You are not logged in.
Uusimman Jason Bournen kävin katsomassa. Oli pettymys
Varikset komentavat
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Haluaisin kyllä nähdä muita Ken Russellin filmejä. Lisztomania, Devils ja Gothic kiinnostavat. Yksi iäkäs tuttavani kyllä pitää niitä ihan pelleilyinä, kun taas Russellin Mahler-filmiä hän pitää mestariteoksena.
Itse suosittelen näitä, jos ei oo nähtynä: Altered States, Crimes of Passion ja Whore.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
väsytti, oli nälkä ja kusihätä mut siitä huolimatta oikein hieno elokuva täytyy kaks jälkimmäistä osaa tsekata vielä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Upea viikko Orionissa, ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa.
Pääosassa Nico. Musiikin on säveltänyt Serge Gainsbourg, joka myös nähtiin filmissä pianistina. Ihan ok, vaikka ilman heitä en olisi tätä katsonut. Julisteessa lukee Juliette Grécon nimi isoimmalla, vaikka hän vain lauloi tunnarin. Siitä on myös Nicon laulama versio, mutta se julkaistiin vasta nelisenkymmentä vuotta myöhemmin.
Last edited by EndloseAngst (19.08.2016 23:39)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tomsk, onko sulla toi Eyes of Laura Mars?
Heh, taas meni ohi kysymys... Mutta vastaus on KYLLÄ. Britti-DVD, jossa myös suomitekstit.
Sent from my iPhone 16
Michael Moriarty ja David Carradine Muuten aika
Last edited by Tomsk (23.08.2016 15:58)
Sent from my iPhone 16
noiseidea wrote:Tomsk, onko sulla toi Eyes of Laura Mars?
Heh, taas meni ohi kysymys... Mutta vastaus on KYLLÄ. Britti-DVD, jossa myös suomitekstit.
Voisin joskus lainata jos sopii.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tomsk wrote:noiseidea wrote:Tomsk, onko sulla toi Eyes of Laura Mars?
Voisin joskus lainata jos sopii.
Sopii toki!
Sent from my iPhone 16
Ulkoilmanäytöksenä. Yksi elämäni tärkeimmistä elokuvista.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Dorya etsimässä
Ehkä paras näkemäni Pixar. Piti imussa koko leffan ajan. Vitun hyvä
Gerald-niminen merileijona huikein hahmo
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
molemmille
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Hymyilevä mies
Ei nyt liiemmin vakuuttanut, mutta ihan kiva 3/5.
oikein hyvä dokumentti. äijä höpöttelee kameralle leffoistaan ja täts it, ei turhia hömpötyksiä.
Sama yllä, juuri näin. Ei tarpeetonta kaunistelua tai selkääntaputtelua.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
eilen
ihan pl, vähän väliteoksen makua
äsken
oon nähny aiemminkin, mutta
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Viridiana 575
aika monetta kertaa tämä