You are not logged in.
[quote:c7b06c658b="forssto"]
Bablo
[/quote:c7b06c658b]
Bablo piti vielä muutama vuosi sitten rautakauppaa mökkipaikkakunnallani.
Nykyisin se järjestää joka kesä festareita siellä:
http://www.karjalohjaroots.com/
Viime kesänä siellä taisi soittaa mm. Suurlähettiläät.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:ddfc63ed00="sheino"][quote:ddfc63ed00="forssto"]
Bablo
[/quote:ddfc63ed00]
Nykyisen se järjestää joka kesä festareita siellä:
mm. Suurlähettiläät. [/quote:ddfc63ed00]
Kaikki tiet johtaa Suurlähettiläisiin, joka on rootsia jos mikä... Roots-soulia?
[quote:5cb5104de8="upsetter"][quote:5cb5104de8="sheino"][quote:5cb5104de8="forssto"]
Bablo
[/quote:5cb5104de8]
Nykyisen se järjestää joka kesä festareita siellä:
mm. Suurlähettiläät. [/quote:5cb5104de8]
Kaikki tiet johtaa Suurlähettiläisiin, joka on rootsia jos mikä... Roots-soulia?[/quote:5cb5104de8]
No, onhan ne Soulin Suurlähettiläät since 1991.
Eikös siinä oo jo rootseja?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[4+20 vuodelta 1971 on kaikessa sekavuudessaan ihan mahtava levy. Harmi, ettei sitä ole vielä tullut ulos uudelleenjulkaisuna cd:llä.
Minkäslainen julkaisu on kyseessä? (en o kuullutkaan moisesta)
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Eikö kukaan ehdota Jippua??
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:29f0fd0849="sheino"] [4+20 vuodelta 1971 on kaikessa sekavuudessaan ihan mahtava levy. Harmi, ettei sitä ole vielä tullut ulos uudelleenjulkaisuna cd:llä.[/quote:29f0fd0849]
Minkäslainen julkaisu on kyseessä? (en o kuullutkaan moisesta)
oon kuullu tosta, mutta en oo koskaan kuullu itse levyä. toi tais olla joku 70-luvun alussa äänitetty jatsilevy, kokeellista kamaa tms.
jippua on muuten jo joku ehdottanut.
[quote:e8cb5dae71="Katkennut petsari"][quote:e8cb5dae71="sheino"] [4+20 vuodelta 1971 on kaikessa sekavuudessaan ihan mahtava levy. Harmi, ettei sitä ole vielä tullut ulos uudelleenjulkaisuna cd:llä.[/quote:e8cb5dae71]
Minkäslainen julkaisu on kyseessä? (en o kuullutkaan moisesta)[/quote:e8cb5dae71]
oon kuullu tosta, mutta en oo koskaan kuullu itse levyä. toi tais olla joku 70-luvun alussa äänitetty jatsilevy, kokeellista kamaa tms.
Joo, 4+20 on progevaikutteilla maustettua jazzia. Levyltä lohkaistua Coming Home Babya on hehkutettu Lifesaverin boardin tyyppien keskuudessa.
Vesku kyl vetäisee aika komeita huilusooloja tolla levyllä. Itseltä löytyy tuosta levystä vain joku vinyyliltä ripattu aika surkeatasoinen mp3-rippaus. Fazerin julkaisuhan toi on. Kukakohan mahtaa omistaa oikeudet tohon nykyään?
Darude
JS16
Vesku schmesku, mun puolesta joka jumalan "osaan tulkita joka solullani koskettavasti mm. Leinoa, Breliä ja faadoa"- tyypin laulavat näyttelijät voisi panna listalle, koska nämä edustavat yleensä astronomisiin sfääreihin ulottuvaa huonoutta.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:dce089c1f4="forssto"]
Mielummin sitten Astrid Swan...[/quote:dce089c1f4]
Mä en kyllä ymmärrä mitä erityisen surkeaa Astrid Swanissa mukamas on.
Sent from my iPhone 16
Jos Nordenstreng, niin Jonna Tervomaa. Mut sit pitää mainita, ettei alkuperäistä Jonnan musaa vastaan toki mitään.
Darudehan on vitun kova.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Skandaali ja sit vaikka öö öö.. Kari Vepsä, vaikkakin takatukasta plussaa!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kuustonen, esa kaartamo, edu kettunen.
KKK:lle supportia
Polliin vaan.
Sent from my iPhone 16
Onko Mikko Leppilampi julkaissut mitään virallisesti omalla nimellä?
Siinä on kyllä niin turha jätkä. Juuttui Keisarikunnasta päälle wannabe Sinatra-rooli. Karismaa on alle promille ole blue eyesista ja lauluääntä vielä vähemmän.
