You are not logged in.
Hävettää myöntää, mutta liikutuin ihan tosissani kun kuulin tän kesällä ekan kerran radiosta. Knipin biiseistä oon kyllä tykkäillyt salaa ennenkin, mutta Anna Puun ääni ja imago on aiheuttanut aiemmin lähinnä inhonväristyksiä. Kivan spectoriaaninen tuotanto ja HYVÄ BIISI
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
^ Ihan ilman häpeilyä tai salailua pitää kans sanoa et toi on klassisen komea popbiisi ja tosiaan magee tuotanto. Itse olen sen verran kyyninen rotta, että sanat eivät puhuttele yhtään.
Toi on totta tosiaan hyvä biisi.
Älä päästä painiks sitä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Piti laittaa ensin REPEAT-topikkiin, mutta koska se kuoli aiemman postaukseni takia niin laitetaan tänne. Tämä lienee muutenkin tälle oikeampi paikka.
Last edited by E (16.08.2016 16:21)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
oispa tossa noi chipmunk-vokaalit koko mitalta, toi räppäys on niin surkeeta
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
oispa tossa noi chipmunk-vokaalit koko mitalta, toi räppäys on niin surkeeta
Jeb! Niiden takia postasinkin häpeälaatikkoon Hank Solo
Last edited by E (16.08.2016 16:35)
Empäs kuule tiijjä kuuluuko tänne, mut koska yhdenhitinime+vuosikymmenenvaihteen käppäestetiikka, niin menkööt:
Soi sattumoisin baarissa ja rupesin kelaamaan että onhan tää nyt ihan vitun kova
tää ois varmaan douppi jos eminem ei ois tehnyt sitä paskaa biisiään tämän pohjalta
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Onhan toi Leevien Sopivasti lihava tavallaan ihan älyttömän misogynistinen biisi, mut johonkin Kuice Läskisen Syksyn säveleen verrattuna on muuten oikeasti aika älyttömän kova sävellys ja sovitus.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
leevit häpeälaatikossa sopivasti lihava yksi maailman parhaita biisejä ikinä
sen sijaan hans solo ihan oikeassa paikassa, en tiedä oliko toi biisi koska en halua kuunnella, mutta jonkun biisin kuulin ylexiltä, ja se edusti just sitä kaikkea joka nykymusiikissa on pielessä tyyliin älä droppaa mun tunnelmaa ja kaikki nää ellinoorat(?) sun muut sanni-kopiot
leevit häpeälaatikossa sopivasti lihava yksi maailman parhaita biisejä ikinä
biisi häpeälaatikossa, koska sovinistiset sanoitukset. luetaan jne.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
psykokarkki wrote:leevit häpeälaatikossa sopivasti lihava yksi maailman parhaita biisejä ikinä
biisi häpeälaatikossa, koska sovinistiset sanoitukset. luetaan jne.
asia kunnossa ja 5/5 lyriikat
sen sijaan hans solo ihan oikeassa paikassa, en tiedä oliko toi biisi koska en halua kuunnella, mutta jonkun biisin kuulin ylexiltä, ja se edusti just sitä kaikkea joka nykymusiikissa on pielessä tyyliin älä droppaa mun tunnelmaa ja kaikki nää ellinoorat(?) sun muut sanni-kopiot
Sanni toki laulaa tuossa Söpössä ja Hank Solo on abaut jokaisen Sanni-biisin takana tuottajana ja kirjoittana
Mutta juu, Kashmirin osuus paskinta ikinä-ketjuun