You are not logged in.
Chino vitu Amobi
Vuoden nuori muotoilija.
en tiennytkään et tästä on olemassa bigdog beta -video :'D
Tää kyl
Vuoden nuori muotoilija.
john carpenter ja james brown
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jos olen joskus sanonut, että joku muu kuin Butthole Surfers on maailman paras orkesteri niin olen valehdellut.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Vuoden nuori muotoilija.
:itku::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
:itku::peuk:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kalossimies wrote::itku::peuk:
nyt muuten lähtee Rea-topikki pystyyn.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Moronica wrote:en tiennytkään et tästä on olemassa bigdog beta -video :'D
Tää kyl
Huhhuh
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
^ toi on kyllä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Sivuhuomiona että varsin epäilyttävästä vierailijalistasta huolimatta tykkään remixistä vieläkin enemmän:
Kube varsinkin
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
parasta ikinä -topicciin tommoset leit
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
^no tuo
sit tämä kans:
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Womenin Public Strain levy
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
uutta Pye Corner Audioo testailen just ja hyvältä kuulostaa
uutta Pye Corner Audioo testailen just ja hyvältä kuulostaa
tää pitikin muistaa en sano vielä et otsikon kamaa ku puol minuuttia takana
Tää tarttui matkaan lauantaina Fresh Garbagesta:
Tosi kiehtova kokonaisuus, mutta tässä on pari a cappella biisiä jotka ovat hienointa pitkään aikaan kuulemaani musiikkia. Toistoon perustuvaa polyfonista parin nuotin ympärillä pyörivää moniäänistä laulua.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Nightwish
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
The Politics of Time soi pitkästä aikaa ja kuulostaa tajuttoman hyvältä! Liian usein tulee kuunneltua niitä muita, joihin välillä meinaa hieman jopa kyllästyä.
bzort glorf bööth
The Temptations <3
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.