You are not logged in.
Veikkailuja kuka näyttelee Mandya?
kyllähän nuo näyttelijät jo paljastettiin, mutta kerro ketä itse olisit veikannut ennen kuin klikkaat
Voin vain kuvitella miltä Antti Lautalasta tuntuu kun sitä esittää elokuvassa suomen hirvein jäbä Roope Salminen.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
hiirimattona wrote:Veikkailuja kuka näyttelee Mandya?
kyllähän nuo näyttelijät jo paljastettiin, mutta kerro ketä itse olisit veikannut ennen kuin klikkaat
Tämä on aika paha valinta, koska en muista nähneeni Mandysta kuin muutaman mustavalkoisen kuvan, joissa hänellä oli aina paksu pipo päässä eli en oikein tarkasti tiedä millaiset hiukset hänellä oli. Oma TOP3 on: Amanda Pilke, Iina Kuustonen ja Krista Kosonen.
Toisaalta en ole nähnyt hetkeen näitä kahta seuraavaa näyttelemässä sitä yhtä ja samaa roolia uudelleen ja uudelleen eli todennäköisesti myös Malla Malmivaara ja Laura Birn on vahvoilla.
bzort glorf bööth
Aa tässä ei siis olekaan idiksenä se, et kolme-nelikymppiset näyttelee teinejä eli täysin hukassa olin!
bzort glorf bööth
Aa tässä ei siis olekaan idiksenä se, et kolme-nelikymppiset näyttelee teinejä eli täysin hukassa olin!
lohdutukseksi uutta (melkeinpä) akustista kamaa
Tarinana Apulannan tie runopoikapunkkareista miljoonaomaisuuden keränneiksi osakesijoittajiksi on todellakin pitkän elokuvan väärti. Fiksumpi auteur olisi toki poiminut tarinasta olennaisen, muuttanut nimet ja tapahtumapaikat, ja muokannut aiheesta selkeästi fiktiivisen käsikirjoituksen.
Juuri näin. Nyt leffaa tullaan arvioimaan sen perusteella miten hyvin näyttelijä X esittää Tonia jne. Erehdyin joskus ite kritisoimaan Johnny Cash-leffan juonta jostain seikasta, josta heti huomautettiin parinkin tyypin toimesta että noin se meni oikeassa elämässä. No vittu, eipä sit mitään.
Ja siis minustakin Apulannan (ja Levy-yhtiön) tarina on kiinnostava, ja suomalaiselle musabisnekselle merkittävä. DIY:llä yhdeksi maan suosituimmista bändiestä ja enimmäkseen ihan omilla ehdoilla.
Ja siis minustakin Apulannan (ja Levy-yhtiön) tarina on kiinnostava, ja suomalaiselle musabisnekselle merkittävä. DIY:llä yhdeksi maan suosituimmista bändiestä ja enimmäkseen ihan omilla ehdoilla.
Tämähän on täysin totta. Laadukas ulkopuolisen tekemä laaja dokkari olisi kiinnostanut ja kiinnostaa jatkossakin.
bzort glorf bööth
kyllähän se niin on, että vaikka apis on nykyään aika väsynyttä meininkiä eikä niiden kuuntelu taida olla millään mittapuulla coolia, niin tää on edelleen ihan sairaan kova biisi, oisko peräti yhtyeeb oaras. muistanko muuten väärin, että ihmemaa oli aikanaan joku varhainen hakukone ja sen osoite oli www.fi? ajattelen aina että tää biisi kertoo siitä
www.fi -sivuston muistan khyl.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Katsoin tämän Apis-leffan. Täytyy sanoa, että arvostelijat on ollu ehkä hieman liian kovasanaisia kaikkia elokuvan tyylimokia kohtaan sen sijaan, että arvostettaisiin enemmän sen hyviä puolia. Ensinnäkin näyttelijät esittävät roolihahmojaan niin uskottavasti, että on sitä vähemmästäkin maailmalla Oscar- ja Jussi-pystejä jaettu. Pelkästään tämä riittää tekemään elokuvasta viihdyttävän. Lisäksi cameot olivat hauskasti toteutettuja. Ongelmallisempaa on liika teiniangstin ja lama-ajan alleviivailu ilman, että näissä asioissa olisi tarpeeksi vaarantuntua. Ehkä tämä tosin johtuu siitä, että katsoja tietää jo tarinan alkaessa, että kaikki tulee päättymään melko hyvin.
Incredible Miracle
En nyt trailerin perusteella pysty Roope Salmisen näyttelemistä millään mittarilla sanomaan "hyväksi".
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mun mielestä se on ihan järjettömän punkkia, että tuollainen turkulainen perheyritys, jolla on pitkät perinteet, laittaa anarkian merkin mainokseen ja haluaa poiketa heidän hyvin konservatiivisesta korporaatiomaailmasta tähän suuntaan.
