You are not logged in.
Nyt oma topsu, kun ihmisillä näyttäis olevan paljonkin asiaa tästä. H2Ö:ssä oli super, Sir Oliverissa myös. Levy kiinnostaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Hyvä levy. Varmaan yksi vuoden parhaimmista.
Hyvä levy. Varmaan yksi vuoden parhaimmista.
+ tämä tulevalta EP:ltä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
H2Ö:ssä pirun hyvä, Sir Oliverissa ei sit kummemmin lähtenyt. Levyltä ei hirveästi jaksa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Muakin vähän harmittaa, etten oo innostunut Kovasti jotenkin haluaisin tykätä, muttei lähe. MISSÄ VIKA
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
levy on hyvä, livenä en oo nähny mutta flowssa vois
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
levy on hyvä, livenä en oo nähny mutta flowssa vois
meinasin tulla viisastelemaan, että eihän ne ees soita siellä, mutta Flowssa ollankin oltu hereillä näemmä.
ray charlz wrote:levy on hyvä, livenä en oo nähny mutta flowssa vois
meinasin tulla viisastelemaan, että eihän ne ees soita siellä, mutta Flowssa ollankin oltu hereillä näemmä.
Näistä Klemetin nykyjutuista en ole ainakaan toistaiseksi innostunut. Mutta kuunnelkaa, kuinka loistavaa musiikkia hän teki vuosikymmenen vaihteessa. Näin Jesufåglarin ensimmäisen kerran vuonna 2008, ja se oli yksi parhaista keikoista, mitä olen koskaan nähnyt. Yleisö ei tuntenut musiikkia, ja silti kaikki tuntuivat olevan todella innoissaan.
Levyn kuuntelin metsässä kanttarellejä keräillen ja oli ihan hyvää musaa
ERINOMAINEN todiste tästä oli pienemmällä sisälavalla alkuillasta esiintynyt Litku Klemetti & Tuntematon numero.
Balalaikkaa soittava ja ronskisti esiintyvä Litku Klemetti on vaihtoehto nykyajan suomalaisen rockin ja popin määrätietoisille ja hyvin artikuloiville naistähdille.
Yhtyeen musiikki on vahvasti vanhasta suomirockista ponnistavaa kitaratriomyllytystä, mutta uudella ja levottomalla kierteellä.
Litku Klemetin keikalla tuntui hetkittäin siltä kuin olisi temmattu jatkoille, joilla paikan emäntä tilittää ongelmiaan aggressivisesti mutta soittaa niin hyviä levyjä, ettei vieras voi olla varma, haluaako jäädä paikalle väkivallan pelosta vai viihtyäkseen.
Kontrasti ulkona vallitsevaan limen- ja korianterintuoksuiseen värikkyyteen oli puhutteleva.
Last edited by tigrushka (15.08.2016 11:29)
pakkohan se on tänne heittää poikkipuolinen sana: ihan kamalaa oli, lähdin parin biisin jälkeen pois, ei toiminu mulle yhtään
Jahas. Tästäkö alkoi backlash?
bzort glorf bööth
vihaajat vihaa. tosi hyvä keikka oli!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ei kaikkien tarvi tykätä kaikesta. Mäkään en tykkää puolistakaan hantan lempibändeistä
no niin, ehkä pitää alkaa hieman tarkistaa kantaani tähän, tämähän kuulosta varsin hyvältä
äänestä tuli jopa pieni mona carita -mielleyhtymä
Todella mainio äänimaisema. Laulu tai sanat eivät juurikaan säväyttäneet.
Just hyvä. Ei suosikki, mut just hyvä.
Höstfestissä oli upea keikka. Ei ollut siis Tuntematon numero taustalla, vaan hieman eri kokoonpano ja vetivät näitä tulevan soololevyn biisejä, mihin tuo Jääkuningatarkin kuuluu. Lopuksi vedettiin vielä mahtava Go your own way-suomennos.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
ui juma, älyttömän kova biisi toi!
Huhua kuulin että Tuntemattoman Numeron basisti oli eroamassa bändistä koska "menossa liian iskelmäksi". En syytä häntä siitä, tiedän tunteen.
Mun on pakko ostaa tää. Ihan sairaan cova.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Juna Kainuuseen nyt Spotifyssa! Upeelta kuulostaa.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Todella vahvalta vaikuttaa tämä levy
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
pitääpä kuunnella ensi tilassa
Oliko kukaan eilen? Harkitsin ja Turska kyseli myös, mutta en halunnut nähdä sitä toista bändiä.
levy vaikuttaa huipulta ekan kuuntelun perusteella. jääkuningatar kyllä vieläkin paras biisi
Hieno biisi, hieno video :salut:
Levy loppuu tosi vahvasti. Ehkä opin pitämään alusta, jos minusta on enää itseäni ehdollistamaan. Aikaahan meillä on, vaikka ihmiselämä on hauras ja arvaamaton.
Muakin vähän harmittaa, etten oo innostunut Kovasti jotenkin haluaisin tykätä, muttei lähe. MISSÄ VIKA
About tämä. Lisäksi liiallinen huuma ympäri internettiä ärsyttää