You are not logged in.
+1 painoani on liioiteltu
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
"Radiopuliimut, hardcore from Sweden."
rumbassakin tykätään: Levyarvio: 30-vuotias Radiopuhelimet teki HEL-VE-TIN tiukan levyn!
On tää kyllä helvetin hyvä levy, tullut kuunneltua paljon.
Ihme että kukaan ei ole tajunnut Lihamaiseman yhteydessä mainita Natisuta Hetekataa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
On tää kyllä helvetin hyvä levy, tullut kuunneltua paljon.
Ihme että kukaan ei ole tajunnut Lihamaiseman yhteydessä mainita Natisuta Hetekataa.
Itelle tuli tuo heti mieleen kans. Ja noihin liittyen oma lanseeraukseni: "Noise on läpälläkin parasta".
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
joo, tossa yks päivä kuunnellessa kävi mielessä että toi on joku julkaisematon NH-jami tms.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ei voi muuta sanoo ku lisää torvia puhelimiin
KVANTTIDISKO SAATANA
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ei voi muuta sanoo ku lisää torvia puhelimiin
Joo, tämä. Perskules ku joskus vetäisivät keikan kunnon torviryhmän kanssa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
#Oulu'n kaupunginkirjasto kunnioittaa rockin vanhempia valtiomiehiä. #radiopuhelimet pic.twitter.com/WPlrmIwvyb
— Timo Sipilä (@tsipilae) July 25, 2016
nää on ens perjantaina tavastialla. jaksaiskohan sitä taas.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lähtisin katsomaan.
bzort glorf bööth
juu lähtisin itsekin jollei iggy vitun pop samaan aikaan
Mahtaako Oulun miehiä harmittaa?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Tavastia harkinnassa jos vaan saa asiat järkkääntymään niin että pääsisi.
miksei radiopuhelimia ikinä saada flowhun
Jos niillä on sovittu muita keikkoja tolle ajankohdalle tai tarjoavat liian huonoa liksaa / soittoaikaa?
bzort glorf bööth
Jos niillä on sovittu muita keikkoja tolle ajankohdalle tai tarjoavat liian huonoa liksaa / soittoaikaa?
veikkaan ettei flown järkkärit vaan tajua ja toi tavastiankeikkakin ilmoitettiin vasta hetki sitten.
Lähtökohtaisesti kohdeyleisö ei ehkä ole ihan täysin sama. Jos rahatilanne antaa periksi, niin Tavastiaa voisi harkita. Oli vaan aika löysä meno H2Ö:ssä omasta mielestä, niin voisi toivoa että ovat paremmassa iskussa.
puntalan jälkeen olin ihan rakkuloilla ja mustelmila. hyvä keikka siis tai eh? ehkä runkkasin vaan liian lujaa teltassani
H2össä lavavalinta oli aika kohtalokas, mälsät soundit ja bändi etäinen vaikka kuinka yrittivät.
Parin viikon päästä sentään Telakalla Kuuma Linja-festareilla! Tätä odotan innolla!
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Lähtökohtaisesti kohdeyleisö ei ehkä ole ihan täysin sama.
minkäpä artistin kohdalla sitten olisi? ja pliis ei mitään etelän vetelät ei tajuu -läppää t: etelän vetelä joka käynyt ehka kaksi kertaa elämässään oulusa
oliko muuten niin, että näillä on nyt ollut taustalaulajiakin keikoilla?
rc-lungen wrote:Lähtökohtaisesti kohdeyleisö ei ehkä ole ihan täysin sama.
minkäpä artistin kohdalla sitten olisi? ja pliis ei mitään etelän vetelät ei tajuu -läppää t: etelän vetelä joka käynyt ehka kaksi kertaa elämässään oulusa
oliko muuten niin, että näillä on nyt ollut taustalaulajiakin keikoilla?
No ehkä ennemminkin pohdinta siitä, että karkeasti yleistäen flowssa esiintyvillä artisteilla ja radiopuhelimilla on keskimääräisesti eri kuulijakunta. Yleistäen. Enkä ole minäkään oulusta koskaan ollut.
H2Ö:ssä oli fonisti, festareiden soundillisesti huonoin lava ja laahaava komppi. Parempi keikka olis kiva näiltä nähdä. Jossain vaiheessa teltasta kantautui sellainen ääni että Turska tais saada toivomansa biisin.
Jossain vaiheessa teltasta kantautui sellainen ääni että Turska tais saada toivomansa biisin.
Kova keikka, erittäin kova. Siistii miten nää vanhat biisit Ajattele, Jäämeri jne ei ole setin kohokohtia vaan livenä uudet biisit pesee ne aika kevyesti. Ja Katz/Mällinen, taisin uuden kohdallakin sanoa tästä, nerokas kitarapari. Ihan sairaan intensiivistä ja tyylitajuista soittoa.
Kova keikka, erittäin kova. Siistii miten nää vanhat biisit Ajattele, Jäämeri jne ei ole setin kohokohtia vaan livenä uudet biisit pesee ne aika kevyesti. Ja Katz/Mällinen, taisin uuden kohdallakin sanoa tästä, nerokas kitarapari. Ihan sairaan intensiivistä ja tyylitajuista soittoa.
Tuliks Lihamaisema?
Luppakorva sikailee taas wrote:Kova keikka, erittäin kova. Siistii miten nää vanhat biisit Ajattele, Jäämeri jne ei ole setin kohokohtia vaan livenä uudet biisit pesee ne aika kevyesti. Ja Katz/Mällinen, taisin uuden kohdallakin sanoa tästä, nerokas kitarapari. Ihan sairaan intensiivistä ja tyylitajuista soittoa.
Tuliks Lihamaisema?
Ei
Luppakorva sikailee taas wrote:Kova keikka, erittäin kova. Siistii miten nää vanhat biisit Ajattele, Jäämeri jne ei ole setin kohokohtia vaan livenä uudet biisit pesee ne aika kevyesti. Ja Katz/Mällinen, taisin uuden kohdallakin sanoa tästä, nerokas kitarapari. Ihan sairaan intensiivistä ja tyylitajuista soittoa.
Tuliks Lihamaisema?
Onks tää nyt se Turskan lemppari?