You are not logged in.
Iha vitu sama onkse Karhu vai Koff
Koff on pahaa, liikaa hiilihappoa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Hiilihapot on best. Jos veteen saisi hiilihappoja niin sehän olisi vielä parempaa kuin nyt sellainen ihan ok tavallisen kaupungin vesi.
bzort glorf bööth
Iha vitu sama onkse Karhu vai Koff
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Hiilihapot on best. Jos veteen saisi hiilihappoja niin sehän olisi vielä parempaa kuin nyt sellainen ihan ok tavallisen kaupungin vesi.
sponsored by sodastream
Sankaritenori Johan Botha 19652016
Enpä muista millon oon karhua viimeksi ostanu mutta pitää varmaan muisto-siksari hakea
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mitä nuo kasvisruoka ja vegaanista tekee tuossa? Tavallinen karhu vegaanista olutta? Artesaanit hereillä!
bzort glorf bööth
Sankaritenori Johan Botha 19652016
Tämän voi siirtää sopivampaan topikkiin täältä kaljakeskustelusta.
no onhan se mutta tän mestan artesaaniolutartesaanit ainakin tuomitsivat karhun aika pahasti tuossa viime sivulla. ehkä tämä tieto vegaanisuudesta saa karhun suosion kasvamaan piireissä ja kenties vanha pullokin säästetään? aina saa toivoa.
tämä siis hiirikselle
Last edited by ray charlz (08.09.2016 16:14)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
http://www.vegaanituotteet.net/juomat/
Kyä tualt karhu löytyy.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
nyhtökarhu tulossa?
mutta joo, ehkä tämä on hieman väärä topikki. ihmettelin menoa jo siinä vaiheesssa kun moronica postasi kolme thornea tänne pari sivua sitten.
No helvetti mikäs tossa bissessä siis tökkii porukkaa, jos kerran on vegaania? Usan pullotusmääriin verrattuna varmasti ihan artesaanioluen määrissä mitä nyt valmistustavat eroaa vähän tämän hetken trendikkäimmistä jutuista, mutta voi olla, et toi staili tulee vielä jossain kohtaa takaisin muotiin trendipiireissä myös.
No tota maku
niimpä niin.
bzort glorf bööth
#wedrinksaludo666
mutta siirrytäänkö vaikka artesaani-ketjuun, elikkäs rip keskustelu tässä topikissa
ihmettelin menoa jo siinä vaiheesssa kun moronica postasi kolme thornea tänne pari sivua sitten.
"sori siitä" -viestiä odotellessa.
natsimode kaitsee..
bzort glorf bööth
ydinaukio wrote:stratum wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Urho Ghettonen wrote:Kai siellä nollakolmosta pulloa vielä tulee myös, mutta tosiaan pitkäkaulaisena samoin kuin esim. lapparilla nykyään on.
Eli jotain tämmöistä:
http://eniki.fi/wp-content/uploads/2015 … i-2015.pngAhaa, ok ok. Mut noihan on ihan hirveän näköisiä
Ketä kiinnostaa? Ylivoimaisesti paskin kotimainen bulkkilager.
oletko maistanut pirkka-olutta?
Jos paskimmista puhutaan, niin kokeilkaapa sitä ilmeisesti Lidlin myymää olutta, jonka nimi on ytimekkäästi Olut (sellasessa punasessa tölkissä). Häkellyttävä tuote kaikessa mitäänsanomattomuudessaan.
Pirkka-olut on ihan mukiinmenevä janojuoma. Mitäänsanomattomuus pätee aika moneen bulkkilageriin, eikä siinä ole välttämättä mitään pahaa. Karhu ei ole mielestäni mitäänsanomatonta vaan pahaa. Mutta jokainen tykkää mistä tykkää eikä siinä mitään.
bernardblack wrote:ydinaukio wrote:stratum wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Urho Ghettonen wrote:Kai siellä nollakolmosta pulloa vielä tulee myös, mutta tosiaan pitkäkaulaisena samoin kuin esim. lapparilla nykyään on.
Eli jotain tämmöistä:
http://eniki.fi/wp-content/uploads/2015 … i-2015.pngAhaa, ok ok. Mut noihan on ihan hirveän näköisiä
Ketä kiinnostaa? Ylivoimaisesti paskin kotimainen bulkkilager.
oletko maistanut pirkka-olutta?
Jos paskimmista puhutaan, niin kokeilkaapa sitä ilmeisesti Lidlin myymää olutta, jonka nimi on ytimekkäästi Olut (sellasessa punasessa tölkissä). Häkellyttävä tuote kaikessa mitäänsanomattomuudessaan.
Pirkka-olut on ihan mukiinmenevä janojuoma. Mitäänsanomattomuus pätee aika moneen bulkkilageriin, eikä siinä ole välttämättä mitään pahaa. Karhu ei ole mielestäni mitäänsanomatonta vaan pahaa. Mutta jokainen tykkää mistä tykkää eikä siinä mitään.
Bulkkilager on ihan oma juttunsa kyllä toki, mutta ennemmin mä Karhua juon kuin Karjalaa, joka ei pelkästään maistu pahalta, vaan aiheuttaa myös ihan hillitöntä ripulia ja vatsavaivoja
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Jaakko Kolmonen
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jaakko Kolmonen
RIP
ginipoika wrote:Jaakko Kolmonen
RIP
Kiitos Jaakko
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
psykokarkki wrote:ginipoika wrote:Jaakko Kolmonen
RIP
Aika makaaberia kun pohdittiin just kaverin kanssa tiistaina että mitä kuuluu Jaakko Kolmoselle, että minkä ikäinen ja onko se ylipäätään vielä elossa. "Juu elossa on wikipedian mukaan ja 75 vuotias..."
Sent from my iPhone 16
Curtis Hanson jo pari päivää sitten
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
RIP Daevid Allen (tajusin tän vasta tänään)
RIP Daevid Allen (tajusin tän vasta tänään)
Huomasitko, että Gilli Smyth kuoli kuukausi sitten?