You are not logged in.
ps. oonko ainoa jonka mielestä se yks pentu näyttää ihan rowland s. howardilta
Nyt kun sanoit niin joo.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
seittemän jaksoa takana ja samaa mieltä ku nää jantterit
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Saiko tämä jatkoa tokan tuotantokauden muodossa?
bzort glorf bööth
Stranger Things vaikuttaa hyvältä. Ohan toi melko retroa, mut pieteetillä tehtyä. Hyvät lapsinäyttelijät otettu. Kuva on kaunista.
Last edited by barton_funk (29.07.2016 12:55)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tällä hetkellä sanoisin et 4/5.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mikä jakso menossa?
bzort glorf bööth
neljä jaksoa katsottu
The Night Of
The Night Of
Tämä on loistava!
Aloitin Happy Valleyn tohon rinnalle. Vaikuttaa hyvältä.
Kiimaiset poliisit
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kiimaiset poliisit
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Fargon 2. kausi. Parin jakson jälkeen en vielä ymmärrä maasta taivaaseen ylistyksiä, mutta aivan hyvä kuitenkin.
Paranee loppua kohden. Täydellisiä molemmat kaudet.
Oon nyt katsonut muutaman jakson Sopranosia alusta lähtien. Ihan peruskiva.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
The Knickin kaksi kautta on melkein tullut katsottua läpi.
Sci-Fi-hömpän puolella seuraan Dark Matterin ja Killjoysin kakkoskausia.
The Magicians oli ylättävän hyvä, eikä niin teinihqu, vaikka perusasetelma on aika pitkälti Harry Potter amerikkalaisena College-versiona.
Sent from my iPhone 16
Ei toi Sopranos näköjään kiinnosta riittävästi, että sitä katsoisi. Ei siis yhtään tee mieli jatkaa sen katsomista. Se ei puhuttele mitenkään. Suositelkaa joku jotain scifiä tai jotain, missä on okkultismia ja rituaaleja.
uusin jakso vielä näkemättä, mut vice principals vaikuttaa pettymykseltä, vaikkeivat odotukset korkealla olleetkaan.
Ash vs evil dead on oikein viihdyttävää gorehömppää
Kiinnostais tämä Stranger Things, mutta käytin jo ilmaisen netflix-kauteni, eikä minua huvita ruveta siitä erikseen makselee. Ainakaan vielä.
Kiinnostais tämä Stranger Things, mutta käytin jo ilmaisen netflix-kauteni, eikä minua huvita ruveta siitä erikseen makselee. Ainakaan vielä.
ei kannata ton takia maksaa. pari ekaa jaksoa ihan pl, loput sarjasta 1/5.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
rc-lungen wrote:Kiinnostais tämä Stranger Things, mutta käytin jo ilmaisen netflix-kauteni, eikä minua huvita ruveta siitä erikseen makselee. Ainakaan vielä.
Ok. Toiset kaverit taas kehuneet. Noh. Ehkäpä minä sitten jotenkin jotain kautta eiku
Ei toi Sopranos näköjään kiinnosta riittävästi, että sitä katsoisi. Ei siis yhtään tee mieli jatkaa sen katsomista. Se ei puhuttele mitenkään. Suositelkaa joku jotain scifiä tai jotain, missä on okkultismia ja rituaaleja.
tämä kysymys Suoraan Special Intrests keskustelupalstalta langasta "What is the psychology behind feeling rejuvenation in negativity and filth?"
Hollow Crown alkaa lauantaina (katsominen jää ei seuraavalle, vaan sitä seuraavalle viikolle)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
jookcha wrote:rc-lungen wrote:Kiinnostais tämä Stranger Things, mutta käytin jo ilmaisen netflix-kauteni, eikä minua huvita ruveta siitä erikseen makselee. Ainakaan vielä.
Ok. Toiset kaverit taas kehuneet. Noh. Ehkäpä minä sitten jotenkin jotain kautta eiku
toi sarja toimii ainoastaan silloin jos amblin entertainment, stephen king tms kasarinostalgia puhuttelee. muuten ei kannata vaivautua.
Night Manager oli iha jees, mut ei se missään vaiheessa sit suurempaa innostusta kumminkaan jaksanut herättää. En tiiä, Hiddleston oli jotenkin laimee ja Hugh Laurie on lähinnä ollu ärsyttävä sen jälkeen ku siitä tuli semmonen starba. Parhaiten tässä toimi ne tiedustelupalveluitten kähmintäosiot, joita oliskin saanu olla enempi. Olivia Colman
Ja sekin pitää sanoa, että nää Le Carren myöhemmät teokset tuppaa olemaan liian ns. hollywoodia: komeita action man -sankareita ja kauniita naisia ja jet set -elämää jne. Varhaisempien teosten miesten väliset vaikeat viha-rakkaussuhteet ja jäätävän kylmä (ynnä banaali) sota -jutut oli kiinnostavampia.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ja sekin pitää sanoa, että nää Le Carren myöhemmät teokset tuppaa olemaan liian ns. hollywoodia: komeita action man -sankareita ja kauniita naisia ja jet set -elämää jne. Varhaisempien teosten miesten väliset vaikeat viha-rakkaussuhteet ja jäätävän kylmä (ynnä banaali) sota -jutut oli kiinnostavampia.
samaa mieltä
Stranger Things tosiaan... nelosjakson puolivälissä ollaan ja kiinnostus on kyl lopahtanut. Voi olla että kesken jää.
Marcella. 5 jaksoo kahdeksasta katottu. Hyvin tyypillinen brittiläinen rikossarja. Mukavasti noi jaksot pitää otteessaan, mut ei silleen mikään erikoinen sarja. The Fall sais jo jatkua. Samantyylinen mutta vaan helvetisti parempi.
Niin ja Helppo elämä tuli päätökseen. Hyvä sarja vaikka siinä heikkoutensa oli.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
rc-lungen wrote:jookcha wrote:rc-lungen wrote:Kiinnostais tämä Stranger Things, mutta käytin jo ilmaisen netflix-kauteni, eikä minua huvita ruveta siitä erikseen makselee. Ainakaan vielä.
toi sarja toimii ainoastaan silloin jos amblin entertainment, stephen king tms kasarinostalgia puhuttelee. muuten ei kannata vaivautua.
puhuttelee mutta silti lopahti
night of toimii
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
night of toimii
JOO! Tää on aivan mielettömän hyvä. Olen niin täpinöissä, että tekee mieli katsoa nyt jo alusta uudestaan, vaikka vielä taitaa yksi jakso olla tulematta.
ydinaukio wrote:rc-lungen wrote:jookcha wrote:rc-lungen wrote:Kiinnostais tämä Stranger Things, mutta käytin jo ilmaisen netflix-kauteni, eikä minua huvita ruveta siitä erikseen makselee. Ainakaan vielä.
puhuttelee mutta silti lopahti
Ehkä pientä tunnelmaspoileria, lue tai älä:
Vika jakso oli minusta ihan paska. Ok tavallaan meni ihan kauhutarinaperinteen mukaan että siinä vaiheessa kun hirviö viimein näytetään niin se on ihan tylsä. Mutta eniten tökki se överi melodramaattisuus, pursus vähän liikaa.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (14.08.2016 13:46)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.