You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
bone crusher tell it like it is!!!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kaksi parasta aloituskohtausta:
The Long Goodbye
ja Touch of Evil
Ja sitten vielä tämä kohtaus Point Blankista on erittäin hyvä
En ole edes nähnyt leffaa, mutta tää on aika kova:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
hyvä o leffaki!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Huikea leffa ja monta muutakin vitu awesomee kohtausta, mut en löytäny ku tän. Dubbaukselle erityiskiitokset Muita Viidakkokirja-faneja tääl?
Last edited by E (24.12.2014 21:39)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ala-asteella kaveri väitti että SE on niin raaka leffa että sen ikäraja on k-27
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ala-asteella kaveri väitti että SE on niin raaka leffa että sen ikäraja on k-27
Jurassic Parkin alun "Shootah! SHOOOOOTAAAAH!"-kohtaus
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
no mutta täällähän ne on kaikki: Koskela Suomesta syö rautaa ja katso 8 legendaarisinta kohtausta Tuntemattomasta sotilaasta
Artie Langelle
Osittain Artien takia aloin tsekkailla Howard Sternin showiakin.
bzort glorf bööth