You are not logged in.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
erkki kurenniemi hitto mikä pioneeri
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
hieno mies
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Erkki Kurenniemi rules
ray charlz wrote:erkki kurenniemi hitto mikä pioneeri
Erkki Kurenniemi rules
Ehkä kovin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
monta tapaa rakastaa
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
EN EDITOI
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Litku Klemetti
överi
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Smog - Bathysphere
edit: laitetaas live:
Last edited by E (08.08.2016 21:32)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
överi
Juuh tää hulinaa
paas linkkiä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
THE NECKS SUOMEEN
Drunks With Guns. Ja siis tällä kertaa tää eka 7" minkä ne teki "12-vuotiaan Melissan" kanssa. Miksi en ole aiemmin älynnyt tykätä tästä levystä.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (11.08.2016 19:40)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
THE NECKS SUOMEEN
Oho! Tämä kiinnostaa.
bzort glorf bööth
Cardiacs ei vittu. Miten voi olla näin hyvä bändi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
hittolainen oma soitto on kyllä välillä parasta. nyt kun olisi ollut rummut, basso ja vaikka toinen kitara mukana ja olisi lähtenyt hyvää matskua upealla soundilla!
bzort glorf bööth
slug christ & pictureplane
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
The Cramps
bzort glorf bööth
Les Baxter
bzort glorf bööth
Les Baxter
A. Takalo & Takavalot
Voi että kun on hyviä poppibiisejä!!!
en tiennytkään et tästä on olemassa bigdog beta -video :'D
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
en tiennytkään et tästä on olemassa bigdog beta -video :'D
Oisitpa postannut New Order on True Faithin. Se on nimittäin ollut parasta jo lähes viikon
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki