You are not logged in.
Pages: 1
Topic closed
Kertokaahan fiksummat jotain lisää! Tää on vaan aika loistavaa muzakkia.
http://www.myspace.com/lauraveirs
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Emmä mitään kerro, mutta aika jännää musiikkia ainakin parhaimmillaan. Tykhään.
En ole aikoihin kuunnellut (tai itse asiassa olen, mutta sanotaan nyt tässä tapauksessa, että etten ole), mutta joo-o, onhan tämä mainiota, vaikka välillä lipsutaankin liian lähelle sellaista ysärimeininkiä, jota en voi juurikaan sietää levyltä kuultuna.
Kaikki kuullut levyt ovat vähintään hyviä, jotkut jopa parempia. Uutta en ole kuullut muuta kuin sinkulta.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Mulla on yksi levy jonka mun kaveri Tucker lähetti, kun se tuottaa nuo levyt ja soittaa bändissä rumpuja. Me puuhailtiin kaikkea hämärää Tuckerin kanssa aikoinaan ja se teki paljon hommia tuollaisten Eyvind Kang-, Wayne Horvitz-, Julien Priester-, Bill Frisell-tyyppisten hahmojen kanssa, joten tuo tuli pienoisena yllätyksenä...
Toisaalta, oltiinhan me noissa jutuissa mistä tuli sitten kirottua Americanaa myöhemmin joten...
Se Meteors-levy mulla siis on, ja joskus pidän siitä kovasti, joskus se menee toisesta korvasta ulos... Siinä on ainakin yksi tosi hyvä biisi jossa saattoi Eyvind soittaa viulua. En muista varmaksi.
Olipa taas vitun informatiivinen spämmi.
Edit: Myspace-kuvassa Tucker on vasemmassa laidassa. Sen omaa shittiä:
http://www.myspace.com/mountanalog
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mukavan kuuloista häröilyä toi Mount Analog.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Ehkä munkin täytyy ottaa rtuo Meteors tehokuunteluun.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Enemmän topikkiin liittyvää asiaa lienee siinä toisessa... Mä voin postaa mun horinan sinne kans
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Pages: 1
Topic closed