You are not logged in.
[quote:70b72b81b7="forssto"][quote:70b72b81b7="silvawhale"]eli samantyyppinen prosessi ku viola + mä?[/quote:70b72b81b7]
En ymmärtäny, mutta varovainen kuitenki.
Tuvalun kotisivut:
http://www.tuvalu.ws/Ihan asiallisia juttuja soitinpuolella, mutta etenkin laulajan maijavilkkumaamainen laulu pilaa kyllä minulta tuon todella tehokkaasti.[/quote:70b72b81b7]
näköjään evanescence meets indica. ei kiitos.
En tiedä minne vittuun sinä eksyit, sillä kyllähän Tuvalu on Suomen pop-skenessä korkealla (joka nyt sinänsä ei ole suuri saavutus). Varsinkin livenä kerran nähtynä, voin sanoa, että todella vahvaa, meluisaa meininkiä.
Forsston kanssa voin kyllä olla helposti samaa mieltä laulajan ärsyttävyydestä, silloin livenä onneksi ääni hukkui bändin möykkään, joten homma toimi oikein mainiosti!
[quote:a57e82ab43="Pistooli-pepe"]
En tiedä minne vittuun sinä eksyit, sillä kyllähän Tuvalu on Suomen pop-skenessä korkealla (joka nyt sinänsä ei ole suuri saavutus). Varsinkin livenä kerran nähtynä, voin sanoa, että todella vahvaa, meluisaa meininkiä.[/quote:a57e82ab43]
ihan tonne forzzzton linkkaamaan sivustoon. en kestänyt kuunnella kuin ton jaettu modernin unelma-ämpärin ennenkuin "eiköhän tämä ole tässä"-tunne iski..
kuuntelin nyt ton toisenkin ämpärin ja tuomio on proge-cmx meets maija vilkkumaa.. ei mun teekuppi, sorge..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:00ab61b9a8="lintumies"]Siellähän ne Korento ja Jana olivat sulassa sovussa pikatuomioiden -osastolla. Korento oli tosin saanut tähtiä tuplaten ex-kollegaansa verrattuna. [/quote:00ab61b9a8]
Kaksi tähteä siis?
Mistä arvasit?
Ei o skannerii, enkä kyllä muista sanaakaan siitä arvostelusta...
[quote:f412dc2107="silvawhale"][quote:f412dc2107="Pistooli-pepe"]
En tiedä minne vittuun sinä eksyit, sillä kyllähän Tuvalu on Suomen pop-skenessä korkealla (joka nyt sinänsä ei ole suuri saavutus). Varsinkin livenä kerran nähtynä, voin sanoa, että todella vahvaa, meluisaa meininkiä.[/quote:f412dc2107]
ihan tonne forzzzton linkkaamaan sivustoon. en kestänyt kuunnella kuin ton jaettu modernin unelma-ämpärin ennenkuin "eiköhän tämä ole tässä"-tunne iski..
kuuntelin nyt ton toisenkin ämpärin ja tuomio on proge-cmx meets maija vilkkumaa.. ei mun teekuppi, sorge.. [/quote:f412dc2107]
No ei varsinaisesti munkaan, siis ei omaa makua lähellä, mutta arvostan silti kaiken harmaan keskellä näitäkin.
No ei varsinaisesti munkaan, siis ei omaa makua lähellä, mutta arvostan silti kaiken harmaan keskellä näitäkin.
Voitko silti väittää, että se niiden käsittämätön dogma-urpoilu - eli naamioitu mainoskikka - olisi ollut mitään muuta kuin myötähäpeän paskamyrskyä?
Tero saatana, s'olet gay!
Ryhdyn boikottiin musiikkiblogi street spirit jr:a kohtaan. En anna blogille haastatteluja. Hotguitarsin albumeita ja sinkkuja ei myöskään enää lähetetä street spirit jr:n toimitukseen arvioimista varten. Jos blogin tekijät jostain syystä vastaisuudessa tuntevat tarvetta Hotguitarsin tuotosten arviointiin, he voivat niin vapaasti tehdä ostettuaan ensin levymme kaupasta.
