You are not logged in.
Tällä hetkellä:
1. Hei Taavi
Absurdit ja kekseliäät jutut maistuvat vauvasta vaariin.
2. Pipsa Possu
Moderni klassikko.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
myyrä, kössi kenguru, olipa kerran ihminen ja teletapit
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
olipa kerran elämä oli kyl tosi hyvä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
oli seki kyl. toi historiajuttu vaan oli jotenkin mielenkiintoisempi
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Olipa kerran elämässä oli vaan todella kreisi meininki. Mietin pienenä punaisia ukkoja jotka kuljettavat happea sisälläni.
Siinä oli myös mahtava tunnari.
- Käytöskukka
- Matti ja Miisu
- Heikkopeikko
- Tohtori Sykerö
Last edited by hezma (23.08.2016 18:07)
Tohtori Sykerö .
Chapi Chapo
tää on kovimpia ikinä! VESIHIISI ETSII SEURAA
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Hei Taavi
Tää oli koko perheen suosikki kun lapsi oli n. 1-2-vuotias. Ei halunnut itsekään jättää yhtään jaksoa välistä. Harmi ettei toista kautta kai Suomessa pyöritetty.
Tuon jälkeen on tullut seurattua lähinnä sivusilmällä, Ryhmä Hausta eniten kokemusta. Se on aika tympeä kaavamaisuudessaan ja pyrkimyksessään oheisuotemyynin maksimointiin. Mutta niin kai nuo ovat kautta aikain olleet, ainakin "kaupalliset". Mitä nyt He-Maneja ja Transformerseja omasta lapsuudestaankin muistaa.
Oktonautit on usein tosi jännä.
Mun mummolla näkyi Sky TV tai joku muu taivaskanava, josta tuli mun lempparisarja Duck Tales. Joku nero oli suomentanut sen nimellä Ankronikka. Mummo aina nauhoitti niitä jaksoja mulle ja kirjoitti VHS-kasetin kylkeen "ankkarokki"
barton_funk wrote:Tohtori Sykerö .
Tuoppi näkyy alapeukkuna tällä hetkellä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Firon wrote:barton_funk wrote:Tohtori Sykerö .
Huh, pelästyinkin jo, tohtori Sykerö rules
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hassuttelija wrote:Firon wrote:
Huh, pelästyinkin jo, tohtori Sykerö rules
Sykerölle vois antaa vaikka nyt
Last edited by barton_funk (14.03.2021 20:08)
Mun mummolla näkyi Sky TV tai joku muu taivaskanava, josta tuli mun lempparisarja Duck Tales. Joku nero oli suomentanut sen nimellä Ankronikka. Mummo aina nauhoitti niitä jaksoja mulle ja kirjoitti VHS-kasetin kylkeen "ankkarokki"
Ankronikkahan tulee nykyään Neloselta uusilla jaksoilla ja uudella piirrostyylillä. Lapsi tuntuu tykkäävän. Tosin nykyään pyörii englanninkielisellä nimellään Ducktales. Siitä vähän miinusta.
Last edited by barton_funk (14.03.2021 20:11)