You are not logged in.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
En edelleenkään oikeen tiiä mitä mieltä oon tästä. Villeneuve on ohjaajana ainaskin ihan kiinnostava, mut joteskii epäilen ja luulen et tääkin on sit kumminkin semmonen epä-remake mimmosii nykyään harrastetaan, eli olevinaan jatko-osa mut sit kumminkin tehään vanha uusiks. Ja siinä tapauksessa ei kiinnosta pätkääkään.
Hyi vittu
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kiinnostaa!:kulli: Pitäis saada The Weeknd soundtrackille. Leffa voi toki olla myös paska, mutta pakko mennä ihan täydellä hypellä kattomaa ja dumaa vasta sit, ku oon nähny tän
Ryan Gosling vaihtoon ja periaatteessa voisi kiinnostaa, mutta toisaalta ei kyllä silloinkaan kiinnosta oikeastaan juuri yhtään.
bzort glorf bööth
Ford ei oo sit ees viittiny käydä puvustamon kautta.
"Vittu ku pitää sunnuntaina tulla töihin"
Vohoi vittu
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
aika hiton syvää paskaa lol
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pelottava elokuvavuosi edessä; Alien, Blade Runner, Ghost in the Shell, noin aluksi. Ovatko kaikki paskaa, ken elää, näkee.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ennen jokaista Malickin leffaan mietin, että en mä vaan jaksais enää yhtään uutta Malickia. Ja sit mä katson ja sit mä rakastan ja sit mä katson aina vaan uudestaan ja uudestaan.
No niin, Free Firen ensi-ilta finkkarissa 21.4.
Mitäs vittua, ens keskiviikkona ois finkkarin teattereissa vittu Alien. Liput melkein menny jo.
Mitäs vittua, ens keskiviikkona ois finkkarin teattereissa vittu Alien. Liput melkein menny jo.
Juu, täähän kiinnostais, mutta taidanpa mennä katsomaan sen uuden Wheatleyn leffa ennen kuin katoaa pois kankailta. Ei ole kyllä sitä uutta Alienia kohtaan juurikaan odotuksia. Toukokuussakohan se tuli? Vois yrittää siihen mennessä katsoa vanhat uudestaan.
Mustavalko-Fury Road - tulispa teatteriin
lahjo projektionisti pistämään asetukset vituilleen
samalla toki kannattaa pyytää laittamaan triplanopeudella
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Puolinopeus kiinnostaisi
KIINNOSTELEEPI
En tiiä onks moni huomannut tämmöstä, ite en oo ainakaan mitään mainoksia nähnyt aiheesta, mut siis finkkari näemmä esittää nyt ihan säännöllisesti tommosii vähän uudempia "klassikoita". Alien oli hiljakkoin ja oliko nyt viime viikolla Thriller ja ens viikolla Fame. (Ja Aistien valtakunta, mut se on vissiin normaalissa ohjelmistossa vai mitäs en tiiä.) Se vaan vähän harmi näissä, että on vaan yks näytös per leffa, eli jos ei satu sopimaan niin too bad luuseri. Mut siis joo, peukkua tämmöselle toiminnalle kuitenkin.
I revisited #BladeRunner and watched #BladeRunner2049 on the same day. I honestly believe that #BladeRunner2049 is better than the original.
— Scott Menzel (@WeLiveNetwork) 26. syyskuuta 2017
En ole oikein koskaan ymmärtänyt alkuperäisen Blade Runnerin suosiota, joten en ihmettelisi yhtään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.