You are not logged in.
Applause on julkaistu jo nyt. Loistava kappale.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
musavideo
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei ihan mikään maailman hienoimmista kansista. Veikkaan, et forkan tumblr/drake/hypnagogig jengi diggailee tosta.
bzort glorf bööth
Hienohan tuo
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
" arvasub"
bzort glorf bööth
musavideo
futumeikeille (yksi selvä Steve Strange -viittaus) ja käsirintsikoille
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Mauttomuuden huippu - Lady Gaga näytti yleisölle alapäätään kesken keikan
Laulaessaan uutta Venus-singleä häämekkoon sonnustautunut Gaga nosti mekkoaan, ja paljasti laulajan vaaleat alushousut. Tämän jälkeen Lady Gaga laski alushousujaan ja paljasti yleisölle alapään karvoitustaan.
karvoitukselle :peuk:
Onko tuo Lady Gaga vai sekoitanko tämän johonkin 90-luvun lopun gaalashown tilaisuuteen?
On. T. googletin eilen.
hiirimattona wrote:LADY GAGA FANIT: mitä kuuluu lady gagan uralle? Oliko se oma edellinen levy floppi vai romahduttiko Tony Bennettin kanssa tehty kimppalevy kiinnostuksen?
Viime levy oli tosiaan jonkinmoinen floppi ainakin taiteellisessa mielessä. Toivottavasti tänä vuonna julkaistava levy palauttaisi GAGA:n pop-maailman terävimpään kärkeen. Tony Bennettin kuolemansuudelmaan en usko.
Gagan paluuta toivon itsekin. Hyviä biisejä ja välillä hauskoja tempauksia. Jälkikäteen kuunneltuna osa biiseistä on ihan samaa bulkkitavaraa kuin muilla, mutta mitäs sitten.
Musa on aina ollut yhdentekevaa paria ihan kovaa rallia lukuunottamatta, mut hyvin GAGA vetaa American Horror Shown uudella kaudella
jutut topikkeihin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Artpopparin myyntiluvuilla melkein kenen tahansa muun popparin uran voitaisiin sanoa olleen hyvässä vedossa oli kyseessä sitten Miley Cyrus, P!nk tai vaikka Rihanna. Lady Gagan mittakaavassa jossa eka levy möi jotain 20 miljoonaa oli edellinen levy toki raju pudotus aiempaan.
Odotan silti erittäin suurella mielenkiinnolla mitä sieltä seuraavaksi tulee, sillä Gagan ura on tällä hetkellä todella kiinnostavassa vaiheessa.
Incredible Miracle
Uutta tulee, joskus.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Eli syyskuussa sinkku PERFECT ILLUSION.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
jeah gagan paluulle onkin ollut tilausta. upea nainen!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ei kovin hyvä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
en saanut otetta tosta toistaiseksi
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
tame impala mukana, mutta joo, ei jatkoon
aussien psykesonnit siis. jo ton takia jää kiinnostamatta ja myös se tosi asia ettei oo musa videota.
bzort glorf bööth
Mun mielestä tää on hyvä biisi, vaikka toi rumpubiitti on vähän lattea. Kai Gagan biiseissä on se juju, että ne on vähän perseellään. Melkoinen kiiima alkaa nousemaan tulevaa levyä kohtaan.
Incredible Miracle
Incredible Miracle
kiva video
kiva video
It's not an illusion. The rumors are true. This year the SUPER BOWL goes GAGA! @nfl @FOXTV @pepsi #PERFECTILLUSION #GAGASUPERBOWL pic.twitter.com/qR4O57451G
— Lady Gaga (@ladygaga) 30. syyskuuta 2016
Incredible Miracle
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tää Joanne on kevyesti Gagan paras levy, mutta hittejä tältä ei löydy. Florencen kanssa tehty biisi on super söpö.
Incredible Miracle