Viimeinen niitti päätökseni taustalla on seuraava: yhtyeeni Hotguitars julkaisee 16.3. kolmannen albuminsa "...pronounced [hot gi'ta:s]". street spirit jr: jätti levyn tyystin huomiotta. Pidän tätä ammatillisena loukkauksena, koska "...pronounced [hot gi'ta:s]" on kunnianhimon ja tinkimättömyyden vallassa tehty poplevy. Se olisi mielestäni ansainnut rockin erikoisjulkaisussa arvion siitä, millaista hedelmää kunnianhimomme on kantanut.
"...pronounced [hot gi'ta:s]":n arvostelukappale toimitettiin street spirit jr:n toimitukseen hyvissä ajoin ennen 16.3. ilmestynyttä numeroa aika-avaruusjatkumossa olleen madonreiän kautta. Sen jälkeen - 16. maaliskuuta - on ilmestynyt jo lukuisia uusia postauksia. Miksi street spirit jr: ei levyämme huomioinut? Vastauksen tietää vain street spirit jr:n päätoimittaja Psykö Kärkki. Entä miksi minä edes kaipasin arviointia musiikkiblogi street spirit jr:sta? Vastaus on helppo: olen heikko ihminen, siipirikko, niin kuin jokainen, joka sisimmässään tuntee pakottavan tarpeen luoda jotain itse. Tämä tarve kumpuaa heikkouden tunteesta. Ammattitaitoisen kriitikon mielipide levystä on sama kuin toimittajan mielipide toisen toimittajan työstä. Se on kullanarvoista vertaispalautetta. Tai parasta korviketta mitä vertaispalautteelle on, koska aitoa sellaista ei juuri ole olemassa: rock kun sattuu lähtökohtaisesti olemaan hyvin itsekeskeinen taiteenala. Vertaispalaute auttaa oman paikkansa hahmottamisessa. Sitä vaille jääminen puolestaan vahvistaa, koska artistina tärkein missioni on kehittyä riippumattomaksi muiden ihmisten hyväksynnästä. Sanomattakin on selvää, että tässä kehityksessä on pelkästään avuksi rocklehdeltä saatu täydellinen vaikeneminen. Se pakottaa kääntymään itseen päin: minun musiikkini on minulle tärkeätä. Millään muulla ei ole väliä.
Siksi hetkellistä pettymystä seurasi nopeasti vapautumisen tunne: musiikkiblogi street spirit jr paskat nakkaa meistä, joten minä olen vapaa sanomaan ääneen, millaisessa tilassa musiikkiblogi street spirit jr mielestäni on.
Ystäväni ja läheiseni tietävät hyvin, mitä mieltä olen aina ollut popsnobismista: olen inhonnut sitä. En missään tapauksessa halua olla missään tekemisissä popsnobismin kanssa, enkä halua, että kukaan koskaan luulee, että haluaisin olla sen kanssa tekemisissä. street spirit jr: puolestaan on popsnobismin vankka linnake, ja aivan viime aikoina myös jotain muuta.
[quote:d1d52bded7="Pistooli-pepe"]No ei varsinaisesti munkaan, siis ei omaa makua lähellä, mutta arvostan silti kaiken harmaan keskellä näitäkin.[/quote:d1d52bded7]
Voitko silti väittää, että se niiden käsittämätön dogma-urpoilu - eli naamioitu mainoskikka - olisi ollut mitään muuta kuin myötähäpeän paskamyrskyä?
... no en.
"...pronounced [hot gi'ta:s]":n arvostelukappale toimitettiin street spirit jr:n toimitukseen hyvissä ajoin ennen 16.3. ilmestynyttä numeroa aika-avaruusjatkumossa olleen madonreiän kautta.
EI NÄY. Voin arvostella jos lähetät "oikeesti"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:6778ccb76b="silvawhale"]"...pronounced [hot gi'ta:s]":n arvostelukappale toimitettiin street spirit jr:n toimitukseen hyvissä ajoin ennen 16.3. ilmestynyttä numeroa aika-avaruusjatkumossa olleen madonreiän kautta. [/quote:6778ccb76b]
EI NÄY. Voin arvostella jos lähetät "oikeesti"
postin madonreikäpalvelu siis petti taas... prrkklle..