----> makkaratehtaalle
Sent from my iPhone 16
[quote:c399ba78aa="Ulvis"]Luen kokoajan topikin väärin. Joko suomen suurimmat tai surfeimmat
[/quote:c399ba78aa]
sama, mut luen "suomen surkeimmat sokkotreffit"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Eiks Leppilammelta tullut 180% mitäänsanomaton soolo just joku aika sitten?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Eiks Leppilammelta tullut 180% mitäänsanomaton soolo just joku aika sitten?
Google tiesi kertoa että vajaa vuosi sitten ilmestyi esikoisalbuumi. Polliin sitten ehdottomasti.
sen jälkeen ----> makkaratehtaalle
Sent from my iPhone 16
[quote:660fb2246a="arttu"]Eiks Leppilammelta tullut 180% mitäänsanomaton soolo just joku aika sitten?[/quote:660fb2246a]
Google tiesi kertoa että vajaa vuosi sitten ilmestyi esikoisalbuumi. Polliin sitten ehdottomasti.sen jälkeen ----> makkaratehtaalle
siis puhuttekste tästä euroviisujuontajasta, onks se joku laulajakin?
ja darude tosiaan pois äänestyksestä pelkästään sandstormin perusteella, sehän on sitä kuuluisaa "parasta ikinä" -osastoa
[quote:852f992159="Tomsk"][quote:852f992159="arttu"]Eiks Leppilammelta tullut 180% mitäänsanomaton soolo just joku aika sitten?[/quote:852f992159]
Google tiesi kertoa että vajaa vuosi sitten ilmestyi esikoisalbuumi. Polliin sitten ehdottomasti.sen jälkeen ----> makkaratehtaalle[/quote:852f992159]
siis puhuttekste tästä euroviisujuontajasta, onks se joku laulajakin?
Lähinnä se kai on näyttelijä joka luulee olevansa laulaja ja maailman paras show-mies.
Nevada
Kai se on tyttöjen mielestä söpö ja mä oon vain kade mutta kyllä todellisuustsekki tekisi herralle hyvää.
Sent from my iPhone 16
[quote:2e5d93e0d1="silvawhale"]kuustonen, esa kaartamo, edu kettunen.[/quote:2e5d93e0d1]
KKK:lle supportia
KKKKotipelto?
Skandaali ja sit vaikka öö öö.. Kari Vepsä, vaikkakin takatukasta plussaa!
Kari Vepsä on yksi omia karismasuosikkeja. Oon tavannutkin miehen kerran laivalla. Mielelläni en siis häntä polliin mukaan ottaisi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Olenko sokea vai puuttuuko ehdotuksista vielä se eloton prinssi tyyppi. Petri Munck, vai mikä sen nimi nyt olikaan.
Olenko sokea vai puuttuuko ehdotuksista vielä se eloton prinssi tyyppi. Petri Munck, vai mikä sen nimi nyt olikaan.
tosiaan, hyvä huomio!
Lasketaanko Klamydian laulaja sooloartistiksi? Vesku Jokinen tais olla..
ja ohan se kaikkien rakastaman Yön laulajakin tainnut sooloilla ihan levyllisen?
Mun mielestä ehkä paras vaihtoehto on kerätä kaikki maholliset ehdotukset tästä topikista omiin polleihin ja ruveta sitten äänestämään niiden pohjalta. Vaikka joku pervo jostain paskasta tykkääkin, niin moni muu voi pitää sitä paskana.
Tomi Metsäketo?
Mun mielestä ehkä paras vaihtoehto on kerätä kaikki maholliset ehdotukset tästä topikista omiin polleihin ja ruveta sitten äänestämään niiden pohjalta. Vaikka joku pervo jostain paskasta tykkääkin, niin moni muu voi pitää sitä paskana.
jep, sehän tässä on juuri ideana, mutta kerätään nyt vielä jonkin aikaa näitä nimiä. metsäketo on oikein hyvä ehdotus.
Tuli tuosta Metsäkedosta mieleen, että ois pitäny ehdottaa Virtuosoa suomen paskimmat bändit -kisaan. Tai ehkä se olikin siellä. Ehkä se diskattiin. Spämmin määrä oli valtava niin en huomannut.
Tuli tuosta Metsäkedosta mieleen, että ois pitäny ehdottaa Virtuosoa suomen paskimmat bändit -kisaan. Tai ehkä se olikin siellä. Ehkä se diskattiin. Spämmin määrä oli valtava niin en huomannut.
joku sen suuntainen siellä mainittiin, eihän niitä erota toisistaan.
Danny aka Istuva Kainalofarkku
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.