You are not logged in.
Stranger Things 4/5 loppuun asti
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Stranger Things tippui kauden mittaan vakaasti 4/5:stä 3/5:een. Ennen vikaa jaksoa oli vielä 3½/5.
Iha vitu awesome sarja siis kyseessä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ydinaukio wrote:rc-lungen wrote:jookcha wrote:rc-lungen wrote:Kiinnostais tämä Stranger Things, mutta käytin jo ilmaisen netflix-kauteni, eikä minua huvita ruveta siitä erikseen makselee. Ainakaan vielä.
ei kannata ton takia maksaa. pari ekaa jaksoa ihan pl, loput sarjasta 1/5.
Ok. Toiset kaverit taas kehuneet. Noh. Ehkäpä minä sitten jotenkin jotain kautta eiku
toi sarja toimii ainoastaan silloin jos amblin entertainment, stephen king tms kasarinostalgia puhuttelee. muuten ei kannata vaivautua.
puhuttelee mutta silti lopahti
night of toimii
Kaks kertaa alottanu ekan jakson ja kesken jäi molemmilla kerroilla. Valuvika? Tai sitten yllättäen en vaan oo kohderyhmää vaikka toisin voisi kuvitella.
Asiapohdintaa Le Carre-aiheesta tossa aihemmin, allekirjoitan täysin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kolme jaksoa takana. Tykkään ja katson loppuun. Hyvät musat.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
stranger things vitu awesome 5/5
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Orphan Blackin neloskausi jatkuu, nyt tullut taas vähän järkeä touhuun, meinasi jo kammeta itsensä suohon.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Happy Valleyn kakkoskausi meni parissa päivässä.
Unbreakable Kimmy Schmidt
meinasin pissata housuun synttärijaksoa kattoessa
Unbreakable Kimmy Schmidt
meinasin pissata housuun synttärijaksoa kattoessa
On hyvä sarja
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
stranger things vitu awesome 5/5
Aivan maagisen hienoa menoa ollut ekat neljä jaksoa. Huh huh ku mörköä pukkaa ruutuun ni nousee samantien ihokarvat pystyyn
Varikset komentavat
Marcella vaikuttaa hyvältä. Ihan jo siksi, että Anna Friel on suosikkinaiseni ja Lontoon ihqt kadut kuvioissa mukana. Eka jakso katsottu.
Fear the Walking Dead jatkuu kans.
Last edited by leposi (23.08.2016 20:19)
Marcella vaikuttaa hyvältä. Ihan jo siksi, että Anna Friel on suosikkinaiseni ja Lontoon ihqt kadut kuvioissa mukana.
tämä
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Mammonan kakkoskausi vaikuttaa ekan jakson perusteella oikein näpsäkältä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tätä tulee katottua aina välillä, jos oikealle kanavelle eksyy: https://www.viceland.com/en_us/show/anc … on-bronson
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Ismo Sajakorven Painajainen tuli katottua tossa. Ihan toimiva murhamysteeritrilleri, tuli vähän Twin Peaks mieleen, mutta tää on tehty pari vuotta aiemmin.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Ismo Sajakorven Painajainen tuli katottua tossa. Ihan toimiva murhamysteeritrilleri, tuli vähän Twin Peaks mieleen, mutta tää on tehty pari vuotta aiemmin.
Ai tosta on DVD. Onko sulla? Mulla on tosta hämäriä muistikuvia lapsuudesta ja on aika ajoin tullut mieleen. Joku kaivojuttu.. Kiinnostais nähdä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
interuptor bastardo wrote:Ismo Sajakorven Painajainen tuli katottua tossa. Ihan toimiva murhamysteeritrilleri, tuli vähän Twin Peaks mieleen, mutta tää on tehty pari vuotta aiemmin.
Ai tosta on DVD. Onko sulla? Mulla on tosta hämäriä muistikuvia lapsuudesta ja on aika ajoin tullut mieleen. Joku kaivojuttu.. Kiinnostais nähdä.
Ei oo omana, mut löytyy kaupunginkirjastosta.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
turston wrote:interuptor bastardo wrote:Ismo Sajakorven Painajainen tuli katottua tossa. Ihan toimiva murhamysteeritrilleri, tuli vähän Twin Peaks mieleen, mutta tää on tehty pari vuotta aiemmin.
Ei oo omana, mut löytyy kaupunginkirjastosta.
Pitää lainata joskus.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
The Night of lähti.
Viikon päästä tulee Narcosin 2. kausi
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Sama + Netflixistä Love.
Netflixin River.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Katsoin kaksi ensimmäistä jaksoa 12 apinasta. En ole oikein varma, onko se mitenkään tarpeellinen sarja. Parikymmentä vuotta vanha elokuva, johon se perustuu, on minusta yksi kaikkien aikojen scifi-filmeistä. Ilman Terry Gilliamin persoonallista tyyliä ja surrealistista huumoria TV-sarjaversio tuntuu kuitenkin vain tavanomaisemmalta toisinnolta. On se silti paljon parempi kuin Minority Report -sarja, jota ei tehnyt mieli katsoa yhtä jaksoa pidemmälle.
Katsoin kaksi ensimmäistä jaksoa 12 apinasta. En ole oikein varma, onko se mitenkään tarpeellinen sarja. Parikymmentä vuotta vanha elokuva, johon se perustuu, on minusta yksi kaikkien aikojen scifi-filmeistä. Ilman Terry Gilliamin persoonallista tyyliä ja surrealistista huumoria TV-sarjaversio tuntuu kuitenkin vain tavanomaisemmalta toisinnolta. On se silti paljon parempi kuin Minority Report -sarja, jota ei tehnyt mieli katsoa yhtä jaksoa pidemmälle.
Miksi näin totaalisen nerokkaalle filmille on edes tarvinnut tehdä jotain jatkosarjaa
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kaikki remaket, remake-tv-sarjat jne. on jo ajatuksena niin perseestä että mikä helvetti ajaa ihmisiä tekemään näitä. Ai raha, ok.
Katsoin leffan tossa vähän aikaa sitten ja en nyt niin kovasti päässyt tunnelmaan.
rebooteille myös erityisesti nää supersankarileffat joita tehdään uusiksi nykyään 10 vuoden välein, menkää nyt vittuun.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Noissahan on usein sellainen kuvio, että leffaoikeudet menee umpeen jos leffaa ei tehdä X vuoteen ja sitten törkätään ulos jotain torttua. Tän takia kai esim. Spiderman rebootattiin.
Pääsee silleen helpolla noista kun ei katso mitään tommosta kuonaa.
Sarjiksiin pohjautuvia leffoja ei oikein voi niitä 80-luvun lopun Batmaneja lukuunottamatta katsoa, kun leffoissa on aina maailma ihan erilainen kuin millaiseksi itse sen kyseisiä sarjiksia lapsena lukeneena kuvitteli.
bzort glorf bööth
Kauppaneuvos Jethron uudet jaksot
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.