[quote:510e9eacad="HUIG"][quote:510e9eacad="silvawhale"]"...pronounced [hot gi'ta:s]":n arvostelukappale toimitettiin street spirit jr:n toimitukseen hyvissä ajoin ennen 16.3. ilmestynyttä numeroa aika-avaruusjatkumossa olleen madonreiän kautta. [/quote:510e9eacad]
EI NÄY. Voin arvostella jos lähetät "oikeesti"[/quote:510e9eacad]
postin madonreikäpalvelu siis petti taas... prrkklle..
Luulivat madonnanreiäksi ja nyt madonnalla on pillussa teidän levy eiq
Pyrstötähti lupaa olla rakkaustarina. Nyt. Taatusti. Epävarman ihmisen vuodatuksenomainen monologi. "Ja minä pelkään / että joku tekee / sinut onnellisemmaksi / kuin minä teen", Juha K. Korento laulaa. Varmasti moni samastuu teksteihin, mutta levyssä on kovin vähän mitään, mikä tekisi siitä erityisen omaperäisen. Tarinalevyn kiehtova idea kärsii yllätyksettömästä toteutuksesta. **
SOSDO MASSA KOMOROSSA
En jaksa lukea onko tämä mainittu, mutta oudointa tuossa Rumba-itkussa on se, että Rytmi jakoi Korennon sinkkua ainakin tilaajilleen, tuossa kuukausi sitten...
Eli vaan.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Brea-kuninkaan tiedotustoimistosta kajahtaa: korento on löytänyt jälleen uuden meemin. Pyrstötähdessä pelaa
12. Mitä kannat aina mukanasi?
Sydäntäni.
39. Onko sinulla hyvä itsetunto?
Selvitän sitä vielä... Kritiikin kanssa olen hyvä. Olen siitä siipi maassa viisi minuuttia, mutta sen jälkeen en enää pysty sitä murehtimaan vaikka kuinka yrittäisin. Mutta kyllä itsetunto aina parempikin voisi olla. Sanotaan niin, että ei se ole hyvä, mutta minä en välitä vaikka se ei niin hyvä olisikaan.
44. Oletko hankkinut/hankitko mopokortin?
En. Enkä usko että hankin.
[quote:3ae5b9c1c4="HUIG"]Brea-kuninkaan tiedotustoimistosta kajahtaa: korento on löytänyt jälleen uuden meemin. Pyrstötähdessä pelaa
12. Mitä kannat aina mukanasi?
Sydäntäni.
39. Onko sinulla hyvä itsetunto?
Selvitän sitä vielä... Kritiikin kanssa olen hyvä. Olen siitä siipi maassa viisi minuuttia, mutta sen jälkeen en enää pysty sitä murehtimaan vaikka kuinka yrittäisin. Mutta kyllä itsetunto aina parempikin voisi olla. Sanotaan niin, että ei se ole hyvä, mutta minä en välitä vaikka se ei niin hyvä olisikaan.
44. Oletko hankkinut/hankitko mopokortin?
En. Enkä usko että hankin.
[/quote:3ae5b9c1c4]
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:7c97686909="ex-kolja"]En jaksa lukea onko tämä mainittu, mutta oudointa tuossa Rumba-itkussa on se, että Rytmi jakoi Korennon sinkkua ainakin tilaajilleen, tuossa kuukausi sitten...
Eli vaan.[/quote:7c97686909]
Ei siinä erityisen outoa ole. Lehdet toimittaa eri ihmiset ja kuten voi arvata, taas eri ihmiset myy niihin mainokset. Näkyy muuten olevan Korennon koko sivun EMI-mainos myös uusimmassa Rumbassa. Toisin sanoen siis Juha K. Korento boikotoi rumbaa, mutta levy-yhtiönsä ei. Saas nähdä milloin levy-yhtiö alkaa boikotoida Juha K.:ta.
Saas nähdä milloin levy-yhtiö alkaa boikotoida Juha K.:ta.