Temonen sanoo olevansa erityisen ylpeä elokuvan hampurilaisateriasta: hänen mukaansa se kertoo siitä, että leffa on ikään kuin samalla viivalla Frozenin ja muiden isojen elokuvien kanssa.
punk elää
Hamppari oli siis leffalle todella tärkeä juttu, mutta löytyy oheistuotteista muutakin ihmeteltävää. Entäs sitten tämä Teit meistä kauniin -jojo?
- Cokis-jojo oli ensimmäinen oheistuote, jonka meidän sukupolvi muistaa. Se on vapauden symboli, ohjaaja perustelee.
- Cokis-jojo oli ensimmäinen oheistuote, jonka meidän sukupolvi muistaa. Se on vapauden symboli, ohjaaja perustelee.
Itsekin olen kyseisen vapauden symbolin joskus omistanut. Ja muistan vieläkin kun joku kokismies tuli ala-asteelle esittelemään myös kultaista Galaxy Cokis-jojoa. Sellaista en koskaan saanut, mutta Fanta ja Sprite-jojot piti toki myös hankkia.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Missäs haastiksessa näitä Hantan siteeraamia oivalluksia on nyt sitten viljelty
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Nyttiin arvion kirjoittanut kaveri oli muuten saanut Temoselta sähköpostia. Alkaa touhu mennä jo aika noloksi
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Missäs haastiksessa näitä Hantan siteeraamia oivalluksia on nyt sitten viljelty
tässähän tämä: Apulannasta kertovaa Teit meistä kauniin -elokuvaa markkinoidaan hampurilaisaterialla ohjaajan mielestä se on järjettömän punkkia
Kalossimies wrote:Missäs haastiksessa näitä Hantan siteeraamia oivalluksia on nyt sitten viljelty
tässähän tämä: Apulannasta kertovaa Teit meistä kauniin -elokuvaa markkinoidaan hampurilaisaterialla ohjaajan mielestä se on järjettömän punkkia
Kalossimies wrote:Uudet housut ja paita wrote:Ku lähtökohtaisesti en voi käsittää niitä imitointikilpailuita muistuttavia "tehdään dokumentin sijaan jostain historian merkkihenkilöstä kuvitettu elokuva" juttuja niin entäs nää vielä aktiiviset tekijät. Naamapalmu tosiaan. Hyvin tuotettu dokumentti bändistä olis ihan perusteltu. Tosin, kai toi yleisönsä kerää.
Dokkarit ihan jees, mutta en kykene kuvittelemaan Apulantaa epäkiinnostavampaa bändiä fiktiivisen elokuvan aiheeksi. Ainut edes etäisesti jännä anekdootti bändistä on se, että niiden eka basisti oli amerikkalainen vaihtari. Täysin yhdentekevien ihmisten yhdentekevää musaa (okei teki ne ysäreillä muutaman hyvän biisin).
Eikö sun mielestä muutos elokuvan aiheena ole kiinnostava?
Muutos? Ai se, että heinolalaisista räkänokista tulee iskelmätähtiä?
psykokarkki wrote:- Cokis-jojo oli ensimmäinen oheistuote, jonka meidän sukupolvi muistaa. Se on vapauden symboli, ohjaaja perustelee.
Itsekin olen kyseisen vapauden symbolin joskus omistanut. Ja muistan vieläkin kun joku kokismies tuli ala-asteelle esittelemään myös kultaista Galaxy Cokis-jojoa. Sellaista en koskaan saanut.
Minäpäs sain
Sain palkinnoksi kun jojottelin tarpeeksi hyvin jossain Citymarketissa järjestetyssä jojottelukisassa.
Päivän parasta viihdettä: Tuukka Temosen haastattelu Aamulehdessä.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Temosen mielestä negatiivisista äänenpainoista heijastuu ajatusmaailma, jonka mukaan kaikki onnistuminen on kiellettyä, eikä kulttuurityöstä saisi saada elantoaan. Huonona pidetään sekä nykymusiikkia että Apulannan edustaman aikakauden musiikkia. Molemmat ovat menestyneet, ja siksi molempia pidetään huonoina, Temonen kuvailee.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Alkuviikosta Yle puheen aamussa oli kans kovaa kamaa Temosen suusta.
Temosen mielestä negatiivisista äänenpainoista heijastuu ajatusmaailma, jonka mukaan kaikki onnistuminen on kiellettyä, eikä kulttuurityöstä saisi saada elantoaan. Huonona pidetään sekä nykymusiikkia että Apulannan edustaman aikakauden musiikkia. Molemmat ovat menestyneet, ja siksi molempia pidetään huonoina, Temonen kuvailee.
muutenkin asiakamaa temoselta jälleen kerran.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Linkkiä Yle Puheen haastatteluun!
bzort glorf bööth
http://areena.yle.fi/1-3702279 tuosta!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
hyvää höpinää punkista ja vasemmistolaisten ahdistelusta
http://areena.yle.fi/1-3702279 tuosta!
tälleki sivulle tämä siis