You are not logged in.
Grillit huurussahan on ihan helvetin paska ja ei mitään asiaa telkkariin tolla. Olen vasta katsonut jakson, jossa kikkailivat Torniossa ja Haaparannassa, mutta tuon perusteella meno on sitä, et vieraat kertoo stooreja ja Sami kommentoi väliin samalla tavalla tönkösti kuin minä vieraiden seurassa, maistellaan ruokia, mutta ei puhuta niistä juuri mitään tai edes mätetä niitä kokonaan sisuksiin ja vieraillaan parilla grillillä.
Tää Sami taisi aloittaa dietin väärään aikaan eli odotin siis kunnon rasvamahasikailua ja muuta junttikomediaa, mutta meno on tommoista haaleaa keskinkertaisuutta.
bzort glorf bööth
katoin i am jazzin ekan seasonin, hyvä ohjelma kertoo siis transgender-teinin elämästä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
katoin i am jazzin ekan seasonin, hyvä ohjelma kertoo siis transgender-teinin elämästä
Vituttaa ku mul ei näy Frii.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
miten ei voi näkyy frii tai siis eiks nää perus kanavat näy kaikilla riippumatta onko antenni vai kaapelitalous
tää janne katajan, jetron ja huutokauppakeisarin uus sarja on ihan ok, vähän ku shark tank, mut jengi myy tavaraa eikä bisneksiä
miten ei voi näkyy frii tai siis eiks nää perus kanavat näy kaikilla riippumatta onko antenni vai kaapelitalous
En todellakaan tiedä. Oon monta kertaa hakenu kanavat uudelleen, mut ei se vaan tule.
*
kohta testiin kevään kuumin reality Quiero ser monja!!!!
Mangojauhe goddamn.
Sukupuolitautien poliklinikka.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Toisenlaiset äidit - aikamoista menoa. Katsoin eilen reilun vartin verran.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Huutokauppakeisarin 2. kausi pyörii nelosella uusintana. Olin jo unohtanut toheloivan Helsingin vahvistuksen Kirsin
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Pomo piilossa Suomi Kaikilla typerät tekoviikset, peruukki ja lippis. Luulis et paljastuvat heti
Last edited by Hassuttelija (11.08.2016 20:05)
how they run this show.
Neloselta alkaa tänään klo. 21 Suomen huutokauppakeisarin 5. kausi
how they run this show.
mites toi exät rannalla homma
Tänään alkaa Ensitreffit alttarilla uusi kausi. Onneks oon huomenna iltavuorossa, voin kattoa!
*
ja tänään alkoi suomen pomo piilossa, oliko hieman jäykkä meininki, en tiedä kestääkö tuota toista jaksoa enää katsoa
Homo piilossa ois parempi formaatti varmasti. Mainoksen perusteella tuli lähinnä joku Kummeli mieleen tosta pomoilusta.
Absoluuttisen parasta tosi-tv tällä hetkellä on Sinkkuillallinen. Ainoa miinus, et joinakin päivinä tulee tosi myöhään. Sit jos vielä sen jälkeen jumahtaa kattomaan jotain Kiellettyä rakkautta, on seuraava aamu jo tuhoon tuomittu.
Mangojauhe goddamn.
Sinkkuillallista tosiaan on tullut katsottua jos kohdalle osuu. Ehdottomasti tän hetken pätevämpiä tosi-tv-ohjelmia.
uus kausi näköjään pihalla! pakko aloittaa tänään
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
exiä rannalla ohjelmassa oli pano juttuja ekan puolen tunnin sisään
Motto: Karma is the bitch.
exiä rannalla ohjelmassa oli pano juttuja ekan puolen tunnin sisään
you have peaked my intests
Sinkkuillallista tosiaan on tullut katsottua jos kohdalle osuu. Ehdottomasti tän hetken pätevämpiä tosi-tv-ohjelmia.
Brittien sinkkuillallinen? Samaa mieltä!
bzort glorf bööth
noiseidea wrote:Sinkkuillallista tosiaan on tullut katsottua jos kohdalle osuu. Ehdottomasti tän hetken pätevämpiä tosi-tv-ohjelmia.
Brittien sinkkuillallinen? Samaa mieltä!
Kyllä. Tästä taisi tulla muutama vuosi sitten Suomi-versiokin?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Onko hiirulaisukko tai joku muu kahtonu kolmoselta Keittiöelämää? Onko vähän rasittava se muuramelaisperhen isä.
how they run this show.
Eilen Sinkkuillallisessa joku tosi-tv-eukko niin ei jaksanut kiinnostaa koko jaksoa katsoa. Mä haluan tavallisia ihmisiä ja tavallisten ihmisten hämmennystä.
Eilen Sinkkuillallisessa joku tosi-tv-eukko niin ei jaksanut kiinnostaa koko jaksoa katsoa. Mä haluan tavallisia ihmisiä ja tavallisten ihmisten hämmennystä.
Jollain tuotantokaudella toivat mukaan "julkkiksia" eli jonkun bristolin sen ja sen aseman iltapäivän juontajaa ja jotain 90-luvun alun boybandin neljättä solistia ja tämmöttis ja ne oli surkeimpia jaksoja ne.
Hassuttelijalle etten oo katsonut ku Sohvaperunat oli niin täydellinen ohjelma ku siinä tiivistyi telkkari ja telkkarista puhuminen ja ku itteä ei silleen ruoasta puhuminen kiinnosta pätkän vertaa ja pelkään, et tossa ohjelmassa keskitytään siihen ja sen "fiilistelyyn". Jos olen väärässä niin ehdottomasti voin katsoa.
bzort glorf bööth
ja tänään alkoi suomen pomo piilossa, oliko hieman jäykkä meininki, en tiedä kestääkö tuota toista jaksoa enää katsoa
Juuh jäykkää ja tylsää oli, mutta ehkä katson toisenkin jakson. Tuskinpa tuohon ohjelmaan päästetään mitään kovin negatiivista kommenttia kyseisistä firmoista.
Hiljasempaa ollut tällä osastolla taas kun ei noi pariutumisohjelmat tai Hassuttelijan huutokauppajethrot kiinnosta edes vähän alusta. Sukulalta vois tulla uusi Kuppilat kuntoon kausi.
Jaa tämmöne Sukulan suojatit tulossa
Last edited by Firon (09.09.2016 21:37)
Jukka Rasila juontaa Ummikot ulkomailla 2. kauden
how they run this show.