You are not logged in.
Huomasin tällaisen puutteen.
Fiilistelin itse tässä Numero Groupin 90-luvun indierockin uusintajulkaisuja. Blonde Redhead-boksia odotellessa ja viimeinen Unwound-boksi on myös vielä hankkimatta. Codeinen ja Bedheadin uusinnat jos laskee vielä mukaan, niin alkaa tota relevanttia ysäri-indietä olla suht hyvin uudelleenjulkaistu noitten toimesta, niin mikähän se ois seuraavaksi vuorossa? Thinking Fellers Union Local 282? Tulis hommattua kyllä aika varmasti.
Last edited by rc-lungen (08.09.2016 13:13)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Voisko avausviestiin saada ohjeet miten tuon nimi kuuluu lausua? Numerou Kruup vai Numero Kruup?
bzort glorf bööth
Voisko avausviestiin saada ohjeet miten tuon nimi kuuluu lausua? Numerou Kruup vai Numero Kruup?
Mikäli yhtiössä on lafkan lausumisesta yhtä neuroottisia hahmoja kuin muuan porilaismoguli, niin kannattanee varmaan kysyä itseltään.
hiirimattona wrote:Voisko avausviestiin saada ohjeet miten tuon nimi kuuluu lausua? Numerou Kruup vai Numero Kruup?
Mikäli yhtiössä on lafkan lausumisesta yhtä neuroottisia hahmoja kuin muuan porilaismoguli, niin kannattanee varmaan kysyä itseltään.
Mikäs homma tää porilaismoguli ja miten kuuluu lausua? Ektroko? Ektro vai onko se muka Ektrou?
bzort glorf bööth
rc-lungen wrote:hiirimattona wrote:Voisko avausviestiin saada ohjeet miten tuon nimi kuuluu lausua? Numerou Kruup vai Numero Kruup?
Mikäs homma tää porilaismoguli ja miten kuuluu lausua? Ektroko? Ektro vai onko se muka Ektrou?
Tämä kiinnostaisi kans, itsehän olen ymmärtänyt ko. mogulin olevan neuroottinen vain bändinsä nimen lausumisesta
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
hiirimattona wrote:rc-lungen wrote:hiirimattona wrote:Voisko avausviestiin saada ohjeet miten tuon nimi kuuluu lausua? Numerou Kruup vai Numero Kruup?
Tämä kiinnostaisi kans, itsehän olen ymmärtänyt ko. mogulin olevan neuroottinen vain bändinsä nimen lausumisesta
Miten se pitää lausua? Hassua että ei ole koskaan tullut puheeksi, olen varmaan lausunut ihan ties miten väärin sitä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kalossimies wrote:hiirimattona wrote:rc-lungen wrote:hiirimattona wrote:Voisko avausviestiin saada ohjeet miten tuon nimi kuuluu lausua? Numerou Kruup vai Numero Kruup?
Miten se pitää lausua? Hassua että ei ole koskaan tullut puheeksi, olen varmaan lausunut ihan ties miten väärin sitä.
Olen lausunut mogulille "sirklenä" ja kun kädessä oli tuore Mutiny niin vitsailin sen pohjalta, että heh heh kirkle heh heh ja muistaakseni moguli nauroi tälle ja muisti mistä on kyse.
bzort glorf bööth
Luppakorva sikailee taas wrote:Kalossimies wrote:hiirimattona wrote:rc-lungen wrote:hiirimattona wrote:Voisko avausviestiin saada ohjeet miten tuon nimi kuuluu lausua? Numerou Kruup vai Numero Kruup?
Olen lausunut mogulille "sirklenä" ja kun kädessä oli tuore Mutiny niin vitsailin sen pohjalta, että heh heh kirkle heh heh ja muistaakseni moguli nauroi tälle ja muisti mistä on kyse.
En tajunnut tästä mitään.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
hiirimattona wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Kalossimies wrote:hiirimattona wrote:rc-lungen wrote:hiirimattona wrote:Voisko avausviestiin saada ohjeet miten tuon nimi kuuluu lausua? Numerou Kruup vai Numero Kruup?
En tajunnut tästä mitään.
en minäkään
informatiivisille topikeille aina
Joskus ysärillä kaikki Bad Vugum julkaisut oli automaattisesti kiinnostavia. Ei niin, että mulla niitä niin paljoa olis ollut tai että olisin niitä kaikkia täysillä fanittanut, mutta niiden tiesi aina olevan "jotain muuta".
Joidenkin itselleni täysin tuntemattomien artistien levyjä on tullut hankittua, kun kansista on löytynyt 4AD:n logo.
Muihin levy-yhtiöihin ei syvällisempää suhdetta ole tullut luotua.
Rumimmat levynkannet löytyy varmaan Pokolta
Joskus ysärillä kaikki Bad Vugum julkaisut oli automaattisesti kiinnostavia.
nykyisin samaan pääsee Ikuisuus
Fonal
Fonal
Muuten joo, mutta parhaitten fonalbändien uudet levyt on viime aikoina ilmestyneet järjestään jonkun muun toimesta
se oli kyllä hienoa kun nää laittoi kaikkien cd-sinkkujen hinnaksi 10 mk
Vuosituhannen vaihteessa toimi oululainen Solardisk, josta tuli mielenkiintoista musiikkia, kuten Coffinshakers sekä vanhoja suomalaisia hardcore-legendoja. Ehkä joku täällä tietää, onko kyseinen levy-yhtiö vielä olemassa.
Vuosituhannen vaihteessa toimi oululainen Solardisk, josta tuli mielenkiintoista musiikkia, kuten Coffinshakers sekä vanhoja suomalaisia hardcore-legendoja. Ehkä joku täällä tietää, onko kyseinen levy-yhtiö vielä olemassa.
Ei ole ollut pitkään aikaan.
Tämän hetken kiinnostavin suomilafka taitaa olla tuo Karkia Mistika.
ei
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Niitä tarvinnee lähinnä postimyyntiä varten ja senkin varmaan hoitaa äxä niitten puolesta. Hyvä veto.
eikö joku facebook-sivu aja nykyään saman asian muutenkin?
eikö joku facebook-sivu aja nykyään saman asian muutenkin?
riippuu vähä. jos asiakkaalla ei oo esim fb-tunnareita.
mut kaikessa verkkopreesenssissä on toki oma duuninsa, ja jokainen varmasti kohdallaan miettii mikä on tarkoituksenmukaista.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nettisivuilta tiettty näkis paremmin koko kataloogin ja uutisia ja mitä on tulossa ja levyt halvempia suoraan lafkalta yms.
Mut Bandcamp on oiva kotisivujen korvaaja.
Eipä Ektrokaan ihan hirveesti päivitä sivujaan enää, kaikki läppä tulee facebookkii.
pannan nää vielä tänne:
Bandcamp on vissiin vähän parempi valinta julkaisemiseen kuin muut vastaavat https://www.theguardian.com/music/2020/ … -royalties
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.