You are not logged in.
Uusi suosikkibändini. Tulee mieleen Interpol ja vaikkapa Tindersticks, joku muu mainitsi Joy Divisionin ja Leonard Cohenin. Ei mitään tunkkaista postpunkistelusynkistelyä vaan omaperäistä, vapaasti hengittävää ja lähelle tulevaa musiikkia, joka toimii kaikilla tasoilla hienoine sävelineen ja rytmeineen. Yhtyeen kolmoslevy Alligator ilmestyi jo keväällä, mutta olen iloinen löydettyäni sen juuri nyt. Täydellistä herkistelymusiikkia syksyyn.
Uusimman levyn voi kuunnella täällä, ja bändin kotisivulta saa jotain vanhempia biisejä mp3:na.
(Minulle kävi näin: viime viikolla Alligator kirjastosta -> eilen Alligator ja viimevuotinen ep Platasta -> tänään edullinen kakkosalbumi ja sinkku tilaukseen Stupidosta.)
Alligatorin olen kuullut, ja muilta levyiltä yksittäisiä biisejä. Ihan hyvää, jopa mahdollisuuksia parempaan, jos antaisi kunnon mahdollisuuden. Minulle tuli aika vahvastikin Tindersticks mieleen, tai Tindersticksin ja Triffidsin sekasikiö.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Kaksi uusinta levyä ovat kyllä tosi hyviä, ei mitään klassikkoja mutta aika lähellä (~ 4 tähteä molemmille). Tindersticks ja Triffids tästä minullekin tuli mieleen, ja Alligator tosiaan hieman Interpoliltakin kuulosti, jee, hyvää!
SOSDO MASSA KOMOROSSA
jaahas...tää on hukkunut mulla tähän the-bändien suohon. nimi on ponnahdellut esiin, mutta olen aina tallannut sen takaisin rämeeseen...jaa että nää on tehnyt jo enemmänkin kun yhen levyn, eikä näitä verratakaan heti interpåliin/strokesiin/stripesiin/lädirokkeihin.
voishan tähän sitten tutustuakin, keikkaakin pukkais
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Juu, en ollenkaan niputtaisi tätä yhtyettä tuohon pakettiin. Secret Meeting, Baby We'll Be Fine ja Mr. November voisivat olla aika hyviä TJEU-piisejä.
(Jos noissa Triffids-vertauksissa on oikeasti perää, pitää antaa bändille toinen tilaisuus. Jonkun levyn lainasin joskus enkä saanut mitään irti.)
No ei tämä nyt niin Triffidsiä ole, laulajien äänissä jotain samaa lähinnä...
Okei, ehken sitten anna toista tilaisuutta ainakaan heti...
jännittävä ja samalla tylsä
Heh.
Alligator on sikälikin jännä levy, että kuulosti heti tosi hyvältä, vaikka parilla ekalla kuuntelulla ei vielä jäänytkään oikein mitään mieleen. Nyt soi päässä monimutkaisempia melodianpätkiä kuin aikoihin, mutta nekin lähinnä mieleenpainuvien sanailujen ansiosta. Levy siis avautuu edelleen lisää joka kerralla. En usko että puhkikuuntelun vaaraa on olemassa, mutta yritän silti hillitä, vaikkei se ole helppoa.
Kuuntelen parhaillaan Alligatoria ja hyvältä kuulostaa! Hasitan että voisin jopa innostua tästä...
Hyvin hasitettu!
Alligator *****, vuoden levy (tähän mennessä) -arvonimi ja papukaijamerkki
Sad Songs for Dirty Lovers ****½
Mitä enemmän kuuntelee, sitä vähemmän tämä kuulostaa miltään muulta kuin omalta itseltään.
Onhan tuota Alligatoria tullut digailtua jo jonkin aikaa. Vuoden top kolmosessa ehdottomasti.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
En tajua miten tämä voi kuulostaa perusmiltään, mutta minkäs sille sitten mahtaa.
Itse pidin viime viikolla vähän taukoa, mutta tänään joutui taas pyöräyttämään Alligatorin kahdesti putkeen. Ei tämä miksikään lyhytaikaiseksi hurahdukseksi jää, se on varma.
Itse pidin viime viikolla vähän taukoa, mutta tänään joutui taas pyöräyttämään Alligatorin kahdesti putkeen.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
"08 Dec: Sweden, Uppsala: Kalmar Nation"
SHINNE!
Menen.
[quote:b16d412907="yoshimi"]"08 Dec: Sweden, Uppsala: Kalmar Nation"
SHINNE!
Menen.[/quote:b16d412907]
Et tainnut kuitenkaan mennä, vai?
Alligator on sikälikin jännä levy, että kuulosti heti tosi hyvältä ... En usko että puhkikuuntelun vaaraa on olemassa
Juu ei, kuulostaa edelleenkin parhaudelta joka kerta. Saisivat kyllä silti tehdä uuden levyn. Bändin kehityssuunta on tähän mennessä ollut sellainen, että ihan pelottaa, kuinka hyvä seuraavasta levystä voikaan tulla. (*kop kop*)
[quote:dc72560431="lintumies"][quote:dc72560431="yoshimi"]"08 Dec: Sweden, Uppsala: Kalmar Nation"
SHINNE!
Menen.[/quote:dc72560431]
Et tainnut kuitenkaan mennä, vai?[/quote:dc72560431]
Eihän tuosta ole kuin yli vuosi
Mä en vieläkään oo jaksanut tutusta tähän oikeen. Pariin biisiin jää aina ja imu loppuu.
Jippii. Mun suosikki pändi!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Bändikaveri tästä ihan liekeissä, mutta mä en oikein syttynyt. Ehkä lisäkuuntelulla.
kuuntelen tota alligatoria just ja onpas tää tylsää ja tavallista. ehkä vähän parempaa kuin orders kuitenkin.
Uuden levyn aloitusbiisi. (Kiitos lejonciolle, että ilmoitit kuuntelevasi tuota, niin osasin googlata.) Huh, pelottaa tuo levy, positiivisesti.
Uuden levyn aloitusbiisi. (Kiitos lejonciolle, että ilmoitit kuuntelevasi tuota, niin osasin googlata.) Huh, pelottaa tuo levy, positiivisesti.
Joo, piti tännekin topicciin spämmätä, mutta unohdin.
Jepa jepa, eka sinkku Mistaken for Strangers on äkkiseltään hyvä muttei mitenkään poikkeuksellinen. Ensi viikolla Boxer. En odota ihan Alligatorin tasoista täysosumaa, mutta sellainen 4,5 tähden levy olisi kiva, kiitos.
En ole osannut tätä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jippu. Mun suosikki pändi!
oikeestaan se ei ole pändi vaan yx mimmi, ja taitaa olla topicciki väärä eiq
boxer on kyllä vielä hyvempi ku alligator. ihan mahtava!