You are not logged in.
MENTAL ALASKA GOES HRH vol. 5
Live:
PEKKO KÄPPI & K:H:H:L
CAN CAN HEADS
Hard Rock House
Roihuvuorentie 1, Helsinki
Lauantaina 3.9.
Liput: 10e
https://www.facebook.com/events/1758562737762434/
Psykefolkbluestanhutrio Pekko Käppi & K:H:H:L vuotaa korvia punehduttavaa, ajatonta voimaa, joka tuoksuu suloiselta kuin mätänevä räme ja sykkii, kuin valkeaan pimeyteen vajoava iltayö.
Pekko Käppi, jouhikot, laulu
Tommi Laine, sikarilaatikkokitarat, perkussiot, laulu
Nuutti Vapaavuori, sikarilaatikkobasso, perkussiot, laulu
CAN CAN HEADS
Jo reilu parisenkymmentä vuotta Can Can Heads on takonut kollektiivista päätään seinään. Aika ei suosi musiikillisia marginaali-ilmiöitä, mutta se ei ole yhtyettä lannistanut. Kauhajokelainen trio on nykyään kauhajokelais-helsinkiläinen kvintetti, jonka harvat mutta hurmokselliset keikat sekä elinikäänsä suhteutettuna harva levyjenjulkaisutahti on kerännyt yhtyeelle pienen mutta innokkaan fanipohjan. Yhtyeen musiikilliset vaikutteet tulevat tietenkin kaikesta, mitä jäsenet ovat eläessään kuunnelleet, mutta kaikken vähiten he karsastavat punkjazz-nimikkeen alle asettamista. Itse he kutsuvat musiikkiaan Pohjanmaa no waveksi.
Last edited by artsy (23.08.2016 18:09)
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Lauantaina lasetetaan!
Tässä aiheeseen liittyvä radiomainos:
https://soundcloud.com/can-can-heads/me … hhl-392016
MENTAL ALASKA GOES HRH vol. 5
Live:
CAN CAN HEADSHard Rock House
Roihuvuorentie 1, Helsinki
Lauantaina 3.9.
Liput: 10ehttps://www.facebook.com/events/1758562737762434/
PEKKO KÄPPI & K:H:H:LPsykefolkbluestanhutrio Pekko Käppi & K:H:H:L vuotaa korvia punehduttavaa, ajatonta voimaa, joka tuoksuu suloiselta kuin mätänevä räme ja sykkii, kuin valkeaan pimeyteen vajoava iltayö.
Pekko Käppi, jouhikot, laulu
Tommi Laine, sikarilaatikkokitarat, perkussiot, laulu
Nuutti Vapaavuori, sikarilaatikkobasso, perkussiot, lauluCAN CAN HEADS
Jo reilu parisenkymmentä vuotta Can Can Heads on takonut kollektiivista päätään seinään. Aika ei suosi musiikillisia marginaali-ilmiöitä, mutta se ei ole yhtyettä lannistanut. Kauhajokelainen trio on nykyään kauhajokelais-helsinkiläinen kvintetti, jonka harvat mutta hurmokselliset keikat sekä elinikäänsä suhteutettuna harva levyjenjulkaisutahti on kerännyt yhtyeelle pienen mutta innokkaan fanipohjan. Yhtyeen musiikilliset vaikutteet tulevat tietenkin kaikesta, mitä jäsenet ovat eläessään kuunnelleet, mutta kaikken vähiten he karsastavat punkjazz-nimikkeen alle asettamista. Itse he kutsuvat musiikkiaan Pohjanmaa no waveksi.
with confetti in my hair
Myydänkö lippuja ennakkoon?
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Äsken kävin mestoilla ja kertoivat että ennakkolippuja on myynnissä.
Lisäksi PA on uusittu + looshit on purettu seinustalta, tilaa huomattavasti enemmän!
with confetti in my hair
^kiitti. Ilmeisesti ei in der Netz?
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Jos nyt flunssa ei pahene, ni kyl täytyy huomenna vaeltaa itään paikan päälle!
