalyyseille Mee ny Oskari...
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Stephen Malkmus & The Jicks - Cinnamon And Lesbians
En osannut odottaa uutta levyä. Hyvältä kuulosti ja aion ostaa.
bzort glorf bööth
Pavement Launch Rarities Compilation Series
First release collects tracks from Slanted and Enchanted era
tosin, kaikki biisit kuulemma jo julkaistu slantedin deluxe-versiolla mutta tuleehan tuosta vinyylikin
Sent from my iPhone 16
Otin Crooked Rain, Crooked Rain CD:n töihin mukaan eilen. Kivasti meni postit laatikoihin sen tahtiin
Last edited by Hassuttelija (19.06.2015 11:23)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tomsk, oot hieno mies mutta mitä ihmettä sulla on pavementia vastaan, kerro nyt jo viimeinkin. joku salaisuus siihen pitää liittyä, koska kuinka muuten tästä voisi olla pitämättä.
indierockin ruumiillistuma, mutta hyvillä biiseillä. guided by voices soittamassa sonic youthia tai päinvastoin. parasta ikinä.
pitäis viimeinkin tsekkailla malkmusin viime vuosien tekemisiä, mutta toisaalta, pavementin ekat levyt nyt on vaan parasta ikinä.
Symppaan tomskua tässä. Täysin mahdoton yksilöidä että mikä tökkii, mutta ei vaan pysty. Olen omistanutkin kaikki Pavementin levyt ja on ollut ajanjaksoja back in the days kun dggaillut kovastikin, mutta ei vaan pysty enää. Sillai jännää koska ton aikakauden jenkkihälyrokki on aika tosi tärkeetä itelle. Ehkä tää tulee joskus takaisin.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Malkmus & Jicksin Real Emotional Trash oli ihan kiva levy.
Pavementista en ole saanut ikinä mitään irti. Veljelläni oli joku näiden levy ysärillä, mutta siitä ei jääny mitään muuta kuin bändin nimi mieleen. Uudestaan yritin joskus 2000 -luvun alussa kun innostuin enempi indierockista, mutta meni taas ihan suoraan toisesta korvasta ulos. Crooked Rainia kuuntelin tässä vähän äsken ja ei tässä edelleenkään ole mulle oikein mitään tarttumapintaa.
Tullut vähän kuunneltua puhki, mut hyvä ja itselle tärkeä bändi silti. Jos kuuntelee, niin mieluiten ehkä just jotain noita cd-uusintojen bonarilevyjä. Crooked Rainin bonuslevyltä löytyy itse asiassa ihan naurettava määrä hyviä biisejä.
Mulla järjestys olisi lähinnä päinvastainen. Slantedia en tosin laittaisi sentään viimeiseksi. Muistelen, että kun joskus Dean Wareham listasi Lunan levyjä, niin siinä oli aivan sama juttu. Mutta takaisin Pavementiin, olisipa mielenkiintoista nähdä Malkmusin listaus noista.
Mun lista
1) Crooked Rain, Crooked Rain
2) Terror Twilight
3) Slanted & Enchanted
4) Brighten the Corners
5) Wowee Zowee
On muuten aivan hyvä tämä Spiral Stairsin hiljattain julkaistu levy
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tunnustan: en tykkää yhtään Pavementista. Vituttaa joka kerta kun Spotify arpoo näitä satunnaissoittolistalle
Varikset komentavat
Oli awesome tos yks viikko ajaa mökille ja kuunnella täysii Crooked rain.
Last edited by Hassuttelija (11.06.2018 18:34)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Levy jo hankittuna, mutta olen sen vasta kahteen kertaan ehtinyt kuunnella. Vaikuttaa todella hyvältä, joskin ne parin biisin autotunet vaatii vielä vähän sulattelua.
monipuolista kamaa tykittelee nykyään tämä malkmus
Pavement soittaa sitten vuoden päästä primaverassa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
"Shadowbanned" from the new album 'Traditional Techniques' by Stephen Malkmus out March 6, 2020.
^Ainoa odottamani levy tänä vuonna. Hieno video kaiken lisäksi.