"sitä" odotellessa
(olipas "hauska" spämmi, en tajunnu itsekään )
[quote:1d3c4d9d09="Feggy"][quote:1d3c4d9d09="ex-kolja"]En jaksa lukea onko tämä mainittu, mutta oudointa tuossa Rumba-itkussa on se, että Rytmi jakoi Korennon sinkkua ainakin tilaajilleen, tuossa kuukausi sitten...
Eli vaan.[/quote:1d3c4d9d09]
Ei siinä erityisen outoa ole. Lehdet toimittaa eri ihmiset ja kuten voi arvata, taas eri ihmiset myy niihin mainokset. Näkyy muuten olevan Korennon koko sivun EMI-mainos myös uusimmassa Rumbassa. Toisin sanoen siis Juha K. Korento boikotoi rumbaa, mutta levy-yhtiönsä ei. Saas nähdä milloin levy-yhtiö alkaa boikotoida Juha K.:ta.[/quote:1d3c4d9d09]
Niinpä. Enpä usko, että moisella menestyksellä EMI jaksaa kauaa katsella Korentoa leivissään.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Voiko olla sattumaa, että radiohead oli EMIllä ja nyt sinne on sainattu Korento? Onko Korento uusi Radiohead
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Voiko olla sattumaa, että radiohead oli EMIllä ja nyt sinne on sainattu Korento? Onko Korento uusi Radiohead
Kuulostavat kyllä ällistyttävän samanlaiselta. Jäämme odottamaan Juha K.:n läppärisooloa.
53. Mitä aiot nyt tehdä?
Mennä linja-autoon ja kuunnella Tom Pettyn Free Falling -kappaletta repeatilla.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Niinpä. Enpä usko, että moisella menestyksellä EMI jaksaa kauaa katsella Korentoa leivissään.
Ehkä se on sellainen pidemmän ajan projekti, jonka annetaan kasvaa ajan kanssa. Ne vaan näkee jotain mitä me ei.
Tai sitten EI.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tai sitten EI.
En harrasta vedonlyöntiä, mut nyt kyl vois
2. CD-levy, jota häpeät tunnustaa omistavasi?
Mitäpä se nyt tällaiselle pop-prostituoidulle voisi olla? Kaikki musiikki, joka on tehty sydämellä ansaitsee olemassaolonsa. Muunlaisia levyjä en omista.
56. Kuinka monta levyä omistat?
En oo laskenu. Oisko 200-300?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:67fc43db4c="sheino"]
Mitäpä se nyt tällaiselle pop-prostituoidulle voisi olla? Kaikki musiikki, joka on tehty sydämellä ansaitsee olemassaolonsa. Muunlaisia levyjä en omista.
[/quote:67fc43db4c]
herra korennolla saletisti jipun levy kokoelmassaan
[quote:a1078063cd="psykokarkki"][quote:a1078063cd="sheino"]
[/quote:a1078063cd]
herra korennolla saletisti jipun levy kokoelmassaan [/quote:a1078063cd]
Olisi ihan mielenkiintoista kuulla mitä herra Korennolla on hyllyssään. Uskaltaisiko kysyä?
[quote:50f9efcd4d="sheino"][quote:50f9efcd4d="psykokarkki"][quote:50f9efcd4d="sheino"]
[/quote:50f9efcd4d]
herra korennolla saletisti jipun levy kokoelmassaan [/quote:50f9efcd4d]
Olisi ihan mielenkiintoista kuulla mitä herra Korennolla on hyllyssään. Uskaltaisiko kysyä? [/quote:50f9efcd4d]
jpp, laita kyselyä vaan
[quote:a07be81152="psykokarkki"][quote:a07be81152="sheino"][quote:a07be81152="psykokarkki"][quote:a07be81152="sheino"]
[/quote:a07be81152]
herra korennolla saletisti jipun levy kokoelmassaan [/quote:a07be81152]
Olisi ihan mielenkiintoista kuulla mitä herra Korennolla on hyllyssään. Uskaltaisiko kysyä? [/quote:a07be81152]
jpp, laita kyselyä vaan [/quote:a07be81152]
Joo, laitoin. Pyrin uskottavuuteen, enkä vittuiluun.
Lukeekohan se muuten tätä keskustelua?