Jos nyt flunssa ei pahene, ni kyl täytyy huomenna vaeltaa itään paikan päälle!
ei vittu meil samat.
oon mökil
oispa tää ollu joku toinen lauantai mut minkäs teet ja ymmärrän kyl et vaikeeta tulla kauhajoelta perjantaiksi stadiin. pekko olis kans ollu kiva nähdä, laittakaa raporttia uusista biiseistä, kun ilmeisesti uutta tuplalevyä pukkaa jossain vaiheessa
tänään pyörälenkillä mietin elämäni suuria käännekohtia, ja yksi niistä ihan selvästi tapahtui stupido shopissa joskus ysärin lopulla. lehtihyllystä löytyi mielenkiintoinen zine nimeltä mutiny!, numero tais olla 10 ja siinä oli juttua mm. radiopuhelimista ja kemiallisista ystävistä, olin että wau, joku kirjoittaa just mun suosikeista, ja kun sitä kotona luin, olin ihan äimän käkenä, että joku kirjoittaa just tämmösestä hyvästä ja mielenkiintoisesta musasta ja vielä näin hyvin, + kaikenlaisesta mitä en itse tunne, mutta piti sitten alkaa ottaa selvää. tuolloin en tuntenut ketään, joka diggailisi samanlaista musaa kuin itse, olin ihan omin päin löytänyt nää jutut, ja mutiny!n kautta löysin mm. ooooo-listan, ja sitä kautta aloin käymään keikoilla, mitä en aiemmin uskaltanut oikein harrastaa, koska olin ujo ja estynyt. en tiedä millaista elämä olisi ilman tuota tapausta (no luultavasti olisi kaikenlaista muuta kautta löytynyt juttuja, mutta näin se kuitenkin mulla meni) ja siksi JMT:n vihjailut hankaluuksista mutiny!n ja stupidon välillä kiinnostaa, ja tästä asiasta olisin varmaan tänään kysäissyt, kun kuulemma muuta kautta asiaan ei saa selvyyttä. no ehkä ensi kerralla (varo vain, armpit fart!), mutta tosiaan jotain hyvääkin(?) tästä yhteistyöstä ehkä kuitenkin on seurannut? ainakin mulle...
laittakaa keikoista sit rapsaa, tosiaan suuri harmi kun en paikalle pääse, ehkä taas joskus...
hantta hittolainen sun tarinat saa aina roskan silmään
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
ilmeisesti uutta tuplalevyä pukkaa jossain vaiheessa
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
psykokarkki wrote:ilmeisesti uutta tuplalevyä pukkaa jossain vaiheessa
tää tais kyl viitata käppiin, mutta cännäreiltä toki toivotaan samaa
tomitarmo wrote:psykokarkki wrote:ilmeisesti uutta tuplalevyä pukkaa jossain vaiheessa
tää tais kyl viitata käppiin, mutta cännäreiltä toki toivotaan samaa
No niin... Siinä tapauksessa toki
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Aivan mahtava ilta. Bändit täyttä rautaa ja järkkäri
Aivan mahtava ilta. Bändit täyttä rautaa ja järkkäri
jooooooo!!!
Aivan mahtava ilta. Bändit täyttä rautaa
Kyl
Olipas tsaikedeelista olla ihan vesilinjalla ja nähdä cännärit livenä. Muutenkin talo oli täynnä exiä ja exien äitejä, paljon tuttuja joille olisi täytynyt puhua ja sarjakuvataiteilijalle joka rokkaa vielä pappana olisi täytynyt vielä pämistä....
Olin kyll väsynyt ja puhuminen otti vaikealle. mutt sitten taas kun lähti kävelemään roihikasta myllupypuroon niin kaikki oli selvää. sato saatanasti, näin kaksi jänistä, yhden supikoiraa muistuttavan olennon, ketun ja osan kaupunkia jossa ei ollut ketään.
Käppin boogieblues oli kyll vähän puuduttavaa ei sitä olisi kestänyt ilman beer. Harmi etten päässyt tanssimaan. seuraavalla kerralla olen
Muutenkin talo oli täynnä exiä ja exien äitejä
kaikki tämä ja vielä järjestysmies tuomassa jännitteitä
armashenrik wrote:Muutenkin talo oli täynnä exiä ja exien äitejä
kaikki tämä ja vielä järjestysmies tuomassa jännitteitä
järkkäri oli kyllä helvetin hauska. meidänkin keikalle sitten joka kerta oma